Svenska
Tråd:

Presentera er här!

Antal inlägg: 11
 
Sudden Death
Offline
Det hade varit trevlig om alla eventuella medlemmar kort presenterade sig här!

Skriv en kort text om dig själv! Ta gärna med vad du vill få ut av gillet (PvP? PvE? RP?), vilken klass du hade tänkt spela som, samt din tidigare MMO-erfarenhet.

Jag är 18 från Lund. Studerar nuvarande sista året på gymnasiet och är en erfaren MMO-spelare (4 år med LOTRO, 1 år med Age of Conan). Jag kommer att spendera mycket tid med PvPn i spelet, och kommer således välja en PvP-server. Som det ser ut nu kommer jag att börja som en Sith Warrior, antagligen Juggernaut.

Min Steam: Sudden-
Mitt SWTOR.com namn: SuddenSWE
Mr epic
Offline
Hej jag heter epic och jag har aldrig kört Mmo rpg eller set klart alla star wars filmerna så det är en minus. Men båda är på min "Måste göra lista".


mitt steam
mit SWTOR.com namn: jag får återkomma med en.
Om du var japan skulle du heta fail-san -Fåntöme
I
Online
Jag orkar inte skriva en presentation, men på swtor.com har jag BongoFrenzy som display name.
Ad finem ambulo.
Sudden Death
Offline
En personlig presentation är aningen överflödigt, och på gränsen till gay, jag vet.

Huvudanledningen till denna tråden är att jag vill ha reda på er tidigare MMO-erfarenhet, vilken klass ni hade tänkt välja, vad ni förväntar er av gillet samt vill få ut av spelet i sig.
I
Online
Citerar Sudden Death:
Huvudanledningen till denna tråden är att jag vill ha reda på er tidigare MMO-erfarenhet, vilken klass ni hade tänkt välja, vad ni förväntar er av gillet samt vill få ut av spelet i sig.


Jag har egentligen ingen större erfarenhet av MMO-spel, jag hade tänkt spela som Sith Inquisitor eller Imperial Agent och av gillet förväntar jag mig folk som gärna spelar Flashpoints och Operations.
Ad finem ambulo.
Rösti
Offline
Citerar Elak Kyckling:
EvilChickenSWE

"The user 'EvilChickenSWE' was not found in the database. Please go back and correct this problem."

Så står det på swtor.com när jag söker. Du kanske menade att du kommer registrera dig under det namnet?

Här är min presentation för övrigt:

Spelstil: PvE/PvP
Intressen i spelet: Endgame och utforskande
Tidszon: Spelar ingen roll
Språk: Svenska eller Engelska
Namn på swtor.com: Rosti
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
Rösti
Offline
Citerar Elak Kyckling:
EvilChickenSWE

Ja, idag fungerade det. Swtor.com brukar ju vara buggig, så det kanske var något tillfälligt.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
Selerz
Offline
Tänker själv köra Sith Warrior.
Tsieta
Offline
Namn på swtor.com: Tsieta
Class: Har faktiskt lite svårt att bestämma mig. Antingen Imperial Agent (dps, sniper), eller Bounty Hunter (tank).
Intressen i spelet: Ser egentligen fram emot allt utom rymdstriderna. Men om jag måste välja något så är det nog framför allt Flashpoints och story.
Erfarenhet från andra mmo: Jag har spelat lotro till och från sedan releasen för ett antal år sedan, så jag har en del erfarenhet från genren.

Tillagt 2011-08-26 13:32
Har bestämt mig för Imperial Agent som sniper, dps.
orangePH
Offline
So let see... förutom att jag är grymt taggad på SWTOR... hmm...

Har tidigare spelat Guild Wars ett bra tag, med några uppehåll till och från. Är rikigt intresserad över att få pröva på Bounty Hunter eller Sith Inquisitor i SWTOR om det nu blir The Empire.

Nickar likt här OrangePH på swtor.com
STARWARSGEEK117
Online
Lite sen kanske här men Ulickarak är mitt namn, heter alltid Ulic Karak när jag spelar kotor så detta avr sjävltaget.
Dear humanity we regret being alien bastards. We regret coming to earth. And we most definitely regret that the corps just blew up our raggedy-ass fleet - Sergeant Major Avery Junior Johnson