Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Petters blogg


de står säkert nånstans med jag orkar inte ta reda på det ;P men vad har gjort med ryggen?
  • 0
Citerar Kofoten:
men vad har gjort med ryggen?


Det skulle jag gärna också vilja veta, hur uppkom denna hemska ryggskada?
"Some motherfuckers are always trying to ice-skate uphill"
  • 0
En serie av olyckor - biloycka, basketolycka samt en skidolycka.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Petter, du är online. Tack för tipset om John Mayer. Nu lyssnar jag på Wheel, Heavier Things är ju världens bästa nattskiva!
Jag är som mjölkpaketet. Jag har aldrig fel!
  • 0
vad ska man göra om laptopen bara blinkar till när man trycker på power knappen och inte sätts på??
The Ninja Is Alive
  • 0
Ring supporten och håll det utanför tråden om min blogg.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Blir nog ändå intressant att läsa den.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Citerar Petter:
Taccos + julmust + skumtomtar då?


Haha okej. Men bara om det är Telogotts egna supersmarriga skumtomtar i så fall.
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Petter du ska inte oroa dig, om sådaa TV vanor var skadliga, ja då hade jag varit död nu. Btw, two and a half men= skitbra serie.

Charlie måste ju vara bland dem härligaste karaktärerna på TV.
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Ska inte den här tråden låsas nu när man kan kommentera på annat sätt?
  • 0
Jo, soon to be done.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Ja Petter du verkar va en riktig gourmekille, som älskar pizza så mycket...
  • 0
Jsg är inghen gourmand, absolut inte. Men - jag har ätit på trestjärniga restauanger, dock (Frankrike) och smakat en hel del finare mat (jag pratar inte om den svenska restaurang-genomsnitts-oxfilén nu, inte alls) men gillar ändå pizza väldigt väldigt mycket.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Jag vill ha kvar denna tråden så att man kan diskutera och sånt och sedan kan man kommentera och sånt i textkommentarerna.
  • 0
Pizza är väldigt överskattat tycker jag, ät pasta istället..
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Ser ut som han är hög på bilden. Undra om man får sitta och röka på i ett hörn när man spelar NBA Street Homecourt (tex i ett minispel som sen ger avtryck på hur man beter sig & ser ut på de kommande tävlingarna)
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Det är kul att du gillar two and a half men, men den lätt bästa karaktären där är ju sonen Jake som är klockren för hans roliga skådespeleri
  • 0
Läste det senaste bloginlägget nu om Kevin Smith, och blev förvånad över påståendet att folk skulle sitta och försvara Mallrats och Jay&Silent Bob Strikes Back. Finns det verkligen sådana? (Dogma var ingen jättehit heller, men duglig underhållning).

Sen är förstås Chasing Amy hans bästa film.
  • 0
Själv tycker jag att den svenska medelpizzan med burkchampinjoner å frysta räkor är rätt kass. Betalar gärna 140-160kr för en riktigt bra pizza. Med färska ingrediensser... va tycker du Petter?
  • 0
Efter att denna Tråden varit inaktiv i nästan ett år så känner jag för att kommentera....

Petters bloggar är grymt bra förutom när han bloggar om musik eftersom han inte gillar Lynrd Skynrd
Varför kollar du på signaturen? Kolla på inlägget ovanför din rackarns knasboll...
  • 0
Citerar Jofel:
Efter att denna bloggen varit inaktiv i nästan ett år så känner jag för att kommentera....


Han skrev en blogg förut idag
  • 0
Argh vilken miss.. Tråden menar jag givetvis
Varför kollar du på signaturen? Kolla på inlägget ovanför din rackarns knasboll...
  • 0
Citerar Jofel:
Argh vilken miss.. Tråden menar jag givetvis


Förstod det, men var tvungen att kommentera.
  • 0
Men kom igen nu, det är Petters blogg vi pratar om nu. Något mer kan det väl snackas här?
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0
Fyfan vilken bump.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Har du inget att tillföra utan bara vill bumpa en tråd - låt bli. Men roligt att låsa Petters blogg >=)

/R