Svenska
Gamereactor
nyheter
Cyberpunk 2077

CD Projekt Red är inte helt nöjda med närstriderna i Cyberpunk 2077

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Som alla i spelvärlden vet vid det här laget släpps The Witcher-studions hypade action rollspel den 19:e november i år. Och som sig bör nu när det närmar sig lansering jobbas det stenhårt för att få till alla detaljer perfekt. Något det just nu fokuseras extra på är att få närstriderna bättre då utvecklarna inte är 100% nöjda ännu.

I en intervju med VG247 berättar Senior Gameplay Designer Pawel Kapala:

"We're still a couple of months before release, and I'm actually right now working on melee. We're spending a lot of time trying to perfect that, and we basically, we're not 100 percent happy, mostly with visual feedback on the hits, on the melee," Kapala said. "So, we're still working on it."

Han fortsätter:

"I'm happy to say that, even right now, it's much better than it was. And it's going to get even better. And we acknowledge that this is something that we need to perfect, basically. But as you said, melee in a first-person game is extremely difficult, from the get-go. So, it wasn't an easy task, since we basically come from a pedigree of creating third-person perspective games. It was also a big part of our development to actually figure out, how do you do melee in a first-person perspective? We're working on it."

Cyberpunk 2077

Hur taggad är du på Cyberpunk 2077?

Relaterade texter



Loading next content