Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Alla nya medlemmar: Presentera er här


Har varit medlem här ett tag nu men aldrig presenterat mig. Jag är en 13 årig kille, jag gillar att spela spel tex Uncharted, LBP mm. Mina intressen är som sagt spel, skidåkning och badning. Kan cykla enhjuling :3.
See you later, Google translater !
  • 0
Aldrig förstått mig på hur enhjuling fungerar!
Jag själv har varit medlem ett bra tag men inte skrivit här innan ^_^
Är 18 bast och går snart ut sista året på gymnasiet, efter det blir det sommarjobb med goda förhoppningar om fortsättning där! Lirade Xbox 360 som fanatiskt förut, men tog mig i hampan o köpte och byggde ihop ett riktigt monster till dator och sen dess har konsollen mest samlat damm!
Tjenixen alla nya och välkomna till GR
What right have you to deny my existence?
  • 0
Hallå hallå! Robin heter jag, har varit medlem här på Gamereactor ett litet tag, njuter varje sekund! Jag kommer från Örnsköldsvik, bor där med min familj. Utnyttjar min tid till spelande (såklart!), musik och politik främst. Studerar samhällskunskap på gymnasiet och siktar mot politikjobb, helst riksdag! Spelar på ps3:a och dator, gött! Spel som ligger närmast hjärtat nu är Skyrim, Witcher, Infamous, Fallout New Vegas med mera. Älskar god mat, bra filmer, trevligt sällskap, smaskiga diskussioner och att prata.

Det var lite om mig och kan meddela att jag trivs superbra här på Gamereactor, en riktigt bra sida, många fantastiska funktioner. Önskar er alla en god fortsättning, gott nytt år och en spelande framtid.

Hare gött!

P.S. Välkommen in på min sida! Jag ska lägga upp fler blogginlägg och recensioner men ni är välkommen att tycka, tänka och diskutera med mig där.

// Robin
Respekt är vad vi behöver!
  • 0
Häi!

Johannes heter jag, gillar tortillas, MMA, Manchester United, dinosaurier, Edmonton Oilers och sneakers. Och WWE. Och tv-spel.

För stunden spelar jag Skyrim, Fifa 12 och A World of Keflings <3
  • 0
Well. Jag kom tillbaka för en månad sedan efter tre månaders avstängning. Med ett nytt konto så klart.
Yang chas Solo chone Wookiee!
  • 0
Hej.
Sluta.
  • 0
@Daniel L
Jovars, den biten försår jag. Men menade nog mera hur man ser smidigheten i det. Personligen om jag nu måste cykla väljer jag något på två hjul, som enligt mig är navigerbart. Grymt att folk köttar vidare på enhjulingar dock, men jag är inte en av dom.
What right have you to deny my existence?
  • 0
Hur får man den "lilla blå" texten under sina inlägg?

Kan ju passa på att säga hej också! så..... Hej!
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
I ditt krypin klickar du dig vidare till "Övriga inställningar". Det tog mig själv en hel timme att lista ut det.
Sluta.
  • 0
Tackar
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
Är väl inte speciellt ny men har inte presenterat mig.

Jag är en 15 årig kille som gillar samhällsfrågor, bilar, teknik och historia .
Gillar även att debattera olika saker, om de ligger inom mina kunskapsområden.

Jag spelar racing och strategi.
Alla will att yxan ska gå, men ingen vill hålla i skaftet - Gustav Vasa
  • 0
  • Noc
  • Noc
Tjo

är väl inte helt ny heller, men likt många andra så har jag väl läst mer än kommenterat.
lite allmän info, är 26år med stort intresse för spel (såklart )
samt djur, läste djurvård 3 år, hoppades på att jobba på ett zoo eller liknande...men hamnade i finland så just nu pluggas det språk
Jag har en ganska bred spelsmak, gillar det mesta.
kör mest på ps3:an eller 360´n
det blir lite SC2 och annat på pc´n med såklart, men kanske inte i lika stor utsträckning.
psn & 360 namn: Nocster
hakuna matata
  • 0
halloj

Gillar att resa o vara med kompisar
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Halloj! Jag är på jakt efter vänner att spela med och sånt. Jag gillar tjejer, basket, spel och en del annat. Tycker också om metal och mitt favoritspel är HALO.
  • 0
Hej jag är Einztein a.k.a Frankenztein. Jag spelar just nu bf3 på pc @Wquad. Jag är en snäll och gullig person som älskar skräpmat.
Life is too short to spend it with people who annoy me - Red Forman
  • 0
Hej, jag heter Amroth. Jag har ett beroende... jag missbrukar Oboypulver.
  • 0
Citerar Einztein:
Hej jag är Einztein a.k.a Frankenztein. Jag spelar just nu bf3 på pc @Wquad. Jag är en snäll och gullig person som älskar skräpmat.


Frankenztein som den förre medlemen frankenztein?
  • 0
Är inte ny, men tillbaka efter ett jävla tag.
  • 0
  • Missing Avatar
  • mh76
Hej!

Är halvny kan man väl säga . Hoppas jag kommer trivas bra.
  • 0
*Vinka*
Hej hej! Senaste n00ben :3
  • 0
Hej, jag har varit medlem i några dagar men har besökt Gamereactor många gånger förut.
Mina intressen är spel (såklart) och teknik. Spelar främst PS3.
Phille was here
  • 0
Hello, namnet mitt är Linus och är obviously ny här på GR.

Spelen jag kör spelas på PS2, 360 eller på PC. Favorit spelet so far måste nog vara Bioshock.

Mina intressen utöver spel är väl det typiska. Shoppa, festa, fika, umgås med vänner, datorn m.m. Inget särskilt speciellt
The cake is a lie
  • 0
Hej, oj va pirrigt det här var, hihi. Besökt sidan lite tidigare och så men kände att det var dags att bli medlem nu. Ska bli riktigt kul att få stöka lite i forumet.
One swallow does not make a summer
  • 0
tjena tjena, sprallig och go' kuf på elva jordsnurr här! gillar vinkeljärn och mustiga karlar
  • 0
Jag har varit registrerad här i några dagar men inte hittat den här tråden förrän nu sååå H3J! Jag vet inte riktigt hur jag ska presentera mig själv, tycker alltid att sådant är svårt. Är dock 18 år gammal och hatar spel...... Spoiler:Hihi näÄäÄä, nu skojade jag lite med det där sista. (Har uppenbarligen jättedålig humor och är väldigt lättroad)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!