Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Rapportera buggar!


Jag upplever en lustig bugg som döljer en stor del av skärmen under navigeringsheadern. Detta leder till att jag rätt ofta inte kan läsa större delen av bloggar, eller forumsinlägg.

Har kommit fram till att det ibland kan avvärjas genom att scrolla snabbt medan man uppdaterar sidan, och ibland inträffar det inte.

Här är en bild.
Komplexiteternas komplexa komplexitet komplicerar kompisgängens kamratskap.
  • 0
Jag har just lagt märke till att det endast verkar inträffa på den svenska sidan också.
Komplexiteternas komplexa komplexitet komplicerar kompisgängens kamratskap.
  • 0
Ibland står det "det finns ingen som heter Game Fr33ak" i mitt krypin?
[about Sweden] Any country with that low an age of consent but that high a rate of suicide isn't thinking straight. // Dr. House
  • 0
Problemet kvarstår, irriterande nog.
Komplexiteternas komplexa komplexitet komplicerar kompisgängens kamratskap.
  • 0
Jag kunde rösta en andra gång i omröstningen

Tillagt 2009-11-26 14:00:
Och nu igen!
FU™
  • 0
Av någon annledning hoppar den där övertexten där man väljer spel, film ,community osv ner och blockerar översta delen av hemsidan. Riktigt störande.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Swedssman:
Av någon annledning hoppar den där övertexten där man väljer spel, film ,community osv ner och blockerar översta delen av hemsidan. Riktigt störande.


Håller med! Funderar om det är jag som har en gammal webbläsare här på jobb?
----> Postbanken
  • 0
övre delen av sidan "tränger" sig på inloggningen, och man kan inte läsa senaste breven, då dessa "skyms" av sidhuvudet, eller vad man kallar det för. Det är nog reklamens fel högst upp, som gör att allt knuffas ned... oerhört störande
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Jag har också det här problemet med att sidan åker in i varann.
Free Agent
  • 0
Jag bytte till Chrome istället för Explorer, och problemet seglade stillsamt ut ur mitt minne.
Komplexiteternas komplexa komplexitet komplicerar kompisgängens kamratskap.
  • 0
Jag har inte problemet hemma, där använder jag explorer 8
----> Postbanken
  • 0
Citerar Billy Pilgrim:
Jag upplever en lustig bugg som döljer en stor del av skärmen under navigeringsheadern. Detta leder till att jag rätt ofta inte kan läsa större delen av bloggar, eller forumsinlägg.
Så är det för mig med. Sjukt iriterande....
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
Citerar Release Me:
Citerar Billy Pilgrim:
Jag upplever en lustig bugg som döljer en stor del av skärmen under navigeringsheadern. Detta leder till att jag rätt ofta inte kan läsa större delen av bloggar, eller forumsinlägg.
Så är det för mig med. Sjukt iriterande....



Vi får väl hoppas att redaktionen ser över detta, verkligen helt vansinnigt irriterande.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
Detta problem har varit på sidan tidigare
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
har samma problem med skärmen....OFTA!
så ofta att det knappt känns lönt att gå in på sidan.
riktigt drygt då sidan inte har någon poäng eftersom man inte kan läsa nyheter, brev eller bloggar.....
tänker inte byta webbläsare bara för att gamereactor inte kan programera rätt.
I'm selling these fine leather jackets
  • 0
Hej!

Bugg i "Fotbollstråden" i Övrigt-sektionen där nästa sida i tråden dyker upp innan innevarande tråd är fylld med inlägg.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Citerar ToScA-:
Bugg i "Fotbollstråden" i Övrigt-sektionen där nästa sida i tråden dyker upp innan innevarande tråd är fylld med inlägg.


Så blir det väl i alla trådar med många inlägg?
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Citerar Att Heta Fredrik:
Citerar ToScA-:Bugg i "Fotbollstråden" i Övrigt-sektionen där nästa sida i tråden dyker upp innan innevarande tråd är fylld med inlägg.

Så blir det väl i alla trådar med många inlägg?


Ingen aning. Men om så är fallet gör det inte saken bättre precis ;P
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
SERIÖST FIXA SIDAN!! KAN INTE ENS KOLLA MITT KRYPIN.

Fatta att om jag skriver i CAPS så är det fan allvarligt
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
Citerar skogis_psp:
SERIÖST FIXA SIDAN!! KAN INTE ENS KOLLA MITT KRYPIN.

Sjukt jobbigt. Sjukt irriterande. Sjukt störande.
Brudar är som datorer. Dom kan få virus, måste ständigt upptateras, kan vara otroligt seg i bland och hänger upp sig ganska lätt. Den ända stora skillnaden är väll att på tjejen kan man inte ringa någon och klaga på att musen krånglar...
  • 0
Citerar ToScA-:
Hej!

Bugg i "Fotbollstråden" i Övrigt-sektionen där nästa sida i tråden dyker upp innan innevarande tråd är fylld med inlägg.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Usch nu kan undre delen av sidan få sluta hoppa upp i överdelen. Om den vill.
Klappa fina katten?
  • 0
Citerar Mästerkatten:
Usch nu kan undre delen av sidan få sluta hoppa upp i överdelen. Om den vill.
Ta det tillbaka
  • 0
Du har inte tillräckliga rättigheter på denna sida

När jag besöker årets spel 2009
It's time for PS VITA!!!
  • 0
Årets Spel 2009 fungerar inte för mig. Och Dela, Skriv Ut och de alternativen hamnar i en rad, ovanpå varande, istället för bredvid varandra.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!