Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Är du nöjd med ditt namn?


Ja, jag är nöjd, eftersom det är ett namn jag haft i massor av sammanhang i många år.

Hade jag kommit på det nu hade jag förmodligen aldrig slängt in ett stort Z mitt i eftersom det ser så jäkla RuneScape-fjortisigt ut, men då jag började med det när jag var typ 13 tror jag att jag är förlåten.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Hehe nej. Man kan inte vara nöjd över ett sådant fjortis namn som jag har. Men var 12 när jag skapade detta konto.
Hot Kool aid
  • 0
Jag är tyvärr inte så nöjd!!

Vill gärna byta till Léon.
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Citerar hell_world:
Hehe nej. Man kan inte vara nöjd över ett sådant fjortis namn som jag har. Men var 12 när jag skapade detta konto.


Har Gamereactors forum funnits i fem år?
  • 0
Jag är nöjd.
Fullt ös
  • 0
Skulle vilja heta Cyborgskeletonsupermegawarrior.
  • 0
Förresten, jag är nöjd med mitt namn.
  • 0
Är nöjd nuförtiden (har dock modifierat mitt namn 2 gånger sedan jag blev medlem här. Har hetat Haymaker respektive the_haymaker innan).
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Svar: Nej
  • 0
a
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
  • 0
Nej, Verkligen inte!
Men vadå? Det är ju bara att acceptera det.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Inte så jätte mycket faktiskt, men den funkar.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Jag är nöjd, mycket nöjd.
Friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends.
  • 0
Nej, jag hatar mitt namn. Rikkmeister kommer alltid vara mitt namn på alla forum osv, men konstigt nog reggade jag mig här innan jag skaffade nicket.

Hur ser möjligheterna ut att kunna byta användarnamn?
//Rikk
  • 0
  • Trog
  • Trog
Bytte ju vid 2.0
är hyfsat nöjd
Men vill hellre heta M2 eller Mewtwo
I just dont know what went wrong
  • 0
Inte alls!!! Jag skulle vilja har 2 st 3or och stort G och F. Vet ni om nån kan fixa det eller om man får dras med detta resten utav gamereactor eran?
I live my life free of compromise, and step into the shadow without complaint or regret
  • 0
Både nöjd och missnöjd med mitt namn. Det är ganska unikt, men samtidigt låter det lite för tyskt.
"No pit would be complete without a Freeman climbing out of it!"
  • 0
nä mitt namn måste vara det tråkigaste på GR. Vad tänkte jag på???
  • 0
  • I
  • I
Mitt är bra! 8(
Ad finem ambulo.
  • 0
Ptja, känns lite småtöntigt nu när jag tänker efter, men det duger.
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
Jag är nöjd!
Tufft ju.
  • 0
Nja, måttligt får jag nog säga. Visserligen så har jag fått en del positiva responser i "betygsätt medlem"-tråden, fast det kanske bara är noobar som vill slicka röv..
Life is unfair, kill yourself or get over it.
  • 0
Speaking of n00bs, är det någon som förstår sig på detta förjäkliga stjärn-ranking systemet?
Tufft ju.
  • 0
jag är nöjd med mitt namn för att den berättar om hur jag är som person
Hej
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!