Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Sylt?


  • Missing Avatar
  • Jwn
Boysenbär.
"I am ready to meet my Maker. Whether my Maker is prepared for the great ordeal of meeting me is another matter."
  • 0
Citerar Necro-Mech:
Vilka numeren saknas? Jag har alla (-2 till 3 stycken) sedan tredjeårsjubileet.

Jag har bara tillgång till #29 och framåt, och 29, 32, 33 och 34 har jag bara som pdf, så du får gärna bistå med all Sylt du kan hitta!

Sylten hittils registrerad i:
50, 51, 52
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag hittar inte sylt i Nr.55.
"Har du kommit för att hämta mig?"
  • 0
Har sett "Lökchips!" också.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Har sett sylt i många tidningar men jag trodde aldrig att det skulle finnas i varje.
  • 0
jo de har men sett flera gånger
"Excuses are the refuge for the weak."
  • 0
Haha, det är riktigt kul, fast Mats är roligare.

"Till haaavs!" Var det också i något nummer, typ i ansiktet på Too Human-gubben i köpguiden tror jag.
  • 0
Minns någon fenomenet trähattar som dök upp i PC Gamer runt 2000? Trähattar hit och trähattar dit, det blev ganska stort.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
trähattar


I valfri storlek.
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
I valfri storlek.


Wut? Det var inte så att de menade riktiga trähattar, det användes som tilltalsord, såsom: Du din lilla trähatt. Osv.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Wut? Det var inte så att de menade riktiga trähattar, det användes som tilltalsord, såsom: Du din lilla trähatt. Osv.


En kille vann en hemlig tävling i PCG en gång och fick en trähatt i valfri storlek D:
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Caleb:
En kille vann en hemlig tävling i PCG en gång och fick en trähatt i valfri storlek D:


It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Sylt ja, det var tider!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!