Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Sylt?


Ahaha, hittade 'Giant enemy crab' först nu, klockrent.
Ta det tillbaka
  • 0
Citerar Voodoo Doll:
Ahaha, hittade 'Giant enemy crab' först nu, klockrent.


Garvar varje gång jag ser den.
There are only 10 types of people in the world — those who understand ternary, those who don't, and those who mistake it for binary.
  • 0
Hehe det är sånt som gör Gamereactor så bra. SYLT.
  • 0
Är inte det skönt med lite humor i den tråkiga vardagen så säg till!
100% tsun, 0% dere
  • 0
Typiskt jag hittar inte tidningen
Some people are like Slinkies. They're really good for nothing.... But they still bring a smile to your face when you push them down a flight of stairs.
  • 0
Sylt är gott att stoppa upp
Fuck you!!!
  • 0
Du siktar på att bli bannad va?
I am the conductor, take me to the terror pocket.
  • 0
Nope bara ha roligt
Fuck you!!!
  • 0
Citerar kebbe_90:
Det stod på ryggen av en tidning, inte som svar på en insändare.


Det stod som svar på en insändare. Det är mycket möjligt att det stod på ryggen av en tidning också, men de svarade på ett brev med samma sak också, i Oktobernumret 2000 (46), där de hade en förhandstitt på No One Lives Forever och en recension av Red Alert 2.

Jag vet, för jag läser numret just nu, nämligen.

(borttagen del)

Tillagt 2007-10-23 11:03:
Citerar kebbe_90:
Och du råkade bara missa det faktum att meningen efter den ger ett vettigt svar på insändarens fråga?


Nej. Det förhindrar dock inte det faktum att PC Gamer och GR båda har ett stort mått barnslighet (vilket dock inte är något negativt).

Tycker dock att du är barnslig på ett mer negativt sätt som blir upprörd för att ordet "sylt" finns skrivet i några bilder i storlek 5 i en tidning.
Det här är en signatur. Här kan man skriva något fyndigt i hopp om att någon kommer att läsa den och säga "Det var minsann en fyndig signatur", men ingen kommer någonsin att göra det. Vilket är rätt sorgligt, om man tänker efter. :(
  • 0
Citerar Zelrach:
SYYYYYLT!!!
"Arkebuserarna arkebuserar de som de vill arkebusera." - Linsig
  • 0
Ja, det är riktigt kul att hitta Sylt, Mats och allt vad de skriver!
Jag har förresten en liten hyllning till fenomenet i min senaste blogg!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
klart man har sett det men inte i alla tidningar jag har^^ men med spiderman var det fruktansvärt roligt
AnZen Hegevall / Gamereactor "Skärp dig. Jag tänker inte ge dig någon mer chans. Ytterligare provokation från dig (och jag menar det) så är du ute och inte välkommen tillbaka mer." - Iqaros.
  • 0
Hmm, Mats hittar jag ibland... Sylt är jag inte så bekant med.
Ost.
  • 0
Hittade Giant enemy crab. Har för mig att jag såg Mats någonstans också.
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0
Citerar AnZen:
klart man har sett det men inte i alla tidningar jag har^^ men med spiderman var det fruktansvärt roligt


Helt klart
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Gillar verkligen ansiktsuttrycket på killen som säger "Sylt" i Spiderman 3-recensionen. Olsagbart.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
Jäklar, nu när ni ändå snackar om det så tror jag att jag tar mej en syltmacka.
100% tsun, 0% dere
  • 0
GR humor antar jag.
Sometimes the light's all shinin' on me, Other times I can barely see, Lately it occurres to me, What a long, strange trip it's been - Grateful Dead
  • 0
Citerar JORGIL:
GR humor antar jag.


Det var inget nytt.
Det man inte minns tar man ingen skada av.
  • 0
Är det fler som hittat sylt i #52?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Är det fler som hittat sylt i #52?


Inte än, men jag har hittat "100% Hjärnblödning" på Kane and lynch recensionen. Var ligger "Sylt"
With A Pocket Full Of Shells.
  • 0
Citerar Ridley:
Är det fler som hittat sylt i #52?


En bild i Petters dagbok föreställer Nathan Drake från Uncharted, som ser lite skum ut, och vid hans mun kan man se ''Schyyylt!!''
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
En bild i Petters dagbok föreställer Nathan Drake från Uncharted, som ser lite skum ut, och vid hans mun kan man se ''Schyyylt!!''


Nu ser jag.
With A Pocket Full Of Shells.
  • 0
Citerar Bloodrayne:
Nu ser jag.


Lika roligt varje gång.
  • 0
Citerar virre:
Gillar verkligen ansiktsuttrycket på killen som säger "Sylt" i Spiderman 3-recensionen. Olsagbart.

Angående recensionen fanns det också en bild med texten "MATS!" .
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!