Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Projekt: Lägga upp Gamereactor nr. 1-28


  • GTO
  • GTO
Hej allihopa!

Jag är inte den mest aktiva medlemmen på det här forumet (långt ifrån).

Har läst Gamereactor sedan första numret (mer eller mindre) och har länge varit intresserad av att läsa de gamla magasinen som jag inte kommit över.

Det här är mitt projekt:
• Att scanna in samtliga av mina volymer 1-28 som jag har
• Att få hjälp att scanna in de volymerna som jag själv inte har
• Att göra alla de magasinen som inte finns som PDF av redaktionen läsbara här på forumet för alla som vill läsa!

Petter har tidigare nämnt (vad jag kan minnas) att först så hade de inte tid att fixa och ladda upp de äldre numrena som PDF. Senare när de efter påtryckningar tog sig en titt på uppgiften så var filerna av för dålig kvalité och/eller var för gamla för att ens öppnas.

Vad tycker ni om idéen? Jag har även något exemplar av den Danska tidningen från 2005 (då jag var utan internet i 3månader och det enda jag såg av spelvärlden var Elijah Wood som visade 360:n på MTV).

Vad tycker redaktionen? Är det här ett okej projekt?


Har nummer 1, 9, 11, 13-20, 23-28 av de saknade 1-28 av Gamreactor Magasin.
  • 0
  • GTO
  • GTO
Är det inga som är intresserade av gamla nummer av Gamereactor längre eller hur det hela började? Jag gör endast det här om det är önskat från er övriga läsare.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Lägg upp nummer ett, till att börja med. Den är jag mest intresserad av, plus att det kan vara en bra pekpinne mot kvalitet och sådant.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
  • GTO
  • GTO
Okej! det låter som en idé...
  • 0
Jag uppmuntrar dig till att lägga upp nummer 1 också.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Låter spännande, har väntat på att någon ska göra det!
  • 0
  • GTO
  • GTO
Jag har nu scannat in tidningen, men lyckas inte ladda upp den på nätet.

Filen är på över 300MB. Någon som har en sida som vi kan använda?
  • 0
Försökt med Dropbox och Google Drive? (Microsoft har nån liknande grej också, SkyDrive kanske den heter?)
  • 0
Funkar finfint!

Det går ju inte att förhandsgranska den, men ladda ned och visa går
  • 0
  • GTO
  • GTO
Perfekt. Då är det bara att läsa gott folk. Vi börjar såhär tills vi hittar någon som har nummer två!

Sprid gärna det här vidare så att så många som möjligt får läsa!
  • 0
Kul!
Ta det tillbaka
  • 0
Riktigt roligt, bra jobbat!!
"You talkin' to me?"
  • 0
  • GTO
  • GTO
Citerar lill_dåsan:
Riktigt roligt, bra jobbat!!


Var så lite så ^^
  • 0
Den funkar inte alls för mig tyvärr, varken förhandsgranskning eller nerladdning.
Funkar den fortfarande för er del?
Glory to Arstotzka!
  • 0
  • GTO
  • GTO
Vad jag kan se så är det som när jag laddade upp filen. Säg till om någon mer inte kan se. Någon av er får gärna ladda ner den och lägga upp på bättre sätt om ni hittar något så kan jag länka den högre upp!
  • 0
Bra initiativ.
  • 0
  • GTO
  • GTO
Jag tänkte påminna om att ni gärna får länka vidare Gamereactor nummer 1 (sålänge redaktionen tillåter detta).

Har gjort en länksamling nästan högst upp på min sida från den här tråden/Gamereactor 1 och "Gamereactors Omslagart - Stora tråden" om ni vill länka det till någon eller till en tråd.

Har även Gamereactor tidningar om någon vill komplettera sin samling (emot betalning av frakt endast)

Finns print-screens på Gamereactor-siten i dess olika skeden.

Har Gamereactor 1.0 (2006), "1.9" (precis innan bytet), 2.0, 3.0 (janurari 2007) och 4.0
  • 0
Det finns väl inget virus i filen?
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
  • GTO
  • GTO
Jag har laddat upp en vanlig PDF-fil. Har laddat upp den själv. Trevlig läsning
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!