LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Gamereactor

      Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

      Förslag till förbättring på gamereactor.se!


      Citerar Curmas:
      Menar du de fyra bloggarna som likdel förut var en del av?
      Borde inte det vara typ en gång i månaden??


      Jo, det är sagt så, men de som är där nu tillsattes väl i början av April om jag inte misstar mig? Nu är snart Maj över...
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Detta svarade Emil.
      Glory to Arstotzka!
      • 0
      Citerar Gamer 94:
      Detta svarade Emil.


      Mm... jag trodde de bytte efter varje månad men det kanske är svårt att hålla koll på det när man driver en tidning och en hemsida
      Gratis är gott!
      • 0
      Citerar Curmas:
      Citerar Gamer 94 etta svarade Emil.

      Mm... jag trodde de bytte efter varje månad men det kanske är svårt att hålla koll på det när man driver en tidning och en hemsida

      Mjo, men nån gång måste väl Petter vilja byta..
      Glory to Arstotzka!
      • 0
      Jag har ingen aning om hur länge det har funnits, men jag såg just nu att det har dykt upp en ny länk i index-listan till vänster med texten "GAMEREACTOR TV".
      Jag vet att den danska sidan har haft det så länge, skönt att vi också har det så nu.

      Det var ju så jobbigt att klicka på bilden uppe till höger förut...

      Tillagt 2008-05-25 12:46:
      Det ser ju skitsnyggt ut därinne, klicka in er dit nu!
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Jag har ingen aning om hur länge det har funnits, men jag såg just nu att det har dykt upp en ny länk i index-listan till vänster med texten "GAMEREACTOR TV".
      Jag vet att den danska sidan har haft det så länge, skönt att vi också har det så nu.

      Det var ju så jobbigt att klicka på bilden uppe till höger förut...


      Ja, det är jävligt bra. Och det bästa är att jag nu kan se på det utan att behöva ta fram IE.
      • 0
      En liten onödig men intressant punkt som borde finnas med i "Om mig"-spalten på sitt krypin är väl "Favorit Spel". Det finns ju trots allt "Favorit Filmer" och "Favorit böcker".
      • 0
      Det var mycket snyggt var det där inne!

      Ett litet förslag på förbättring bara; när man postar en kommentar inne på GRTV så börjar videon om, lite småjobbigt faktiskt.
      http://twitter.com/DasErdbeer |
      • 0
      Skulle de inte släppa en funktion så att man slapp se gästboken? Jag hörde en fågel kvittra om det men vad jag har sett så har det inte hänt mycket på länge.
      "I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
      • 0
      Något jag vet att många vill ha med som inte är så sjukt orealistiskt att uppnå är:

      1. RSS på en viss användares blogg.

      2. Kunna lägga upp fler än en bild i medlemsrecensioner, ex tre stycken så att man slipper göra hela recensionen till en png-bild.

      3. Man kan lägga upp ett YouTube-klipp i bloggen. I bloggen kan det till exempel vara, i mitt fall nu, klipp från min konsert jag haft, etc. Skulle vara kul i recensionerna också, men det finns chanser att det finns arslen som lägger upp spoilers, men hey, hur stor är chansen?
      • 0
      För att förbätttra på gr så måste alla ha mr.green som avatar idag!
      • 0
      lägga till story och kontroll på ljud, grafik, spelbarhet och uthållighet betygen. sen så skulle det vara bra med känsla till musrecensioner oxå.
      Praise the sun!
      • 0
      Two words... GR 1.0
      • 0
      Citerar DonutDuDe:
      lägga till story och kontroll på ljud, grafik, spelbarhet och uthållighet betygen. sen så skulle det vara bra med känsla till musrecensioner oxå.


      Läs recensionerna istället.
      Storm shadow, let's battle.
      • 0
      Citerar erotomania:
      1. RSS på en viss användares blogg.


      Det finns faktiskt nu.

      jag skrev det i RSS-tråden, men ingen såg.

      http://www.gamereactor.se/rss/blog.php?user=erotomania
      If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
      • 0
      Oh. Sweet.
      • 0
      Jag har kommenterat en recension på en DVD/HD DVD/Blu Ray-film. Det dyker upp i Vad har hänt på sistone?. När jag sedan klickar på länken som dykt upp, i detta fall till filmen Frontier(s), så kommer jag till "Sidan hittades inte."</i> (Länk).

      Jag skulle gärna vilja ha det här åtgärdat, då det är smått irriterande. (:
      Storm shadow, let's battle.
      • 0
      Citerar Linsig:
      Jag har kommenterat en recension på en DVD/HD DVD/Blu Ray-film. Det dyker upp i Vad har hänt på sistone?. När jag sedan klickar på länken som dykt upp, i detta fall till filmen Frontier(s), så kommer jag till "Sidan hittades inte."</i> (Länk).

      Det har hänt mig med (Heroes). Jag grät en stund och gick sedan vidare med mitt liv.
      Medborgare låter så sovjetiskt.
      • 0
      Citerar Linsig:
      Jag har kommenterat en recension på en DVD/HD DVD/Blu Ray-film. Det dyker upp i Vad har hänt på sistone?. När jag sedan klickar på länken som dykt upp, i detta fall till filmen Frontier(s), så kommer jag till "Sidan hittades inte."</i> (Länk).

      Jag skulle gärna vilja ha det här åtgärdat, då det är smått irriterande. (:

      Det jobbiga är att samma sak kan hända om man vill redigera ett inlägg. Man klickar på redigera, och så POFF finns sidan inte längre. Sjukt!
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Vad sägs om att numrera bilderna ni har i nyheter, recensioner etc? Är så jobbigt och sitta räkna bilder.
      • 0
      Ett lättare sätt att ta sig till http://gamereactor.se/medlemsrecensioner/ än att behöva skriva in adressen i adressfältet önskas.
      Då får man lätt översikt över nyligen skrivna recensioner.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Saxat från annan tråd.

      Citerar Crassi:
      Svårt att säga, men det har delvis pratats lite om en minimumgräns på antal tecken i bloggen (som i medlemsrecensioner). Då skulle man tvingas skriva en del för att kunna publicera bloggen och de onödigaste och mest oengagerade gissningsbloggarna skulle lätt gallras bort.


      Om något sådant blev verklighet skulle nödiga och engagerade bloggar som dessa också plockas bort:

      http://www.gamereactor.se/blog/ridley/#102209

      http://www.gamereactor.se/blog/ridley/#80445


      Jag ser hellre ett rapporteringssystem liknande det som har föreslagits till forumet. Då skulle stötande eller på annat sätt regelvidriga bloggar rapporteras och plockas bort. Jag tycker att man ska få använda bloggen hur som helst, och det är bara att undvika att läsa de bloggar som inte passar en. Många har haft kul med gissningsbloggarna, och de som stört sig på dem har lätt kunnat klicka sig fram till en annan blogg.

      En något annorlunda lösning kunde vara att istället för att straffa dåliga bloggar så kunde man premiera bra bloggar. Precis som på Youtube-videos skulle man valfritt få ranka bloggar mellan 1 och 5. De bloggar som får hög rank hamnar på en kort (kanske tio platser) lista kallad "Läsvärda bloggar" (eller nåt i den stilen) mellan redaktionens bloggar och övriga medlemsbloggar. Idé?

      Hur det kan fungera:
      De bloggar som ska få hamna på "bra-listan" ska ha en rank över en viss konstant, låt oss säga 3,5. De bloggar som då får över 3,5 hamnar automatiskt på listan, och den äldsta bloggen på listan trycks då undan. Är det klent med bra bloggar stannar således bloggarna kvar på listan även om de försvunnit i den stora listan.
      Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
      • 0
      Jag skulle vilja ha citat-funktion på bloggar och kommentarer till Nyheter o.s.v
      Kan jag få 2000 kr?
      • 0
      Ett minimum gällande minsta antal tecken i en blogg borde tillkomma. Det tycker jag åtminstonde när jag ser skit likt dessa bloggar...

      http://gamereactor.se/blog/machinima/

      Samtidigt är det lite synd om till exempel Progrock som nu måste få ihop en text till sina serier också. Det kanske inte är så svårt i och för sig... eller?...
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Dags att utse nya "månadens bloggare"?
      Waiiwan har till exempel inte skrivit en ny blogg på snart 2 månader, senaste bloggen från hans sida kom 11 April (Idag är det 6 juni).
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!