Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Förslag till förbättring på gamereactor.se!


Skulle det finnas en motsvarighet till MNC skulle man ju knappt behöva andra trådar, eller hur?/Moonwalk3r

Haha, glöm det./kaleii

Eller varför inte One o'clock club, öppen mellan 01.00 och 01.01? Eller varför inte Two o'clock club, öppen mellan 02.00 och 02.01? Eller varför inte Three o'clock club, öppen mellan 03.00 och 03.01? [...] Eller varför inte Eleven o'clock club, öppen mellan 11.00 och 11.01? Eller varför inte Twelve o'clock club, öppen mellan 12.00 och 12.01? /kaleii

Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Jag tycker att en tråd där man kan tycka till om varandra skulle vara rolig. Vad tycker ni andra?
Roligt liksom!
  • 0
Citerar Stääw:
Jag tycker att en tråd där man kan tycka till om varandra skulle vara rolig. Vad tycker ni andra?


Jag tycker att det är en fruktansvärd idé.
  • 0
Citerar potaaaaatis:
Jag tycker att det är en fruktansvärd idé.


Jasså? Skulle gärna vilja höra varför du tycker att det är en hemsk ide'.
Roligt liksom!
  • 0
Citerar Stääw:
Citerar potaaaaatis:
Jag tycker att det är en fruktansvärd idé.


Jasså? Skulle gärna vilja höra varför du tycker att det är en hemsk ide'.


För att jag säger det, bitch.
  • 0
Citerar Stääw:
Jag tycker att en tråd där man kan tycka till om varandra skulle vara rolig. Vad tycker ni andra?


Vad sägs om "Tyck till om forumiten" eller "Samlad betygssättning av medlemmar". Det finns redan sådana trådar, leta lite.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Vad sägs om "Tyck till om forumiten" eller "Samlad betygssättning av medlemmar". Det finns redan sådana trådar, leta lite.


Hoppas att du skämtar...

Klart jag vet att de finns sådana trådar. Men jag vill att man ska öppna "Tyck till om GR's forumiter" igen.
Roligt liksom!
  • 0
  • V
  • V
Citerar Stääw:
Klart jag vet att de finns sådana trådar. Men jag vill att man ska öppna "Tyck till om GR's forumiter" igen.


Det fungerade ju underbart de senaste tre gångerna de öppnade den igen.
YAWP!
  • 0
Citerar V:
Det fungerade ju underbart de senaste tre gångerna de öppnade den igen.


Många idioter har lämnat... Och en har tillkommit.
Roligt liksom!
  • 0
Citerar Stääw:
Citerar V:
Det fungerade ju underbart de senaste tre gångerna de öppnade den igen.


Många idioter har lämnat... Och en har tillkommit.

Om man har klagomål/beröm eller några övriga synpunkter till en medlem så kan man skicka ett PM. På så sätt ser medlemmen det direkt när den loggar in, och behöver inte sitta och leta i en lång tråd fylld med ovidkommande tjafs efter vad andra medlemmar tycker. Visst, med en tråd kanske man får en större överblick över de olika åsikterna om diverse medlemmar på sidan, men speciellt lättorienterat blir det inte, och att moderera de där trådarna har vi sedan tidigare sett är komplicerat.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Det du skriver är naturligtvis rimligt, Rösti. Problemet är att den här Stääw-figuren inte vill veta vad andra tycker om honom, han vill att alla andra ska veta vad alla tycker om honom.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Det du skriver är naturligtvis rimligt, Rösti. Problemet är att den här Stääw-figuren inte vill veta vad andra tycker om honom, han vill att alla andra ska veta vad alla tycker om honom.

Ett ord: Gästboken
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar 131:
Nya moddar


Vad är det för fel på dom vi har?
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Någonstans i blogginlägget eller liknande skulle det vara kul med en siffra som visar hur många som har läst/klickat på just det inlägget...
Kränfamiljen är död. Länge leve den nya kärnfamiljen.
  • 0
Varför måste man hela tiden klicka på tillbaka-knappen två gånger när man vill lämna en tråd?
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Det du skriver är naturligtvis rimligt, Rösti. Problemet är att den här Stääw-figuren inte vill veta vad andra tycker om honom, han vill att alla andra ska veta vad alla tycker om honom.


Varför skulle jag vilja det? Däremot tyckte jag att den tråden var rolig.
Roligt liksom!
  • 0
Du tycker för mycket herr stääw
"Mitt namn är kapten klänning"
  • 0
Jag tycker att man borde kunna sätta betyg på spel utan att recensera dem.
Jag antar att det är som det är för att andvändarnas totalbetyg visas på spelet i frågas sida, men bara gör så enbart betygen i recensioner räknas.
Jag vill sätta betyg på spel utan att behöva skriva en recension, för när jag väl skriver en recension vill jag så gärna göra den lång och utförlig.

Förresten, kan man ta bort recensioner? Har inte sett någon sånt heller.
- Digital Jackal 2008
  • 0
Låt oss sätta betyg på äldre spel och spel som inte ännu lanserats eller kommer lanseras i Europa!

Under en mindre tid nu har jag viljat recensera världens näst sämsta spel, Action 52, men då Gamereactor bara tillåter att medlemmar recenserar spel som finns med i "listan" har inte detta gått. Visst, jag skulla kunna recensera spelet genom att bara skriva lite text om valfritt uselt spel exempelvis Cars men skriva om Action 52 istället. Något sådant vill jag dock inte göra då det skulla se fult ut och även kunna skapa viss(a) irritation/förvirring/klagomål. Därav anser jag att medlemmar på Gamereactor.se ska kunna få recensera vilket spel som helst.

Hela det här med att man inte får recensera spel innan redaktionen har gjort det tycker jag bara låter underligt. Jag blev inte avrådd att ta ner min recension på Dairantou Smash Brothers X när jag recenserade det.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
  • race
  • race
Jag tycker att vid varje tävling ska man kunna få bestämma om man vill ha sitt användarnamn publicerat (anonym), genom att sätta en bock i en ruta. Enkelt!
  • 0
"Tyck till om GR:s forumiter" tillbaka! Det ska funka den här gången.
  • 0
Klagade mycket på remaken av sidan förut men nu har jag vant mig hehe,
känns riktigt bra nu.
They say that dreams are only real as long as they last. Couldn't you say the same thing about life?
  • 0
Tycker att "tillagt-funktionen" ska tas bort från gästboken, då om man hamnar i ett samtal med en annan medlem så ser man inte vid påminnelserna om man har fått ett nytt meddelande eller ej eftersom det nästa meddelandet tillades i samma ruta så man får helt enkelt scrolla ned väldigt ofta och kolla om meddlemen har skrivit något eller inte.

Kort fattat så ska gästboken inte ha tillägs funktion precis som PM, men man använder gästboken mer än PM eftersom det fungerar som snabbare komunikation emellan krypin och medlemmar, PM använder man bara om det är något personligt eller hemligt man vill talas vid såsom rapporteringar till moddar etc.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Nvm.
They say that dreams are only real as long as they last. Couldn't you say the same thing about life?
  • 0
Citerar Chaplin:
En "tillbaka till forumet" knapp längst ner i varje tråd efterlyser jag!

Ett mycket bra förslag.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!