Svenska
nyaste
Atrás

Textkommentarer

Här inne kommenterar vi hemsidans nyheter, recensioner och sånt.

Ledsen att behöva rätta er men expansionerna ingår visst det i versionen från 2017 🙂 med undantaget för fiskefunktionen.

Bli inte arga! Jag lovar att jag är bara en nörd som bryr mig lite för mycket på detaljer. 

  • 0

In reply to: @lalleballe3k

Ledsen att behöva rätta er men expansionerna ingår visst det i versionen från 2017 🙂 med undantaget för fiskefunktionen. Bli inte arga! Jag lovar att jag är bara en nörd som bryr mig lite för mycket på detaljer.

Det är tur att det finns sådana som du med öga för detaljer. Själv hade jag emaljöga när jag läste specifikationen. Du har nämligen helt rätt. Ändrar i texten. Tack! 🙏

  • 0

In reply to: @Måns Lindman

In reply to: @lalleballe3k Ledsen att behöva rätta er men expansionerna ingår visst det i versionen från 2017 🙂 med undantaget för fiskefunktionen. Bli inte arga! Jag lovar att jag är bara en nörd som bryr mig lite för mycket på detaljer. Det är tur att det finns sådana som du med öga för detaljer. Själv hade jag emaljöga när jag läste specifikationen. Du har nämligen helt rätt. Ändrar i texten. Tack! 🙏

Haha underbart 💪❤️

  • 0

Precis vad alla hoppades på. För Skyrim behövs till fler konsoler, japp.

Undrar vilka det är som jobbar på dessa portar av Skryim från konsol till konsol. Är det Bethesda själva, en liten gren av dem eller någon helt annan?

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0

Ja detta var fan på tiden! 

  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!