LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      Gamereactor
      nyheter
      Half-Life

      Half-Life var nära att bli ett blodbad

      Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

      * Obligatoriskt att fylla i
      HQ

      Brett Johnson en före detta nivådesigner hos Valve berättade i en video om sin tid med utvecklingen av Half-Life. Där förklarade han hur de under utvecklingen brottades lite med vilken mängd våld och blod som skulle finnas med. Även om blodet skulle minskas i slutprodukten så ger det en inblick i utvecklingsprocessen. Att se veteraner prata om hur äldre klassiker skapades är alltid spännande. Vi på Gamereactor visste inte om att denna klassiker var nära att bli såhär blodig.

      Hade du velat se denna version av Half-Life?

      Half-Life

      Relaterade texter

      9
      Spelminnen: Half-Life MP

      Spelminnen: Half-Life MP

      ARTIKEL. Skrivet av Petter Hegevall

      Hegevall minns sommaren 1999 där han och fem stycken vänner på daglig basis spenderade sin lön på att hyra datorer på ett lokalt internetcafé, allt för att skjuta ihjäl varandra i Valves debut-mästerverk...

      3
      Half-Life var nära att bli ett blodbad

      Half-Life var nära att bli ett blodbad

      NYHET. Skrivet av Patrik Severin

      Brett Johnson en före detta nivådesigner hos Valve berättade i en video om sin tid med utvecklingen av Half-Life. Där förklarade han hur de under utvecklingen brottades...



      Loading next content