Uncharted: The Nathan Drake Collection

Fingrarna blöder efter mer än tre timmar av konstant spelande. Tom har spelat Uncharted och sätter betyg lagom till sovdags

"Man måste ju ofta ställa viktiga frågor, och ibland skita i att fråga utan bara agera och skjuta med sitt vapen". Detta quote är Nathan Fillion Drake i ett nötskal. Han är fan inte så himla lik skådespelaren men grafiken är ju gammal så snälla ha överseende jävla Playstation-hatare. Fuck you.....

När man

När man börjar första uncharted så är det dåligt så jag hoppar till tvåan. Detta är fan ett hiskeligt spel med mycket. Man kan göra mycket. Storydrivet och mellansekvenser är helt klart det som finns. Som så mycket annat så är ju porten allt annat än bra. Anniversary-versionen är så mörk att jag inte ens ser när man blir sniprad. Hoppas 686 company patchar snart.

Den mörkaste delen i uncharted-serien är helt klart prequel, Uncharted: A Reach oddyssey. Här får man spela som en ung Nathan spelad av en genmodfierad Michael Cera. Han är rätt lik men om man ändå ska vara en annan version av sitt tidigare jag kan man ju kanske få göra gubben själv? Haha bara ett tips såklart Sony haha snälla banna mig inte igen jag har inte råd men en ny playstation.

En sak fattar jag inte. Varför finns d

et ingen roadmap? Istället för att bara ge oss direkt ma svar ska de vara kyptiska. Uncharted Roadmaps. Börjar bli arg märker jag.

Varför tar ni betalt för online Sony kom igen det var ju gratis förut. Snälla jag vill inte behöva sälja all min vodka för att ha råd med mer av era varor.

Last of Us 2 släpps snart och jag menar jag har ju redan läst alla leaks. Varför ska hela spelet handla om golf??? Jag förstår inte, är det ett skämt så är det inte ens kul, det har ingen relevans. Till skillnad från michael Cera Cage, the revenge of Locke Cage: Second Sun. Sucker punch gör ett nytt spel, Ghost of Tsushumima. Stora öppna gröna slätter finns det där och jag älskar att räven är söt. Till skillnad från Microsoft som itne ens hade Gameplay på sin låtsas E3. men Sony visar var skåpet ska ligga. haha ÄGDA jävla Microsoft. Sony snälla ge mig en ny Platystation jag lovar att inte kalla folk för n-ordet när de spelar Sergeant Johnson längre snälla det var bara på skoj!!!!

Om detta går rätt till så har Uncharted förkänat sin plats som ett bra med 10/10. Om inte så får jag väl skaffa Switch på Klarna avbetalning, 10 år för 10 kr om dagen. Alltså är det värt? Svara i kommentarerna om det är värt! Jag behöver veta innan mamma kickar ut mig för jag har inte betalat för när jag råkade bränna upp hennes säng. Låt mig bara säga att jag blev insiprerad av unga Nathan Drejk så snälla ge mig pengar.

Jag ger Uncharted 10 i alla kategorier så låt mig vara nu. Sluta fråga.

Samlat betyg: 10/10
1