Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Är du nöjd med ditt namn?


Citerar A Rayas Negro Ovejas:
dbmmm:
Ja, tyvärr.
Det är så dumt orkar aldrig bry mig om namnen Utan skriver bara in något och kollar om det är ledigt. Så fick jag även mina dåliga namn på PS3 (hejjj12) och 360 (dark ds)
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Du har långt kvar.
Aliquando et insanire iucundum est.
  • 0
Själv så är jag rätt så nöjd med mitt användarnamn.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar A Rayas Negro Ovejas:
Du har långt kvar
Till vad Till ett bra namn? För det stämmer inte riktigt det är bra att jag aldrig får skans att tänka ut ett, för då jag vill bli medlem i något så är det fort och för att testa sakerna. senare börjar jag bry mig om namnet. Men det är alltid för sent. Som tex PS3 köper den kopplar in den. Inte orkar jag sitta och tänka på ett namn, jag vill spela, och gå in på PSN, Så det blir bara något snabbt skit
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Mitt namn är sämst. Tyvärr. Även om jag gillar Buzz spelen, Buzz lightyear, tycker bestar är coola och kanske själv är best (engelska) så skulle jag vilja heta Tasari som jag heter på Live och PSN.
Pew! Pew! Pew!
  • 0
Tycker mitt är okej, men önskar att jag kunde ändra det till The Game Killer.

Mycket snyggare!
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Jag är nöjd.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar dbmmm:
Till vad


Till att hitta fingertoppskänslan över namn - namn ska vara personliga, något som betyder något för dig och beskriver dig som person.
Aliquando et insanire iucundum est.
  • 0
Jag är nöjd med mitt namn.
Livet går ut på att testa. Om man inte vågar testa ändå...
  • 0
Jag är ganska nöjd, för långt dock.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Citerar Bullet For My Valentine:
Jag är ganska nöjd, för långt dock.


Beskär det.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Artillery Force:
Beskär det.


Dela min smärta.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Jag är nöjd med mitt namn, det är lätt att komma ihåg och tjae, typ det. x)
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken - Joan Rivers
  • 0
Njae, skulle vilja ändra det nu faktiskt...
I bajs växer det bäst
  • 0
Folk som bara tar namn, från filmer, spel etc., är ju bara för torra. Är det så svårt att komma på något eget eller? Stör mig på sånt.
I R BABOOOON!
  • 0
Nej hatar mitt namn!
G4m3R34cT0r!
  • 0
Mitt namn är väl helt okej, dock så är det ganska tråkigt men jag kan faktiskt inte komma på något bättre.

Petax - Det är väldigt svårt att hitta ett namn som ingen har använt tidigare, som dessutom klingar bra.
  • 0
Jag är väldigt nöjd med mitt namn!
  • 0
Visst, jag är väl nöjd. Folk verkar tro att jag stavat Wisp fel vilket inte är fallet då jag syftar på en helt annan karaktär. -_-p
Fuck yeah!
  • 0
Jag vill hellre heta Moongoose. Det hela fick jag från filmen "The Haunted" (med Tommy Lee Jones). Kameran flashade förbi ett skrivbord där det stod Mongoose, jag tyckte det stod Moongoose. Det lät gulligt och roligt så jag vill heta det lite överallt.
Borde kanske skaffa en matchande avatar också, kom jag på nu. =O
  • 0
Kallas aldrig vid mitt förnamn kallas alltid vid mitt efternamn. Så jag bryr mig inte om mitt förnamn
va...
  • 0
Citerar Maiden333:
Kallas aldrig vid mitt förnamn kallas alltid vid mitt efternamn. Så jag bryr mig inte om mitt förnamn


  • 0
Jag är nog den enda som faktiskt gillar mitt namn, jag hör folk rata illa om det lite då och då. Men jag kan inte göra så mycket åt saken. Dessutom så har folk börjat ge mig smeknamn, vilket såklart är kul.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
  • 0
Citerar Maiden333:
Kallas aldrig vid mitt förnamn kallas alltid vid mitt efternamn. Så jag bryr mig inte om mitt förnamn


Fail.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Citerar Maiden333:
Kallas aldrig vid mitt förnamn kallas alltid vid mitt efternamn. Så jag bryr mig inte om mitt förnamn

Haha
Är ditt efternamn 333?
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!