Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Låt oss slippa bling-bling!


Citerar Sandkaka:
Synliga varningar skulle vara mycket smartare, negativa medaljer skulle bara peppa halv/helspammare att göra hyss.


Det skulle vara moddar och red som delar ut medaljer, de skulle inte ge negativa till vem som helst utan till folk de tror tar dem på allvar. En hel och halvspammare bannar man förr eller senare, man ger dem inte utmärkelser. Alternativt ignorerar man dem.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar ludde1991:
att folk "inte bryr" sig, men dem tycker samtidigt att rankingen borde bort. Detta anser jag vara ett utförligt bevis på att dem bryr sig


jaha ...
jag bryr mig inte hur många sjärnor jag men det betyder inte att jag inte har åsikter om system och på frågan om jag gillar det eller ens vill ha kvar det så är svaret nej. Förstår inte varför du tycker det motsägelsefullt alls.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Det skulle vara moddar och red som delar ut medaljer, de skulle inte ge negativa till vem som helst utan till folk de tror tar dem på allvar. En hel och halvspammare bannar man förr eller senare, man ger dem inte utmärkelser.

Det skulle ändå sporra spammare.
Jag har för mycket moral. Moralkaka kallar jag det.
  • 0
Citerar Sandkaka:
Det skulle ändå sporra spammare.


Det som sporrar spammare är folks idiotiska kommenterar i deras trådar. Inte utmärkelser som inte existerar och som de inte kan få. Det skulle inte finnas någon "forumets värsta spammare award" om du nu tror det.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar Capslock:
Förstår inte varför du tycker det motsägelsefullt alls.


Om du inte bryr dig, spelar det ju ingen roll vad det är för rankingssystem.
  • 0
Om ni verkligen vill bli av med er bling-bling så kan ni säga hej hos danskarna.
  • 0
Citerar TemplarPaladin:
Jag är inget fan av rankningssystemet som det ser ut just nu, det är buggigt och intetsägande. Jag skulle hellre vilja se olika utmärkelser som man kan få av redaktionen eller moddarna. Små medaljer som samlas under ens namn, på ens krypin står det mer information om dem. Kan vara: gnälligaste medlemmen, gladaste medlemmen, kejsaren etc.


Jag gillar idén, dock tycker jag inte att vem som helst ska kunna få en egen rank. Man måste förtjäna den. Annars känns det inte lika speciellt.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
  • V
  • V
Citerar Ronne:
Om ni verkligen vill bli av med er bling-bling så kan ni säga hej hos danskarna.


Just det, kom till mig!
YAWP!
  • 0
Citerar Linsig:
Jag gillar idén, dock tycker jag inte att vem som helst ska kunna få en egen rank. Man måste förtjäna den. Annars känns det inte lika speciellt.


Självklart måste man förtjäna den.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
För mig spelar det ingen roll. Jag har inget behov av stjärnor eller bedömmer inte folk med stjärnor. Det jag bedömmer är texter. Men om det finns en massa folk som tycker stjärnor är coola har jag inget mot dem. Så jag är varken för eller mot.
I've got an appetite like a war and I always hunger for more!
  • 0
Citerar Ronne:
Om ni verkligen vill bli av med er bling-bling så kan ni säga hej hos danskarna.

Du kommer få tillbaka dina stjärnor så fort en svensk röstar på dig. Så det hjälper inte.

Jag tycker att TPs förslag är låter väldigt vettigt, och jag tror inte det kommer att sporra spammare, för de kommer bli bannade direkt, utan utmärkelse.

Och det skulle ju inte sitta fel med "GR bästa efterrätt-utmärkelsen"
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Det skulle även kunna finnas en tråd där forumiter får designa utmärkelser som sedan moddarna och red kan välja att ta utav.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Citerar ludde1991:
Om du inte bryr dig, spelar det ju ingen roll vad det är för rankingssystem.



Kanske kan det vara så att jag inte bryr mig för att det är ett dåligt system,
mmmkay.
  • 0
Citerar Capslock:
Kanske kan det vara så att jag inte bryr mig för att det är ett dåligt system,
mmmkay


Då bryr du dig

Btw: Är du en fd bannad medlem?
  • 0
Skriv upp mig, rankingsystemet är total mossa.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
Skriv upp mig, rankingsystemet är total mossa.


Jepp rankingen är helt fackad
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar ludde1991:
Då bryr du dig

Btw: Är du en fd bannad medlem?


Nej jag bryr mig inte om hur många sjärnor jag har ( högst irriterande att ha en kanin som bara säger jo det gör du ) varför skulle jag bryr mig om jag inte tycker det finns nåt värde i sjärnorna och att rankingsystem är kass.
Läs mina inlägg istället.

Btw: Av frågan att döma, tycker du jag beter mig som en person som lätt blir bannad.
  • 0
Citerar Capslock:
varför skulle jag bryr mig om jag inte tycker det finns nåt värde i sjärnorna och att rankingsystem är kass.
Läs mina inlägg istället.


Om du inte bryr dig om rankingsystemet, varför vill du isåfall ha bort.

Citerar Capslock:
Av frågan att döma, tycker du jag beter mig som en person som lätt blir bannad.


Nja, om du inte är en fd medlem måste jag ge dig credit då du dömer ut rankingsystemet efter 10 inlägg.
  • 0
Citerar ludde1991:
Om du inte bryr dig om rankingsystemet, varför vill du isåfall ha bort.


Jag bryr mig om att det finns ett dåligt och orättvisst rankningsystem. Jag bryr mig inte om hur många sjärnor jag har. Varför detta ska vara så enormt svårt att gå ihop för dig är ju märkligt.

Citerar ludde1991:
Nja, om du inte är en fd medlem måste jag ge dig credit då du dömer ut rankingsystemet efter 10 inlägg.



Nu frågade inte du om jag var en fd medlem utan frågan var om jag är en fd bannad medlem. Stor skillnad.
  • 0
Citerar Capslock:
Nu frågade inte du om jag var en fd medlem utan frågan var om jag är en fd bannad medlem. Stor skillnad.


OK! Ber om ursäkt om jag missade ett ord.

Citerar Capslock:
Jag bryr mig om att det finns ett dåligt och orättvisst rankningsystem


Först nu ser jag att du klagar på rankingsystemet, i dina tidigare inlägg framgår inte detta.
  • 0
Mm, Sandkaka, du kommer få en" Bra" röst av mig nu=)
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Skriv upp mig.
And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself.
  • 0
Citerar ludde1991:
Först nu ser jag att du klagar på rankingsystemet, i dina tidigare inlägg framgår inte detta.

host host SKITSNACK host

Klart som f det framgår, går verkligen inte att missuppfatta mig på den punkten. Grattis, jag gav dig just en röst för skoj, gissa va den hamna på...
  • 0
ranking systemet suger... så sign me upp!
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Citerar Capslock:
Klart som f det framgår, går verkligen inte att missuppfatta mig på den punkten


Kan du peka ut vart du nämner det.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!