Svenska
nyaste
Atrás

Textkommentarer

Här inne kommenterar vi hemsidans nyheter, recensioner och sånt.

Ser okej ut men hade föredragit svar. Det borde väl komma en helsvart variant ganska snart?
  • 0
Bokad på Media Markt och verkar få den på releasedagen. Men som nån hade skrivit som testat de nya konsolerna. Det kommer 2 nya next gen konsoler men bara en next gen handkontroll! Tydligen är Dualsensen sjukt bra. Låt det bli 19 november nu
  • 0
Med cd eller utan
  • 0
Citerar IonNeo:
Med cd eller utan


CD...
Digital Edition tolkar jag bilderna som.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
inte jättesnygg precis.....
  • 0
Var sugen på en PS5, innan de avslöjade designen..
  • 0
Verkar som att vissa väljer konsoll efter utseende, inte för själva spelen. Idiot.
Citerar IonNeo:
Med cd eller utan

Detta är varianten med skivläsare, ja.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Alltså... Den ser inte klok ut.
  • 0
Citerar Petter:
Citerar IonNeo:Med cd eller utan
Detta är varianten med skivläsare, ja.

Laserdiscversionen av PS5? Nice om man har många PS4 spel.
  • 0
Har du bokat sin konsol? Snällt å strö salt I såren...
  • 0
Självklart bokat! Ska bli underbart detta!

Nu har jag såklart inte sett den in action men så extremful som många vill få den till väntar jag med att skriva under på. Känns bara som det senaste gnälltåget alla ska hoppa på.

När går embargot ut?
  • 0
Jag är sugen på både PS och XBOX... men spelar i princip bara bilspel och Rocket League... bör man vänta lite kanske?
  • 0
I fallet Xbox series x så känns den lite tråkig men verkar smälta in ganska bra och har (för mig) ganska trevlig kvadratisk design.
Denna best däremot. Vita flikarna känns så överdesignade, billiga, verkligen som en router från 2005 som många bilder visar.
Tydligt också att man vill sälja lock precis som MS på xbox360 frontpanels (som aldrig blev en succe).
När den ligger ner tycker jag kurvorna smälter ihop ganska snyggt men när den står upp, fy vad billigt designad den ser ut.
  • 0
Citerar Petter:
Detta är varianten med skivläsare, ja.


Åh fan.. missbedömde bilderna totalt då. Tyckte det såg ut som Digital Edition, men det är klart att pressen bör få en skivbaserad.
http://psnprofiles.com/Jakkal_SWE
  • 0
Jag tycker att både Ps5 och Series X ser läckra ut. För mig kommer det bli viktigt huruvida de kan hålla kylan och fläktljud på rimliga nivåer.

Jag kommer att ha dem i ett skåp så utseendet spelar ingen roll alls.

Enligt mig finns det väldigt få snygga konsoler. Tycker nog att One S är den snyggaste hittills, och dessutom den med lägst ljudnivå.

Tillagt 2020-10-29 07:54:
Dual Sense är ju väldigt intressant, och jag tror det var ett smart drag att lägga mycket tid och pengar på att utveckla handkontrollen. Den kommer man ju sitta med nära och använda aktivt hela tiden.

Xbox handkontroll är ju bra, men man vet ju vad man får när man packar upp kartongen.
  • 0
Klart säregen ja, helt klart. Men kanske smälter in lite om man har den stående mot en vit vägg? Som en pärm.
  • 0
Är det bara usb på baksidan av konsolen?
1337
  • 0
Har ni vikt en svart plastkant, eller ser det ut så där?
This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0
Citerar earl_grey:
Har ni vikt en svart plastkant, eller ser det ut så där?
Tror den vita plastkanten speglar sig i det svarta bara.
Hur lång är Hdmikabeln?
  • 0
Citerar Stefanfox:
Är det bara usb på baksidan av konsolen?

En usb 2.0 på framsidan för ström till dosan antar jag.
  • 0
  • Missing Avatar
  • PGR
Alltså, kan någon svara på hur PS5 kan vara så mycket större än Series X? (Såg en jämförelse på en annan sida och PS5 är betydligt större än vad jag först trodde)

Det är ju ändå likande komponenter i båda burkarna, och enligt Sony så var det väl fläkten som var boven i dramat. Men är det hela sanningen? Kan någon kunnig göra en redogörelse tack.
  • 0
Citerar Argentolover:
Hur lång är Hdmikabeln?

Enligt Amazon.se: 6 månader ^^.
ps5 ser förjävlig ut. hoppas att slim modellen ser bättre ut, jag kommer aldrig köpa den där konsollen
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!