Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Skulle vilja ha en flik eller något för dem äldre konsolernas recensioner
Nee
  • 0
Skulle vara trevligt om era smileys kom där man sätter markören, istället för i slutet utav meningen varje gång. Skulle vara trevligt.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Skulle vara trevligt om era smileys kom där man sätter markören, istället för i slutet utav meningen varje gång. Skulle vara trevligt.


Ctrl-X på smileyn och sen Ctrl-V där du vill ha den i texten. Funkar finfint. Annars är det ju bara att skriva in den manuellt också.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Ctrl-X på smileyn och sen Ctrl-V där du vill ha den i texten. Funkar finfint. Annars är det ju bara att skriva in den manuellt också.


Det vet jag redan. Handlar mer om att jag är väldigt lat.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Snälla lås trådar som blir minst ett år oaktiva. Pallar inte att alla medlemmar måste göra dem aktiva. Typ fyra stycken trådar som man har skrivit i under dem senaste veckorna.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Snälla lås trådar som blir minst ett år oaktiva. Pallar inte att alla medlemmar måste göra dem aktiva. Typ fyra stycken trådar som man har skrivit i under dem senaste veckorna.

Menar du att trådar som har varit inaktiva under ett års tid låses eller att alla trådar som varit igång över ett år låses? Antar att du menar förstnämnda, men det framgår inte riktigt.
  • 0
Jag gillar inte alls designen på kommentarer till nyheter och recensioner. Klumpigt, stort och så ligger rutan man skriver i längst ner.

Citerar AG Jati:
Snälla lås trådar som blir minst ett år oaktiva. Pallar inte att alla medlemmar måste göra dem aktiva. Typ fyra stycken trådar som man har skrivit i under dem senaste veckorna.


Varför skulle trådar som varit inaktiva i ett år bli låsta? Bättre att man kan hitta en i arkivet än att skapa en ny varje år...
  • 0
Saxar ut kommentar till Petters blogg om designbytet:

- Personligen är jag mer förtjust i typsnitt med...heter det seriffer? Flaggor och sånt. Tycker även det är lite stort typsnitt som det är nu, men så har jag uppenbarligen lite skarpare syn än genomsnittet, så jag ska nog inte haka upp mig på det...

- I 3DS-recensionerna har alla bilder en tjock svart ram runt sig, vilket inte är jättecharmigt.

- Känns som att det är väldigt många avbrott i recensionstexter, antingen med bilder eller reklam.

- Hade gärna sett en tydlig linje till höger, så att det skiljs av mellan huvudinnehållet och liknande spel/GR Nation och så vidare.

- Upplever det lite skevt att sidan är bredare än här på bloggsidan exempelvis, men jag har en känsla av att det kanske kommer ske förändringar här också.

(Tillägg) - Att kommentarsrutan ligger längst ned är kanske inte optimalt...
  • 0
Att kommentarerna nu kommer i bakvänd ordning för nyheter och recensioner efter uppdateringen gör verkligen kommentarsektionen betydligt sämre. Att behöva scrolla igenom massvis med kommentarer för att kunna få se den senaste känns inte särskilt smidigt. Jag vill kunna gå in på en nyhet och direkt se senaste kommentarerna, för att sedan hoppa in i diskussionen om jag vill det. Vill jag läsa äldre kommentarer kan jag välja att scrolla ner.

Rutan med relaterade länkar för spelet nyheten handlar om måste förminskas eller flyttas, den är inte heller särskilt rolig att scrolla förbi för att nå kommentarerna, särskilt för spel som har hundratals olika länkar.
EDIT: Ser nu att det rutan blivit krympt och en "Fler-knapp" lagts till, perfekt!

Medlemmen Internethandlare skrev till brevlådan angående kommentarordningen och fick som svar att det skulle likna Youtube och Facebook men det gör det ju inte. På både Youtube och Facebook kan du direkt se de senaste kommentarerna (för att sedan klicka dig igenom sida efter sida med gamla kommentarer om du vill).

Jag tycker att kommentarordningen borde vändas tillbaka till så som det var innan, dvs med senaste kommentarerna överst. Själva utseendet på nya layouten gillas däremot!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Jag tycker min "aktivitet" är lite skum nuförtiden. Jag producerar typ tre bloggar om dagen och går fortfarande ner. Varför?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Man kan inte infoga figurer i nyhetskommentarerna...
  • 0
Jag ser att folk klagar på den automatiskt bläddrande nyhetsboxen.
Men om något ska ändras som löser problemet så är det kanske att den ska sluta bläddra automatiskt när man mousar over den.

Men jag kom hit för att föreslå att man ska kunna ta bort sitt Gamereactor konto, och då även kunna göra ett nytt.
örrrgh
  • 0
Jag kan inte komma in till mitt krypin de flesta gångerna. Bara en tom skärm som visas. Vad beror det på?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Gör så att man kan bevaka trådar
  • 0
Citerar Zontos:
Gör så att man kan bevaka trådar


Wut?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Fixa: att dold text visas i "senaste kommentarer" på startsidan.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
att dold text visas i "senaste kommentarer" på startsid


Japp. Slutet till The Last of Us spoilades för mig.
  • 0
Möjligheten att söka på vilka forumtrådar man själv har skapat! Jag vet inte om jag missat det, men jag vet inget sätt. När man väl har varit här i sju år så glömmer man lätt, det vore kul att veta...
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Märkligt, har försökt stänga av Adblock på GR men hittar ingen sån funktion
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Tycker det är en bra ide att kunna bevaka trådar på sin krypin så man slipper bokmärka trådar eller vänta att få svar så det syns på krypin. Den fuktionen skulle man inte tacka nej för.
Jag har dyslexi. Deal with it
  • 0
Citerar Calavera85:
Tycker det är en bra ide att kunna bevaka trådar på sin krypin så man slipper bokmärka trådar eller vänta att få svar så det syns på krypin. Den fuktionen skulle man inte tacka nej för.


Fast det känns ju rätt onödigt egentligen. Du får alla info då någon svarat i tråden, bloggen eller recensionen du skrev i. Liksom, vad mer behöver man?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Möjlighet att kolla spoilers på iPad. När jag markerar händer inget.
At the end of the rainbow there's no gold. Kill yourself.
  • 0
Citerar Calavera85:
Tycker det är en bra ide att kunna bevaka trådar på sin krypin så man slipper bokmärka trådar eller vänta att få svar så det syns på krypin. Den fuktionen skulle man inte tacka nej för.

Att kunna bevaka bloggar skulle också vara najs
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
Citerar Danny 217:
Att kunna bevaka bloggar skulle också vara najs


Men seriöst? Vet ni inte att att man kan ändra inställningar för att se händelser i bloggar och annat skit? Ge mig en förklaring på detta nån, tack!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!