Svenska
Gamereactor
nyheter
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Bilder från en nedgången framtid

Prenumerera på vårt nyhetsbrev här

* Obligatoriskt att fylla i
HQ

Det är väl kanske ingen större hemlighet att S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl hade sina problem, men till S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky tycks GSC Game World ha fått ordning på det hela. Eller vad sägs om fler och mer balanserade vapen, bättre artificiell intelligens, bättre historieberättande samt fler zoner. Spana in bilderna nedan för att få en uppfattning om det hela.

S.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyS.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyS.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyS.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky
S.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyS.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyS.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyS.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Relaterade texter

S.T.A.L.K.E.R.: Clear SkyScore

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

RECENSION. Skrivet av Martin Forsslund

Även om det tog en evinnerlig tid innan GSC lyckades krysta fram det första spelet så gick det desto snabbare att ordna en uppföljare. Eller föregångare är kanske mer korrekt...



Loading next content