Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Jag har tjatat om det här ett tag nu, men BLOGGBANNERS!
A fool is wise in his eyes...
  • 0
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ridley: Dra i den.



Men orka komma på massa workarounds, det är ju ändå störigt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Ge oss BBcode!
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Damien Rice:
Trevligt. När började de med det här?


Har inte sett just den sidan tidigare, men troligen har den funnits sedan man öppnade upp Halo Nation.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
här är mitt förslag till förbättring =)

nu på senare tid har jag blivit otroligt pissed när jag köpt ett pc spel och det har varit en portning av ett vanligtvist grymt spel.
mitt förslag är alltså att helst recensera pc versionen av spelen (går ju inte alltid ihop med releaser), och skriva vilket format som spelet spelades på.
  • 0
Citerar Ridley:
Jag vet inte hur min Page Down funkar, den sitter ihop med 3:an på mitt tangentbord.

På mitt tangentbord står det "PG DN" på 3:an, vilket jag antar är det du menar... dock så ska det finnas en "Page Down" bredvid "Delete-","End-" och "Home"-knapparna. Finns det inte det på ditt så vill jag ha en bild för att se vilket stört tangentbord du sitter med.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ridley: Dra i den.


LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Citerar Iqaros:
På mitt tangentbord står det "PG DN" på 3:an, vilket jag antar är det du menar... dock så ska det finnas en "Page Down" bredvid "Delete-","End-" och "Home"-knapparna. Finns det inte det på ditt så vill jag ha en bild för att se vilket stört tangentbord du sitter med.

Min Page Down-tangent är trean på det numeriska tangentbordet. Home och End är 7 respektive 1. Hursomhelst så funkar min Page Down nu, av någon anledning. O:
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Min Page Down-tangent är trean på det numeriska tangentbordet. Home och End är 7 respektive 1. Hursomhelst så funkar min Page Down nu, av någon anledning. O:

Kolla din NumLock-knapp. Det är den som styr om det är siffror som ska skrivas in, eller om det är PgDn, PgUp etc.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Kolla din NumLock-knapp. Det är den som styr om det är siffror som ska skrivas in, eller om det är PgDn, PgUp etc.

Ahaaaaa! Med NumLock intryckt funkar inte Fn-tangenten som den ska när jag trycker på PgUp och PgDn. Det var nog den som spökade förut. Så tokigt det kan bli. Hohoho.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Min Page Down-tangent är trean på det numeriska tangentbordet. Home och End är 7 respektive 1. Hursomhelst så funkar min Page Down nu, av någon anledning. O:


Samma på mitt, men det finns fortfarande knappar som jag beskrev ovan. Som sagt, vilket lustigt tangentbord sitter du med?

Ett standardtangentbord ser ju ut ungefär såhär:

http://blogg.onlinepizza.se/wp-content/uploads/2008/10/tangentbor
d-pc.jpg


Där de knapparna jag beskriver sitter ovanför piltangenterna.
  • 0
Sökfunktion för att hitta medlemmar.
  • 0
Jag vill se sökfunktioner här:


Bloggarna

Att kunna söka efter en gammal blogg är något jag verkligen behöver. Jag har ett sjukt dåligt minne och glömmer därför det mesta, men hade det gått att söka i bloggarna som listade både skribenten och rubriken så man direkt hittat det man ville ha.

Medlemsrecensionerna

Att leta sig igenom hela listan av medlemsrecensioner skulle ta dagar - och ibland är det inte lätt att basera tiden man läste recensionen på, och sedan leta ett antal sidor bakåt. En sökfunktion här är inte lika behövligt som i bloggarna, men det skulle hjälpa.

Kunna söka personer i "Sök" - rutan

Sökrutan där man söker spel hade varit ett bra ställe att även kunna lista medlemmar. Men bara som en inställning. Ni vet där man filtrerar exakt vad man letar efter? (Skribent,spel) hade man även kunnat välja "Medlem" för att förenkla medlemssökningen.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Iqaros:
Som sagt, vilket lustigt tangentbord sitter du med?

Ett laptoptangentbord.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Gamesrule:
Kunna söka personer i "Sök" - rutan

Sökrutan där man söker spel hade varit ett bra ställe att även kunna lista medlemmar. Men bara som en inställning. Ni vet där man filtrerar exakt vad man letar efter? (Skribent,spel) hade man även kunnat välja "Medlem" för att förenkla medlemssökningen.


Gå in på din sida (krypin), ta fliken "Vänner" och sedan "Hantera vänner" så hittar du den funktionen.

Och för de andra, bli mod..höhö.
Do you have any good old ham?
  • 0
Jobbigt att ADP blockar Live Feed-listan om man prenumererar på EasyList (USA).
  • 0
Citerar -RadiuZ-:
Gå in på din sida (krypin), ta fliken "Vänner" och sedan "Hantera vänner" så hittar du den funktionen.

Och för de andra, bli mod..höhö.



Jag vet, det var därför jag nämnde att detta bara skulle bli som en förenkling. Om andra (Precis som jag) sitter på ett slött internet så hade det varit enklare, då man hinner med rätt så många klickningar innan man väl har sökt färdigt.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Citerar Aaandy:
Jobbigt att ADP blockar Live Feed-listan om man prenumererar på EasyList (USA).


Åhja, verkligen jobbigt...>.< Verkar inte hitta en anledning till varför det blir så heller!
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Man kan få tillbaka dem om man avfiltrerar ads-right, eller vad den hette, men då får man ju dras med en massa reklam.
  • 0
Kategorisering av forumet vore trevligt. Just nu är det ju bara "lek"-forum som ligger i topp, men det kanske är det alla är intresserade av..
  • 0
Den brittiska flaggans lodräta kors på länken för GR-international är förskjuten åt vänster. Ser inte så snyggt ut och är en relativt enkel skavank att rätta till.
Ja, och nej.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!