Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Håller med Narrows, jag hatar reklamen som rullar ner när man ska trycka på något. Hatar också den där reklamen "Everyone will come" (eller hur den går) eftersom den skrämmer skiten ur mig varje gång den sätts på!
I Love Kebab!
  • 0
  • Zior
  • Zior
Den enda förbättringen som ja kan komma på (som i och för sig har börjats göras allt mer) är att i alla recensioner nämna om spelet är fristående eller del av en serie.
Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0
Tycker man skulle kunna ta bort raden "Personens hälsning". Ser absolut inget syfte med den, då det för det första oftast är en presentation, och för att det i mina ögon annars förstår fina krypin.
  • 0
Varför finns det ingen funktion som gör att man kan länka bilder till ens inlägg?



Det är ju någonting som alla andra forum på vilka sidor som helst jag sett har, jag är förvånad att det inte finns något liknande här.


Att kunna radera inlägg i sin gästbok, utan hjälp av Moderatorerna, både ens egna och andras ( som tillexempel om någon har spammat och sådant ) är någonting som jag tycker skulle kunna vara bra också.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Ta bort det totalt onödiga stjärn systemet, och annonsera vem som vinner i tävlingar...
Have fun, or die trying.
  • 0
Inget förslag, men jag undrar vad fan är GR Nation för något? Vad är dess syfte?
  • 0
Citerar Th3 End:
Inget förslag, men jag undrar vad fan är GR Nation för något? Vad är dess syfte?


Petter och co försöker starta en nation för att ta över världen...
Nej, men jag antar att det är danskarnas påhitt.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Att man kan sätta betyg på ett spel utan att skriva en recension skulle vara något... Varken orkar eller har tid att skriva recensioner
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Problemet med det är att många stora, exklusiva spel kommer få ett mycket lägre medelbetyg tack vare fanboys. T.ex. Halo kommer få lägre betyg tack vare alla Sony-fanboys som är avundsjuka.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Jo, det är ju tyvärr sant. Jag tänkte på det innan jag skrev min "idé". Det skulle kanske gå att göra på något sätt så att dom betygen som sätts utan en recension inte skulle räknas med i medelbetyget. Men vad vet jag, jag kan inte mycket om datorer, än mindre om web-programmering (om man kan kalla det så).
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Någon kanske har nämnt det tidigare, men det är ju otroligt drygt att bara tre av månadens bloggare syns på startsidan Ha med alla eller ingen, liksom.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Någon kanske har nämnt det tidigare, men det är ju otroligt drygt att bara tre av månadens bloggare syns på startsidan Ha med alla eller ingen, liksom.


Har också tänkt på det, senast idag. Väldigt taskigt mot den som lämnas utanför, fyra stycken utvalda så får bara tre vara med på startsidan.
You Knöw, Just Chillin' With Mah Penguin
  • 0
Citerar ZchmeKko:
Problemet med det är att många stora, exklusiva spel kommer få ett mycket lägre medelbetyg tack vare fanboys. T.ex. Halo kommer få lägre betyg tack vare alla Sony-fanboys som är avundsjuka.


Och tex Uncharted kommer få lägre betyg tack vare alla Xbox-fanboys som är avundsjuka.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Hur vore det med en "ta-bort-dina-inlägg"-funktion? Kan ju trasa sönder tråden visserligen, men att kunna ta bort en egen forumpost istället för att bara kunna Redigera dit något nytt hade åtminstone jag uppskattat.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Nu vet jag ej om det har förslagits tidigare men jag skulle vilja se ett blått rutnät som bakrund. Jag vill minnas en spelsida som hade det och jag gillade det. Mycket.
  • 0
My live Feed skall alltid ses till höger, och det behövs inte pop-up reklam
Kunde inte komma på fler atm.
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
  • Zior
  • Zior
De små rutorna intill ens presentation kan man göra som "skriv kommentar" rutan.
Livet blir nog kanske värt allt en dag...
  • 0
Sen skulle jag definitivt vilja se en Gilla knapp här på forumet! Visst, det skulle väl bli likt Facebook men det är en bra funktion och den skulle funka väldigt bra här!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Citerar The LOL object:
Gilla knapp


Usch!
Indecent exposure is fun.
  • 0
Nej, i Live Feed vill jag se en sådan!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Jag skulle gärna se en datum-funktion i brevlådan. Nu går det ju endast att se veckan.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Kanske kunna kommentera frågor, så man slipper skicka in 1000 ang. "X" frågor
Men det kanske bara är en onödig funktion!
"Charizard är så jävla ond."
  • 0
Skulle va bra om man kunde ändra sitt namn. För jag till ändra mitt.

Tillagt 2011-08-07 20:46:
Det skulle va coolt om man kunde ändra hur ens profil ser ut. Som fuska.nu t.ex
  • 0
Citerar williamcool:
Skulle va bra om man kunde ändra sitt namn. För jag till ändra mitt.


Nämn ett bra forum som låter en göra det.

Tillagt 2011-08-08 15:26:
Förresten så måste de ta bort "tillagt blablabla"-grejen. Oerhört jobbigt när man ska posta flera inlägg i nåns gästbok.

Tillagt 2011-08-08 15:27:
Och så ser det dumt ut i forumet, titta på detta inlägg bara
"Övriga inställningar"
  • 0
En chattfunktion skulle underlätta konversationer extremt mycket då det är jobbigt att bara skicka pm eller skriva i gästböckerna hela tiden.

Skulle även sitta fint med en grej som gör att man kan se hur många som läser ens bloggar utan att kolla i medlemsöversikten!
Finns inte.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!