Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Prenumerera på Gamereactor!


När brukar tidningen komma i posten? Började precis prenumerera för några veckor sedan.
"I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
  • 0
Gamereactor är ett företag helt fokuserat på och kring butiksdistribution. Därmed kommer vi aldrig att kunna leverera tidningarna till prenumeranterna samma tid som de går ut till butikerna. Detta informerar vi om när man tecknar en prenumeration.

Tidningen kommer alltid cirka fyra dagar senare till prenumeranter än vad den gör till butiker. Den kan tyckas märkligt för den som någongång prenumererat på en betaltidning och då istället fått den tre dagar innan streetdate, men så fungerar det inte för oss som är en gratistidning och säljer prenumeranter för vårt exakta portopris. Alltså med noll kronor i ren vinst. Zero.

Vidare prenumerationsfrågor hänvisas till Gamereactors nordiske prenumerationsansvarig; Claus Reichel / Gamereactor Danmark. Gamez Publishing A/S. Dortheavej 59, 3. sal. 2400 København NV
Tel: 0045-45 88 76 00
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Jag gör det men jag har inte fått någon tidning. Men då kommer den snart i brevlådan skönt
  • 0
Förstår vad du skriver Petter och jag förstår om tidningen är fokuserad för butiksdistribution men om ni ger möjlighet att prenumerera och det täcker portot så tycker jag att man kunde kräva att få numret också.

Nu ska jag inte låta som en gammal sur kärring det är ju "bara" en tidning men det är en bra tidning och ser fram emot när det kommer då blir man lätt lite sne när man inte får den som tänkt.

Har mailat till prenumerationsavdelningen för några veckor sedan men inte ens fått ett svar från dem...
  • 0
Jag har inte heller fått min februari 08 tidning..det har ju nästan gått en vecka sen den kom ut!
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Citerar kahuna:
Jag har inte heller fått min februari 08 tidning..det har ju nästan gått en vecka sen den kom ut!


Inte jag heller.
Det är farligt att leva , man kan dö.
  • 0
det e den 10 mars och då släps den nya tidningen ut men man kan int ladda ner den.
vrf???
Mario kart wii!!!.......JAG VÄNTAR PÅ DIG!!!
  • 0
Citerar mario kart wii:
det e den 10 mars och då släps den nya tidningen ut men man kan int ladda ner den.
vrf???


"Varje gång ett nytt nummer av tidningen släpps i butik kommer vi att lägga upp föregående nummer samma dag för nedladdning."
If you're a girl under the age of twelve and you're high on marijuana - Don't ride your bike.
  • 0
ok
Mario kart wii!!!.......JAG VÄNTAR PÅ DIG!!!
  • 0
Jag försöker börja prenumerera på GR, men det går inte att betala med mitt Mastercard.
När jag försöker betala står det"Din betaling blev avvisad!
Försök igen, och om samma fel uppstår igen, kontakta din kort-leverantör."
Jag har kollat upp att det inte är något fel på mitt betalkort och har även mejlat er (flera gånger) men i fått nån hjälp.

Hur ska jag göra?
  • 0
Beställde en prenumeration den 27 Maj, och betalade direkt. Men har inte fått Nr 58 som kommer ut den 12 Juni. Kommer jag få den, eller blir det först nästa nummer?
  • 0
Fråga till redaktionen:

Får man fritt använda namnet "Gamereactor" och dess tillhörande logotyp till icke kommersiella syften så som ett visst videoprojekt på Internet, eller måste jag kontakta redaktionen specifikt för att få tillåtelse?

EDIT: Det här skulle ju vara i "Gamereactor som tidning. Alla nummer!".
Kan någon vänlig moderator flytta över inlägget?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Petter:
...Tidningen kommer alltid cirka fyra dagar senare till prenumeranter än vad den gör till butiker...

Jag har ALDRIG fått denna skräptidning i brevlådan TIDIGAST åtta dagar efter att tidningen kommit ut i butik. (Jag bor inte ute i skogen utan ca 30 meter från Postens huvudkontor.) Idag är det den 13 mars och jag har fortfarande inte fått marsnumret, 65. Och jag vet att många plockade upp tidningen i butik förra veckan. Illa!

"Prenumerera INTE på Gamereactor!" borde tråden heta!!!!
  • 0
Mina nuvarande kosing måste gå till nytt xbox live. Fast efter det funderar jag på att göra det.
I think i stepped on your cat.. sort of.™
  • 0
Ville ju ha en tjocktröja och ett nyckelband med GR-tryck

Synd att det inte blev av.
  • 0
Citerar Bjork:
Jag har ALDRIG fått denna skräptidning i brevlådan TIDIGAST åtta dagar efter att tidningen kommit ut i butik. (Jag bor inte ute i skogen utan ca 30 meter från Postens huvudkontor.) Idag är det den 13 mars och jag har fortfarande inte fått marsnumret, 65. Och jag vet att många plockade upp tidningen i butik förra veckan. Illa!

"Prenumerera INTE på Gamereactor!" borde tråden heta!!!!


Som du borde veta vid det här laget är GR en tidning som till 90 % fokuserar på gratis distribution. Därmed tar det lite extra tid innan du får den i brevlådan. Och dessutom är prenumerationen förbannat billig om du jämför med vad andra speltidningar kostar så man borde inte klaga.

Men är det så himla viktigt att få tidningen i tid så får du het enkelt gå och hämta den (du bor ju inte i skogen). Gör du det blir det gratis, du får motion och frisk luft, du kan träffa annat gött folk och helt enkelt ha kul!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Hur är prenumerationerna idag? När jag för några år sen prenumererade så dök den ofta upp sent. Detta stör mig inte så mycket. Vad som däremot gjorde mig sur var att den flera gånger inte dök upp över huvud taget. Är det senare problemet borta idag?
  • 0
Att prenumerera på Gamereactor låter faktiskt intressant. Varje månad så stressas jag av att gå ut ur mitt hus och leta efter tidningen i stan. Att få hem tidningen utan att röra ett finger är något jag funderar på just nu.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Mako:
Hur är prenumerationerna idag? När jag för några år sen prenumererade så dök den ofta upp sent. Detta stör mig inte så mycket. Vad som däremot gjorde mig sur var att den flera gånger inte dök upp över huvud taget. Är det senare problemet borta idag?


Jag har prenumererat i snart 2 år och jag har fått ALLA nummer.
Tidningen kommer 3-7 dagar senare än den gör till affärerna...

Fråga:Min prenumeration går ut någon gång till hösten, kommer inte ihåg vilken månad jag började. Får man en påminnelse eller liknande när den tar slut?
I changed by not changing at all
  • 0
  • Missing Avatar
  • Mako
Citerar Tatanka_Iyotake:
Jag har prenumererat i snart 2 år och jag har fått ALLA nummer.
Tidningen kommer 3-7 dagar senare än den gör till affärerna...

Låter ju bra.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!