LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Gamereactor

      Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

      Förslag till förbättring på gamereactor.se!


      Sorry men en fråga?kan man inte köra en strejk då? det skulle om något påverka
      • 0
      "Okej, citeringen är ju helt sönder. Är det någon som vet vad den lilla rutan gör?"

      Den lilla rutan trodde jag enbart var synlig för oss moderatorer...
      • 0
      Den lilla rutan trodde jag enbart var synlig för oss moderatorer...

      Det ska den vara.
      hånobing
      • 0
      "Det ska den vara. "

      THIS AIN'T GOOD.
      • 0
      • kraz
      • kraz
      Jag är så förvirrad just nu jättesvårt att moderera på forumet när man inte ser om något är citerat. Att se vilken tid senaste inlägget skrevs i en tråd förstår jag inte heller varför man valt att plocka bort.
      triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
      • 0
      Rutan verkar hursomhelst inte göra något alls just nu.
      "I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
      • 0
      VI ÄR ALLA MODERATORER!
      But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
      • 0
      Jag gillar hittills det nya bloggformatet men jag undrar varför det fortfarande inte finns en möjlighet att bädda in objekt i bloggar, som t.ex. youtube-klipp?
      THE SIX MILLION DOLLAR JEDI.
      • 0
      Hoppas rutan aldrig försvinner. <3
      One swallow does not make a summer
      • 0
      Det kan ju knappast bara var jag som trodde att man citerade genom att bocka i rutan.
      "But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
      • 0
      Nope, jag testade att göra samma sak, men blev endast förvirrad.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten
      :
      Nope, jag testade att göra samma sak, men blev endast förvirrad.


      Frågan är förstås om det gör skillnad att både kryssa och trycka på citera.

      Tillagt 2013-12-11 23:36:
      Det blev inte ett dugg lyckat.
      • 0
      Det går inte redigera inläggen heller. Eller, ja,förutom oss moderatorer. Hö Hö.
      • 0
      Jag kan redigera mina inlägg. Men bara efter att jag uppdaterat sidan efter jag postat ett meddelande.
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Alltså jag ser inget som har blivit bättre faktiskt

      Bloggdelen

      -Massa stora rutor. Allt är ju gigantiskt och fult.
      -Man får scrolla i 3 år för att komma någonstans
      -"Hashtags/hjälporden" på högersida ( totalt menlöst ) och tar bara plats.

      Forumet.

      Snälla ta tillbaka gamla forumet. Går ju fan inte att diskutera länge. Och allt är väldigt rörigt.
      • 0
      Saknar också gamla GR...!
      Kanske blir bättre när de har rättat till alla buggar.

      Hoppas, hoppas!
      • 0
      Citerar Slacky-Kun:
      Saknar också gamla GR...
      Kanske blir bättre när de har rättat till alla buggar.

      Hoppas, hoppas!


      Fungerar det nu, månntro?

      Att bli skickad till trådens första sida efter redigering är inte heller optimalt...
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Fungerar det nu, månntro?


      Citeringen fungerar.
      Det stämmer att man kastas till sida 1 efter redigering. boooh.
      • 0
      Fine att man tog bort rankingsystemet. Men nog kan man låta "moderator" stå kvar under de som är moderatorer.
      "I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
      • 0
      Citerar Chuckyflash:
      Fine att man tog bort rankingsystemet. Men nog kan man låta "moderator" stå kvar under de som är moderatorer.


      Jag instämmer. Känns lite som att sidan uppdaterades lite förhastad. I ofärdig skick.
      • 0
      Jag vet inte, jag. Trivs inte riktigt på sidan längre efter de ändringar som blivit av i år. Tyvärr.
      • 0
      Citerar Th3 End:
      Citerer Chuckyflash:Fine att man tog bort rankingsystemet. Men nog kan man låta "moderator" stå kvar under de som är moderatorer.

      Jag instämmer. Känns lite som att sidan uppdaterades lite förhastad. I ofärdig skick.


      Jepp. Vissa saker känns oerhört ogenomtänkta.
      "I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
      • 0
      • kraz
      • kraz
      Citerar Lennon:
      Jag vet inte, jag. Trivs inte riktigt på sidan längre efter de ändringar som blivit av i år. Tyvärr.


      Jag känner detsamma
      triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
      • 0
      Citerar kraz:
      Citerer Lennon:Jag vet inte, jag. Trivs inte riktigt på sidan längre efter de ändringar som blivit av i år. Tyvärr.

      Jag känner detsamma


      Gör ont i själen att jag också känner lite såhär.

      Forumet är lite för mycket ''kommentarstill'' nu, jag tycker mellanrummet mellan folks inlägg bara skapar onödig yta. Den mysiga känslan av att man kom in och befann sig i forumet/tråden upplever jag inte just nu. Känns inte riktigt som att det är en tråd vi skriver i.

      Sen tycker jag att utrymmet till höger jämte listan med allas bloggar som nu är vit istället borde fyllas med en lång radda av livefeeden.

      Och har jag markeringen (jäveln som blinkar när man skriver) någonstans i texten och vill flika in fet/kursiv/smiley m.m. så hamnar dessa fortfarande i slutet av inlägget. Petitess men ändå.
      Entering zero gravity
      • 0
      På tok för kort Live-feed, och som andra redan påpekat så blir det väldigt lite text på väldigt mycket yta. Jag scrollar för glatta livet! Sedan är jag en person som avskyr förändring, förutsatt att det inte blir perfekt direkt, så jag kanske får ha lite tålamod...
      It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!