Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Rapportera buggar!


Citerar Rösti:
http://www.gamereactor.se/blog/

Min avatar syns inte.

Inte Brandon Marianos heller för mig.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Citerar Rösti:
http://www.gamereactor.se/blog/

Min avatar syns inte.

Inte Brandon Marianos heller för mig.

Likadant för mig.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
När jag hade Playstation1 och spelade Spyro så varje gång jag gick i en vägg så ramlade han. Det var det konstigaste bugg jag nånsin sett
  • 0
Nu är det bara MetalChef som har sin avatar kvar:
http://www.gamereactor.se/blog/
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar adam360:
När jag hade Playstation1 och spelade Spyro så varje gång jag gick i en vägg så ramlade han. Det var det konstigaste bugg jag nånsin sett


Om inte jag har helt fel så handlar tråden om buggar på GameReactor 2.0?
  • 0
Det har hänt nåt med GTA IV - Lost and Damned. Filmen finns inte på GRTV, påminnelsen förvinner aldrig, även om jag slutar bevaka den.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Vad har hänt med Mafia 2-trailern? Förut kunde jag inte se den, och nu är nyheten borta.
Free Agent
  • 0
Fortfarande håller den sabla Dead Space reklamen på att köra igång i tid och otid. Grymt irriterande, för mig får den motsatt effekt och hade det varit ett spel som inte gavs ut av EA och som jag från början var intresserad av att köpa hade jag alltså inte köpt det, så mycket stör jag mig på reklamen.
  • 0
Citerar adam360:
När jag hade Playstation1 och spelade Spyro så varje gång jag gick i en vägg så ramlade han. Det var det konstigaste bugg jag nånsin sett


  • 0
När jag använder Gamereactor i Firefox så bli sidan helt cp ( ), allting flyttas till vänster och texten blir blå, man ser inte ett skit. Förvirrande kan man säga.
  • 0
Citerar FelixNiilsson:
När jag använder Gamereactor i Firefox så bli sidan helt cp ( ), allting flyttas till vänster och texten blir blå, man ser inte ett skit. Förvirrande kan man säga.


Använder själv senaste Firefox och har inte lagt märke till detta så jag tror inte det beror på Firefox utan något annat .
  • 0
Citerar adam360:
När jag hade Playstation1 och spelade Spyro så varje gång jag gick i en vägg så ramlade han. Det var det konstigaste bugg jag nånsin sett


Hahah,
Ischlo Pischlo!
  • 0
Citerar Jack of all trades:
Citerar FelixNiilsson:När jag använder Gamereactor i Firefox så bli sidan helt cp ( ), allting flyttas till vänster och texten blir blå, man ser inte ett skit. Förvirrande kan man säga.



Använder själv senaste Firefox och har inte lagt märke till detta så jag tror inte det beror på Firefox utan något annat .


Tror det kan bero på adblock eller vad det heter. När jag försökte blokera annonsen som är i bakrunden på GR så hände detta.
  • 0
Kan man byta sin personliga bild samtidigt som man ligger på topp bland bloggarna?

Jag gjorde det, och nu är jag osynlig.
"Fuck you" he said, "Motherfucker" he added.
  • 0
Citerar earth is dying:
Kan man byta sin personliga bild samtidigt som man ligger på topp bland bloggarna?

Jag gjorde det, och nu är jag osynlig.

Det har fungerat tidigare, då olika sorters "kupper" har genomförts bland de utvalda bloggarna. Men det verkar som om det var problem med det i slutet av förra perioden.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Citerar earth is dying:Kan man byta sin personliga bild samtidigt som man ligger på topp bland bloggarna?

Jag gjorde det, och nu är jag osynlig.
Det har fungerat tidigare, då olika sorters "kupper" har genomförts bland de utvalda bloggarna. Men det verkar som om det var problem med det i slutet av förra perioden.


Vad gör man åt det då? It drives me nuts. På riktigt alltså.
"Fuck you" he said, "Motherfucker" he added.
  • 0
Citerar earth is dying:
Citerar Das Erdbeerkuchen:
Citerar earth is dying:Kan man byta sin personliga bild samtidigt som man ligger på topp bland bloggarna?

Jag gjorde det, och nu är jag osynlig.
Det har fungerat tidigare, då olika sorters "kupper" har genomförts bland de utvalda bloggarna. Men det verkar som om det var problem med det i slutet av förra perioden.


Vad gör man åt det då? It drives me nuts. På riktigt alltså.

Det var så för mig också när jag var månadens bloggare. Problemet togs upp, dock vet jag inte om Emil (sidans programmerare) gjorde något åt det. Avatarerna som man hade laddat upp dök upp några veckor efter att de egentligen skulle ha visats.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Rösti:
Citerar earth is dying:Citerar Das Erdbeerkuchen:
Citerar earth is dying:Kan man byta sin personliga bild samtidigt som man ligger på topp bland bloggarna?

Jag gjorde det, och nu är jag osynlig.
Det har fungerat tidigare, då olika sorters "kupper" har genomförts bland de utvalda bloggarna. Men det verkar som om det var problem med det i slutet av förra perioden.


Vad gör man åt det då? It drives me nuts. På riktigt alltså.
Det var så för mig också när jag var månadens bloggare. Problemet togs upp, dock vet jag inte om Emil (sidans programmerare) gjorde något åt det. Avatarerna som man hade laddat upp dök upp några veckor efter att de egentligen skulle ha visats.


Jo jag har skickat PM till Emil, men det gjorde jag i Oktober också, och det har han inte läst ännu.

Några veckor? Men jag är ju månadens bloggare nu!
"Fuck you" he said, "Motherfucker" he added.
  • 0
Det här är ju inget i-landsproblem, utan ett problem på riktigt!
"Fuck you" he said, "Motherfucker" he added.
  • 0
Emil känner till problemet och ska jobba på det när han har tid. Men som bekant är han ofta rätt upptagen.
Mi style is di bom digi bom di deng di deng digidigi uu uuu
  • 0
Jag har ett jättestort problem det är såhär att när jag är inloggat så ser jag inga avatarer på andra medlemmar. Men när jag loggar ut och blir offline så ser jag avatarer? Vad kan det beror på? Jag kan inte äns heller se mitt avatar på forumet.
  • 0
Citerar Dance With Me:
Jag har ett jättestort problem det är såhär att när jag är inloggat så ser jag inga avatarer på andra medlemmar. Men när jag loggar ut och blir offline så ser jag avatarer? Vad kan det beror på? Jag kan inte äns heller se mitt avatar på forumet.

Kolla om "Visa personliga bilder" är förbockat under "Övriga inställningar" i ditt krypin.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Jag har just märkt att man kan skriva i bannade medlemmars bloggar. Vet inte om det ska ses som en bugg dock...
  • 0
Måste rapportera bara, vart jag än är på GR sidan (förutom i en tråd) och scrollar ner ETT snäpp från högst upp i Safari blir hela mittendelen svart, det enda som syns är smileys.

Tillagt 2009-01-04 21:45:
Fan vad skumt, nu slutade det, men The Orange Ninja har precis fått det.

Tillagt 2009-01-04 22:21:
Nu har det börjat igen, värre än nånsin.
Glory to Arstotzka!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!