Winds of Magic-expansionen till Warhammer: Vermintide 2 utannonserades förra månaden och vi har faktiskt redan provspelat, något du kunde läsa mer om i vår förtitt. Nyligen fick vi även chansen att snacka närmare med Mats Andersson från Fatshark som berättade mer om hur vindarna i titeln faktiskt påverkar spelbarheten:
"Every wind adds a unique mutator, a gameplay changer to the weave you're playing that completely changes the way you have to approach things at its core. We can keep on expanding with the more narrative driven story that has more content in it. Or we can try to cater to something more challenge focussed, that is more gameplay focussed, that has less exposition and narrative in it but is more about experience and specifically about mastery of gameplay."
Vi frågade även om detta främst var att betrakta som endgame-innehåll för avancerade spelare, och fick svaret:
"Given the work we are doing with the weaves, it's not only just repainting levels or introducing set mutators, we are doing an overhaul of the difficulty and timings of pretty much everything in the core comic loop, in order to provide that challenge".
Winds of Magic har ännu inget premiärdatum, men enligt Andersson hoppas de kunna släppa detta innan slutet av sommaren.
Ser du fram emot att få återvända till Warhammer: Vermintide 2?