Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Brevkommentarer


Alltså, vad yrar Mäki om?

http://www.gamereactor.se/brev/271301/Jag+ska+s%E4lja+min+
Playstation+3/


SPÄRRA kortet?! Herregud alltså. Det är ju hur enkelt som helst att radera sina kontouppgifter i menyn. Sen förvånar det mig också att han inte föreslår formatering. Är ju en självklar sak.
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Bra trollbrev är något av det roligaste med hela brevlådan ^__^
  • 0
Citerar Gamer 94:
Vad nu, vilka fick kicken?


Bra fråga. Försvann inte Viktor Eriksson lite plötsligt och diskret?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Dragonforce:
http://www.gamereactor.se/brev/285031/Rihanna+borde+kontrolle
ra+jorden+nu+mera/

Petter tycker jag borde vigda vyerna.


Nu är du väl stolt?
  • 0
Gällande nötter i Flygande Jakob: Ja absolut, så länge ingen allergiker befinner sig i krokarna?
  • 0
Citerar Ridley:
http://www.gamereactor.se/brev/259551/Kommer+vi+n%E5gonsin
+f%E5+byta+namn%3F/


Tror mer på att man får byta namn när övergången sker. Efter namnbytet är gjort så har man förbrukat sin rätt att byta. Min tanke.

Tillagt 2014-02-23 21:59:
Citerar Kundvagnen:
Alltså, vad yrar Mäki om?

http://www.gamereactor.se/brev/271301/Jag+ska+s%E4lja+min+
Playstation+3/

SPÄRRA kortet?! Herregud alltså. Det är ju hur enkelt som helst att radera sina kontouppgifter i menyn. Sen förvånar det mig också att han inte föreslår formatering. Är ju en självklar sak.


Absolut bästa är ju att spärra kortet. För finns inget kort så finns det inte Men det är väldigt overkill
  • 0
Min tycke för Johannes Leander sköt i höjden efter han svarat på det här brevet!

Dock sköt han sig snabbt i foten 2 brev senare..
Entering zero gravity
  • 0
Citerar GhostofCain:
Dock sköt han sig snabbt i foten 2 brev senare..


Ja, fy fan. Dillchips är det bästa som finns.
Färska grönsaker.
  • 0
http://www.gamereactor.se/brev/353204/Ett+s%E4tt+att+kommen
tera+brev+%E4r+denna%3A/


Kul att någon försöker återuppliva tråden (eller iaf uppmärksammar dess existens...). Jag kände inte ens till den innan jag läste brevet.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Var det verkligen Carl "Brännan" Brännström som var med i Vem Vet Mest?
Någon som vill spela Shenmue III?
  • 0
Citerar NABIL:
Var det verkligen Carl "Brännan" Brännström som var med i Vem Vet Mest?

Programmet sänt 2 oktober?
"Carl Leander, Göteborg. Före detta elitsimmare som numera satsar på sina studier i ekonomi och är även en hängiven Frölunda Indians-supporter."
Den Carl?
  • 0
Som svar till frågan om världens sämsta spelutvecklare så är nog LJN och Tiger Electronics toppkandidater (om sistnämnda ens kan räknas som en spelutvecklare). Nu är dessa företag sedan länge ute ur leken men mängden skit de producerat är sanslös.
Och jag hade kommit undan med det om det inte vore för er snokande snorungar!
  • 0
Tycker ibland att svaren på längre brev kan vara lite väl korta och inte besvara allt man vill. Förstår om redaktionen är upptagen men då är det väl bättre att begränsa antalet brev man svarar på?
Forza Lazio!
  • 0
Mach Rider
Youtube: Tomas Varg - Gamer sedan 1985 - Gr-medlem sedan 2003
  • 0
Citerar Thomas:
Mach Rider

Definitivt
Mastodontfilms-Mats
  • 0
Citerar Impulse:
Tycker ibland att svaren på längre brev kan vara lite väl korta och inte besvara allt man vill. Förstår om redaktionen är upptagen men då är det väl bättre att begränsa antalet brev man svarar på?

Nej, inte enligt oss.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Kände bara för att kommentera http://www.gamereactor.se/brev/355474/Hur+l%E5ngt+kan+man
+g%E5+i+ett+spel%3F/

"Med GTA-spelen som exempel undrar jag hur långt ni tycker man kan gå i ett spel utan att det blir för mycket?

Tycker ni t.e.x. att man skulle kunna ha med gravida kvinnor och barn i ett kommande GTA?"

Själv tycker jag att man kan gå hur långt man vill. Om böcker och filmer kan så får spel det med. Det är trotts allt bara på lossas. Sen förstås som de sa desto längre man går desto färre kan då spela. Men sen chans man får in lite andra spelare som gillar serier som Mr. pickels.

Det viktiga är bara att ge bra beskrivning för köparen vad de får i spelet så de inte fastnar något utanför deras smak.
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Citerar dbmmm:
"Med GTA-spelen som exempel undrar jag hur långt ni tycker man kan gå i ett spel utan att det blir för mycket?


Ja själv (som skrev brevet) är väldigt kluven i frågan. Tror aldrig Rockstar eller någon annan stor utvecklare av den typen av spel skulle våga att gå för långt så att säga. Själv skulle jag tycka det vore groteskt med att skjuta gravida eller småbarn även om det var ett spel vilket säger en hel del om hur långt spelmarknaden har kommit. Samtidigt vill jag ändå ha möjligheten, är trött och det låter riktigt motsägelsefullt ja vet.
Forza Lazio!
  • 0
Citerar Impulse:
Ja själv (som skrev brevet) är väldigt kluven i frågan. Tror aldrig Rockstar eller någon annan stor utvecklare av den typen av spel skulle våga att gå för långt så att säga. Själv skulle jag tycka det vore groteskt med att skjuta gravida eller småbarn även om det var ett spel vilket säger en hel del om hur långt spelmarknaden har kommit. Samtidigt vill jag ändå ha möjligheten, är trött och det låter riktigt motsägelsefullt ja vet.
Ja det är därför det borde skapa begränsnings "addons". Så man i inställningarna kan fylla i om man kanske vill skippa de groteskaste och sexaktiga delar. Så man kan få den upplevelsen man vill. Medan sjuka personer som jag kan få den fulla upplevelsen.
Man ska självklart få censurera om man känner att man vill. Men de ska ej vara standard.
Självklart gäller de också bara vissa spel och så. Som Mario och Zelda får gärna vara som de vill.

Men spel som GTA eller Skyrim. Som berättar om en blodig värld full av sex inte äns vågar visa ett avsågat ben eller naken kropp som har sex är bara förstörande för känslan.

Därför skyrim nu är ett av mina favorit spel för man kan modda det som man vill. och där passar sex, övervåld och annat mys pys perfekt in i storin. (Game of thrones som är en tv serie visa mycket värre än spelet där de nämner sex gudar och sadist demoner.)

Sen kommer även GTA snart till pc och gissar på att de kommer vara lika öppet att moda som GTA sa. Då får vi se hur GTA kommer se ut utan limits.

Vill även tillägga att även fast jag gillar allt sånt här. Har jag en snäll och mysig tjej och har aldrig brutalt mördat någon. För den som tror annat. xD
Jag vet att du läser det här! =_0 och någon gång kommer du att läsa det igen!
  • 0
Förstod redan innan vilket parti det handlade om när man läste rubriken på brevet. Att vi inte kommit längre från sandlådan år 2014.
Scoreacek scores again
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!