The Orange Box

Tom har spelat.

herregud vad fan, sluta ljug nu Valve, jävla idioter hela bunten. Först ska det komma ett Half-Life 3, sedan blev det ist Half-life 2 Epsioe 3, men nu kom Half-life Alex som inte ens är EFTER Episode 3 utan är en fortsättning på Half-life 1. Så Alex är tekniskt sett Half-Life 2 och Half-Life 2 är egentligen Half-Life 3. Men på orange Box står det att det innehåller Halo-Life 2 så jag förväntar mig ju att kunna få spela Alex, men icke, iställer ligger gamla versionen av Half-life 2. Sluta ha så JÄVLA förvirrande omslag Valve. Uppdatera omslaget om ni ändå ska innovera hela tiden.

En annan sak som suger är att det heter Orange Box. Köpte på steam så fick ingen Box. Men fanns knappt orange heller. Så varken en låda eller apelsiner fick jag. Jag funderar starkt på att stämma Valve för deras grisga fasoner. Dessutom är Team Fortress 2 helt gratis så varför köpte jag det? Jag antar att det är mitt fel i detta kapitaliska hål till värld. Half-Life 2 (3 egentligen) utspelar sig dock i Ryssland (tror jag) och där är ju folk kommunisimer... så vilket är det Valve? är ni kapitalistiska svin eller kommunistiska revolutionärer? Ni kan inte ha kakan och ha kvar kakan. Besviken på er.

Jaja. Fick ju lov att Köpa Half-life Alex på egen hand. kostade ju mer pengar. och sedan ett VR-headset för det ingick ju inte i priset. OCH SEDAN VISADE DET SIG ATT DET VAR EN JÄVLA PLAYSTAION VR SOM INTE FUNGERAR TILL PC. För HELVETE nu börjar jag fan blir SKITarg! Tog mig fan över ett dygn att få allt att fungera. Och nu hinne rjag inte spela för jag måste skriva en jävla skoluppsats. Fyfan vad den är jobbig att skriva, måste ha typ 10000 relevanta refernser och min pappa duger tydligen inte som en av dem. Han jobbade för fan på en tidning så han är ju tekniskt sätt nästan en jounalist så nog fan ska han räknas. Mina lärare håller inte med och jag kommer nu inte få CSn så jag vet inte vad jag ska göra för att kunna ha råd med ett nytt VR headset. men jag listar nog ut något.

under tiden spelade jag gamla klassiska Orange Box och det är ju faktiskt kul! Skönt att kunna släppa alla bekymmer sorger och besvär. Stort plus för att det är nostalgi också, spelade detta när jag var mindre och det påminner mig om en tid då jag var glad. Speciellt musiken är smart lagd över specifika händelser, precis som det ska vara med musik Typ när man skjuter mot fiender är det cool musik, och när en karaktär dör är inte inte så himla cool musik, detta är Valve är bäst för såhär gör ingen annan. Blir tårögd och måste köpa nya näsdukar för allt saltvatten som rinner. Så orange Box är faktiskt ett bra spel, men se upp för att göra såhär igen Valve. Nästa gång förlåter jag er INTE.

Spelbarhet 9/10
Hållbarhet 6/10
Ljud 10+++/10
grafk 9,5/10

Uppdatering: Hade inte råd med näsdukar så blev jävligt pinsamt i butiken. fick leta upp lite pantburkar att panta, sen hade jag råd. Där såg jag någon köpa en golfklubba fastän de inte ens visste om Last of Us 2 inte kommer till PC. oops... cringe...

Medlemsrecensioner47
Samlat betyg: 9.7/10
1