Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Vad är Gamereactor?


Gamereactor har läskigt många likheter med lunarstorm.
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Citerar kebbe_90:
Gamereactor har läskigt många likheter med lunarstorm.

Inte alltid, men ibland. Jag är en av dom.
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0

Det var ett fantastiskt forum med en fin papperstidning. 

  • 0

In reply to: @Tribe

Det kan bli igen. Ge aldrig upp!

Så ska det låta, upp på hästen alla nu!

Lukas Wallander/ Gamereactor
  • 0

In reply to: @Lukas Wallander

In reply to: @Tribe Det kan bli igen. Ge aldrig upp! Så ska det låta, upp på hästen alla nu!

Det är ju alltid bra att hålla något vid liv så länge det kan vara. 

LIVE 2 PLAY
  • 0

In reply to: @Avolion

Det är ju alltid bra att hålla något vid liv så länge det kan vara

"Hålla vid liv" är nog fel sätt att beaskriva GR 2022 på, med tanke på att vi i december 2021-februari 2022 slog vårt alltime-trafikrekord och är alltså klart större än någonsin. Vi mår bra, med andra ord, ääääven om sitens funktionalitet inte gör det.

Petter Hegevall / Gamereactor

In reply to: @Petter

In reply to: @Avolion Det är ju alltid bra att hålla något vid liv så länge det kan vara "Hålla vid liv" är nog fel sätt att beaskriva GR 2022 på, med tanke på att vi i december 2021-februari 2022 slog vårt alltime-trafikrekord och är alltså klart större än någonsin. Vi mår bra, med andra ord, ääääven om sitens funktionalitet inte gör det.

Menade inte att beskriva det direkt då jag rent allmänt syftade på att bevara något så långt det går och inte ge upp, men om det går bra för er så antar jag att allt är som det ska. 🙂

LIVE 2 PLAY
  • 0

In reply to: @Petter

ääääven om sitens funktionalitet inte gör det.

Hur kommer det sig att sitens funktionalitet släppar efter isf?

Love is like cigarettes. It gives you a little pleasure while you're at it, but leaves you with a bad taste in your mouth and a pain in your chest.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!