Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Rapportera buggar!


Jag pratar med alla, kära Mistwalker.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Då ska jag inte störa dig när du visar världen vägen.
  • 0
Mistwalker: Jag har samma problem som dig. Kan inte heller rösta, knappen är som borta för mig. Jag använder Mozilla Firefox.
  • 0
Testar quota:

Citerar Mistwalker:
Då ska jag inte störa dig när du visar världen vägen.


Jag kan inte heller rösta. Och förut kunde jag inte ladda upp någon bild, men efter ett tag kom det alternativet fram... Förstår inte varför det är sp´å.

Sen måste jag hålla med om att det här rankingsystemet är ganska onödigt.
Luleå, Sverige.
  • 0
min avatar visas inte hur stor avatar får man ha?
cuz this is my United States of Whatever!
  • 0
<quote author="Benoit">Konsten att citera:

Först så markerar du den text som du vill ha citerat, sen så trycker du på "Citera" i det nedersta högra hörnet av det inlägget som skall citeras.

Klaaaart!</quote>

Tack!

EDIT 10 sec senare: Nupps! Funkade inte alls!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
ALLA

Man får endast rösta, eller få rösträtt efter att ha varit medlem i över en vecka minst, enligt Benke.

Så ni nya medlemmar får hålla ut lite till. Onödigt, javisst, men så är livet.
  • 0
Citerar Holiace:
EDIT 10 sec senare: Nupps! Funkade inte alls!


Vad skumt...
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Jag har fått ett PM som jag har läst, men det står fortfarande 1 nytt PM. Är det en bugg eller ska man ta bort alla PM man fått?
  • 0
Ja, det är det.

Mycket skumt...


Lanky

Det är en tillfällig bugg. Är så för mig också.
  • 0
Har märkt att man kan inte klicka sig in på vissa (ca 50% i mitt fall) av dom spel som man har lagt in på "Mina spel". kan vara ett problem om man vill lägga in en bild.
Fuck you all..
  • 0
Lanky;
Det är en bugg, testa att logga in och att logga ut igen.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
  • Joe
  • Joe
När man har fått, läst och kastat ett PM står de fortfarande "Du har 1 nytt PM"

EDIT hmm de stog visst här åvanför,
Ja.. mysa e mysigt.. älskar att mysa.. liksom pussåpilldärduvill
  • 0
Inte så viktigt dock, ville bara lägga in ett par screens från Star Wars: Galaxies.

Haha, trodde du snackade med mig först benoit.. Det inlägget kunde ha blivit lite skämmigt
Fuck you all..
  • 0
Om du blev bannad så blev du det, live with it!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Sashh

Om du vill ändra eller ta bort något råder jag dig att prata med Emil, en av dem som jobbar på redaktionen. Han är ansvarig för sådant och kan svara med detaljerat på dina frågor.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Jag har fått ett PM som jag har läst, men det står fortfarande 1 nytt PM. Är det en bugg eller ska man ta bort alla PM man fått?

Jopp, så är det. Det aktiveras inte när man läst sitt PM. En bugg allstå!
  • 0
Citerar Sashh:
Kan ni inte ta o fixa så man kan radera sitt account och göra ett nytt ??? skulle hemskt vilja ta bort mitt andra "S" i namnet eftersom mitt förra acc "Sash" blev bannat.


fatta inte
cuz this is my United States of Whatever!
  • 0
Citerar krillan:
Har märkt att man kan inte klicka sig in på vissa (ca 50% i mitt fall) av dom spel som man har lagt in på "Mina spel". kan vara ett problem om man vill lägga in en bild.


krillan;
Det betyder att du inte har "stavat" rätt till spelen, det ska stå exakt som Gamereactor har stavat dom till. Om du är osäker på hur spelen ska stavas, sök bara efter någon av deras recension, och kopiera det korrekta namnet. Annars så kan det vara så att dom inte har skrivit en recension av spelet, och på så vis så kan du inte "trycka" på det...
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Benoit:
Vad skumt...



Det är det jag syftar på. Att det ibland funkar den (som nu exempelvis), men ibland så fuckar den upp sig.

Då den antingen funkar inte som den ska eller citerar fel person

Tillagt 2006-10-12 21:08:
En annan grej, jag kan inte redigera mitt inlägg här ovan

Vilket är anledningen till jag dubbelpostar nu...
  • 0
Fattar inte hur man citerar rätt!

Tell me ^^
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Först så markerar du texten du ska citera. Låt den vara markerad och sedan trycker du på personens Citera knapp.

Citerar Holiace:
Tell me ^^


När du har klickat kommer den automatiskt in på ditt inlägg!
  • 0
ok jag har hittat en bugg..iaf e det störande

om man söker recensioner av t.ex 360 spel och inte ändrar tillbax till "ALLA" så får kan man bara läsa om nyheter från den platformen till man gått tillbaks och ändrat
It ain't the fall that gets you... it's the sudden stop at the bottom
  • 0
Citerar Mistwalker:
Först så markerar du texten du ska citera. Låt den vara markerad och sedan trycker du på personens Citera knapp.



Det funkar inte!

EDIT: Det funkar ^^ yay!
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
  • Joe
  • Joe
De går utan att markera men då kommer hela inlägget me
Ja.. mysa e mysigt.. älskar att mysa.. liksom pussåpilldärduvill
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!