Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Nästa land Gamereactor tar över?


Det höll länge med en nordisk trio. Sedan började man så smått med Finland och en slags internationell version på engelska. Sedan har det fortsatt med de gamla fascist-/nazistnationerna Tyskland, Italien och Spanien.

Det börjar bli allt mer tydligt att Gamereactor planerar att ta över hela Europa till att börja med, sedan kanske även hela världen. Nu är frågan vilket land som ska bli det nästa som faller för Gamereactors välde. Holland? Belgien? Portugal? Vitryssland?
  • 0
Irak.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
Instämmer på Frankrike.

Det kan också bli att de börjar titta österut, där det finns en hög med länder att utforska. En del av de länderna är också växande stater ekonomiskt(undantag de som står på ruinens brant som Ungern etc) så att hoppa på tidigt i spelbranschen där kan vara något.


Jag vet inte om du skojar med Vitryssland(ser inte det via internet), men det landet kallas ibland Europas sista diktatur. Tror inte Gamereactor tjänar på att ge sig in där.

Själv hoppas jag Nederländerna får en sajt, för tänk att logga in på en sida full med flamländsk text.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
I Polen tror jag det finns stora möjligheter faktiskt. Även Frankrike som en del nämner då det bör bli nästa steg i erövringen av Mellan- och Västeuropa. Baltikum också kanske där man verkar gilla Sverige.
  • 0
Island då? Våra extremt mobbade nordiska kompisar. Dom kanske vill vara med också.
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0
Burkina Faso.

Btw, det heter ett slags. Skärpning, Aesset.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Mysko-Munken:
Island då? Våra extremt mobbade nordiska kompisar. Dom kanske vill vara med också.


Mja, tror inte det skulle fungera. Med en befolkning på 350 000 invånare är utrymmet för att driva en speltidning rätt litet. Spel som så är inte så stort där heller, i alla fall inte bland mina kontakter, som förvisso lever isolerade på en ö vid sydkusten.
flying monkeys stole my signature. damn them.
  • 0
Att erbjuda Gamereactor i Belgien/Nederländerna tror jag skulle kunna vara väldigt smart. Om inte det så blir det nog Frankrike.
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Btw, det heter ett slags. Skärpning, Aesset.


Om det är en eller ett före "slags" beror på objektet i fråga. I det här fallet "version". Och det är väl "en version" och inte "ett version"?
  • 0
Citerar Ässet:
Hahaha. Är du efterbliven eller? Om det är en eller ett före "slags" beror på objektet i fråga. I det här fallet "version". Och det är väl "en version" och inte "ett version"?

Man får använda båda. Mitt är mer rätt.

http://www.spraknamnden.se/sprakladan/ShowSearch.aspx?id=id
%3D26228%3Bobjekttyp%3Dlan


Att det är "ett" kan visas genom att formulera om meningen till "den nya versionen är av (ett) internationellt slag", och inte "... av (en) internationell slag".

Sen är det ju att de flesta ändå skriver "en slags", men det är ju bara en del av svenskans förmultningsprocess och inget som har stöd i språkregler.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Varför inte Portugal?
Hm hmm jaja, ja.
  • 0
Nederländerna förmodligen.
  • 0
Jag tror på Nordkorea
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Visst, Frankrike är en bra idé. Men jag funderar genast på hur svårt det är att slå igenom där. Det finns troligtvis redan jättemycket konkurrenter. Men den stora folkmängden lockar såklart.

Personligen tror jag att det vore idé att dra sig mer österut. Jag tänker att det kan vara värt att lägga några tunga år på balkan för att vara etablerad när väl ekonomin där exploderar, vilket jag tror kommer ske. En satsning där inom 2 år tror jag är helt rätt.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Frankrike, sedan Island.
Glory to Arstotzka!
  • 0
USA!
Rihanna <3
  • 0
Tibet!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Varför inte Usa?
Rihanna <3
  • 0
Vatikanstaten..
"Detta är inte slutet. Det är inte ens början på slutet. Men kanske är det slutet på början." - Winston Churchill
  • 0
Citerar Ässet:
Citerar Dragonforce:
Varför inte Usa?


http://www.gamereactor.eu


HAHA inte ens en kategori för Övrigt. fail.
Rihanna <3
  • 0
Citerar Dragonforce:
HAHA inte ens en kategori för Övrigt. fail.


Tror inte dom behöver det i dagsläget. Frågan är om det verkligen finns någon britt/amerikan/australienare osv (förutom möjligtvis chefredaktören) som kommenterar över huvud taget.
  • 0
Ryssland!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ryssland!




Haha! De kommer bomba sönder varann om de inte får ett ex av tidningen.
Sir, we're surrounded! Excellent, now we can attack in any direction
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!