Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

ÅRETS MEDLEM 2012 - Rösta nu!


2012 har passerat och vi börjar vara en bra bit in i det nya året, men medlemmen Ässet påminde mig om att vi inte korat Årets Medlem 2012 ännu. Så jag tänkte vi skulle ta och göra det. Ni röstar genom att skicka ett PM med namnet på den som förtjänar utmärkelsen till mig, Aaandy eller Arthas.

Precis som tidigare år får ni enbart rösta en gång. Inte rösta på er själva eller tidigare vinnare. Sedan går det såklart inte att rösta på avstängda medlemmar. Vi förbehåller oss också rätten att inte räkna oseriösa röster. Röstningen pågår till söndagen den 10:e februari och ni röstar alltså genom att skicka att skicka ett PM till mig Aaandy eller Arthas. Jag kan skriva under på att alla tidigare vinnare har varit utmärka vinnare så tänk gärna till en gång extra innan ni röstar.

Tidigare vinnare:

2004 - Resurrected
2005 - InterCourse- (nu: ToScA-)
2006 - Silke Neryn
2007 - Zelrach
2008 - Ridley
2009 - Parden
2010 - Zwqase
2011 - The Vision
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Inte rösta på er själva


But then I'll never win!


Spoiler:Vote Arthas!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
....MEJ ......
Jets are like comets at sunset
  • 0
Oxenstierna. End of story.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Oxenstierna. End of story.


Jag tror han kommer vinna
Jets are like comets at sunset
  • 0
Jag trodde det var rätt självklart, men tydligen inte så har gjort ett förtydligande i reglerna. Det går inte att rösta på avstängda medlemmar.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Hade helt glömt bort det också.

Nu blir det att grubbla ordentligt...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Jag! Jag! Jag! Jag! Jag! Jag! Jag! Jag!
Bring your drink, leave my knife.
  • 0
Lägger en röst på felixisac.
  • 0
Röstar inte på någon med mycket mindervärdeskomplex, typ Josephus Flavius. Vill att någon snäll och trevlig användare ska vinna. Varför inte Slacky-Kun eller Godisbit?
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Hmmm... min röst går till earth is dying, klockren blogg ^^
peek-a-BOO
  • 0
Citerar fbk_fbk:
Slacky-Kun




Däremot moviefreak har lyckats ganska hyfsat på GR och även naiesano tycker jag, bra blogg-tjej så att säga.

Citerar fbk_fbk:
Josephus Flavius


Fast han var ju en av de mest aktiva och flitiga användarna i början av 2012.

Tillagt 2013-01-14 12:47:
Tyckte inte han direkt ansåg någon vara mindre än honom.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Fast han var ju en av de mest aktiva och flitiga användarna i början av 2012.


So?

Han hävde ur sig många dumheter och kallade folk både för det ena och andra.
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
hoppas att Slacky-Kun vinner
When you gotta shoot shoot don`t talk
  • 0
Citerar fbk_fbk:
Slacky-Kun

Citerar kasi_97:
Slacky-Kun


Tack!
  • 0
Ska bli intressant och se vem som blir årets medlem. Hoppas på Imperial Scout eller Captain Price, Patrikseve förtjänar också att vinna.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Mindervärdeskomplex var väl det sista Josephus Flavius hade.

Satsar för övrigt min högra hand på att Oxenstierna vinner, men avstår själv från att rösta.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Minderv%C3%A4rdeskomplex


Stämmer in bra även om han kan förvilla folk bakom en datorskärm
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Citerar Lotus:
Satsar för övrigt min högra hand på att Oxenstierna vinner, men avstår själv från att rösta.


Jag tycker att Oxenstierna förtjänar att vinna, men jag tror inte att han kommer göra det. Känns mer troligt att en användare bakom en lättsammare blogg vinner. T.ex. Slacky-Kun. Eller kanske Narrator.
  • 0
Oxenstierna är den bästa karln på denna sida och till och med denna jord. Jag kommer alltid att verka för honom.
  • 0
Citerar Lurkman:
Jag tycker att Oxenstierna förtjänar att vinna, men jag tror inte att han kommer göra det. Känns mer troligt att en användare bakom en lättsammare blogg vinner. T.ex. Slacky-Kun. Eller kanske Narrator.


Själv är jag väl av motsatt åsikt; jag tycker inte att han förtjänar att vinna, men tror att han gör det. Folk har en tendens att falla in i ledet när sådana man "bör" rösta på får många röster. Å andra sidan har jag ingen kandidat jag tycker känns klockren för titeln, så det kvittar egentligen.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar dimentio:
Lägger en röst på felixisac.


Jag hoppas det för din skull
Jets are like comets at sunset
  • 0
Citerar Lotus:
Folk har en tendens att falla in i ledet när sådana man "bör" rösta på får många röster.


Det finns en viss sanning i detta. Jag bör bedriva en Oxenkampanj.

FÖR OXEN I TIDEN!
  • 0
Citerar Lotus:
Själv är jag väl av motsatt åsikt; jag tycker inte att han förtjänar att vinna


Vänsterpack.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Lite sent ute då det är 2014 nu. Bumpa inte gamla trådar utan en bra anledning. /-Radiuz-, moderator