LIVE

Du tittar på

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annonsera
logo hd live | GetsuFumaDen: Undying Moon
See in hd icon
Svenska
Gamereactor
nyheter
Snake Pass

Ny utvecklardagbok berättar om designen i Snake Pass

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i

Du tittar på

Preview 10s
Next 10s
Annonsera

Sumo Digital är sex dagar ifrån att dundra ut Snake Pass till PC, Playstation 4, Xbox One och förvånande nog även till Nintendo Switch vilket presenterades förra månaden. På förhand verkar det charmiga plattformsäventyret bli bland det mest färgglada vi har sett i år, samtidigt som prissättningen känns ganska rätt med sina 200 kronor.

I en ny utvecklardagbok berättar Sumo Digital om sina tankar kring bandesignen, och visar dessutom upp hur konceptkobran såg ut en gång i tiden. Andy Ritson (Art Director) ansåg att den var lite för elak just då, så en stor puck blev att få reptilen att se fasansfullt kalasglad ut. En förmodligen ganska bra tanke i och med den utsträckta herpetofobin (ormfobin) som härskar över landet. Utvecklardagboken hittar du här.

Snake Pass
Snake Pass
Snake Pass

Relaterade texter

Snake Pass får premiärdatum

Snake Pass får premiärdatum

NYHET. Skrivet av Fredrik Säfström

Mars blir verkligen en häftig månad, för då släpps nämligen speltitlar som Horizon: Zero Dawn, The Legend of Zelda: Breath of the Wild, Ghost Recon: Wildlands, Mass...



Loading next content


Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy