Fullbright Company skämde bort oss med Gone Home för fyra år sedan, en titel som använde utforskande och berättande via omgivningarna för att skapa en mystisk historia. Vi pratade med studions ena grundare, Karla Zimonja, under E3 för att få veta mer om deras kommande Tacoma.
Vi frågade bland annat om vi kan vänta oss mer av den unika typ av berättade vi fick i Gone home, varpå hon svarade:
"We definitely are still very interested in showing what people's lives are like, so yeah, a lot of that. Environmental storytelling totally remains."
När vi frågade om alla olikfärgade personer på skeppet, fick vi svaret att det då blir lättare att hålla koll på alla:
"We wanted you to notice the characters and pay attention to what they're doing and be able to track them easily as they move around you, because there's like six people, they're going about their business. If you are confused about which one is which, that's not great, so we wanted to make it as clear as we could. So even for people who are colourblind and can't perceive all those colours we have, there's department logos on their backs and we have nametags so that it's as easy as possible to keep track of the characters."
Hur sugen är du själv på Tacoma, vilket släpps den 2 augusti till PC och Xbox One?