Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Citera det första inlägget du skrev.


Här citerar vi det allra första inlägget du skrev på Gamereactor.

Mitt första inlägg var på frågetråden.

"Hur skapar man en egen recension på siten?"
Rihanna <3
  • 0
"Yoda är faktiskt mycket öveskattad. Skickligast är faktiskt Mace Windu"

Jag tror att den användare som jag skrev det där med var min första.
  • 0
Tja! ... är det nån som vet om/när test drive unlimited kommer till ps2 ??

här kan du skriva om vad du tror om det



  • 0
"Någon här i detta forum som har någon av dessa två Lcd Tv??

Funderar att köpa någon av dom i julrushen men vill höra några av era kommentarer oxå! "


Mitt första inlägg var faktiskt en egen tråd jag skapade, med ovanstående som startinlägg. Fick dock inga svar på det...
  • 0
"jag var på mage-guilds bakgård i imperial city och gjorde en "frenzy" magi på en trollkarl och han fick damp (bokstavligt talat) och rusa på två andra mage-killar och sen kom typ 10 till sen kom vakter vilken sjuhelvetes strid det va!!! tyvärr så dog den killen ganska snabbt men då gjorde jag bara frenzy på nån annan till slut låg det ca 17 trollkarls lik och 9 guards lik då passade jag på att plundra alla liken och tjänade en smärre förmögenhet (men använd frenzy det är Skit kul )
(ursäkta stavningen) "


Jag gjorde en medlem endast för att posta ett inlägg om hur min dag i Oblivion var ._.
Ursäkta stavningen är klockren, hemska tider.
  • 0
"Fan, här sitter man. Verkar som att äta kavli räkost är förenat med livsfara. Varför? Jo, det talar jag MER än gärna om. När min käre fader bredde på nämnda räkost på sitt knäckebröd uppenbarade sig inget mindre än... Ett gem! Ett jävla gem!! Detta är sanningen, hela sanningen och endast sanningen. Ska det vara så här? Va? Vi lever i 2000-talet!! Hur i hela rallkalajnen lyckas man tappa ett gem i räkost? Lämna gärna kreativa förslag, själv är jag för trött. Vi ska ringa Kavli imorgon och klaga skiten ur dom, sanna mina ord."

Detta var mitt första inlägg här på siten. Jag är ganska stolt över detta inlägg, det finns säkert pinsammare grejer än detta. För övrigt så är hela händelsen sann.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
håller med!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar Gamerman1:
håller med!


Kung. XD
Rihanna <3
  • 0
Citerar Reader:
Har ingen aning! Dock har jag varit medlem här i typ..*kollar på klockan*..5 min


Detta var mitt första inlägg, postat i en blogg med rubriken "Vet du vem jag är?".
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
"Harry Potter och den flammande bägaren!

/F
"
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Det absolut första är säkert borttaget i och med 2.0. Men av det som finns kvar är det:

"PS3. Kanske Xbox 2 senare"

Angående vilka konsoler jag skulle köpa nästa (läs denna) generation.
  • 0
Citerar Iqaros:
Senaste köp var Jak:2 och Onimusha2... Mina nästa köp är absolut GTA: San Andreas och MGS: Sneake eater...
  • 0
Är den någon som vet varför man inte kan spela 16 social match längre ????

Och jag har alltid undrat hur folk kan få olika spatans gubbar på sevice records, eftersom alla tjejer jag har sett spelat har haft rosa eller lila spartans ??? hur ändrar man dom, även formen är olika, och ens märke ???? kan man ändra det efter intresse ????
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Sällskapet:
Hmm kärlek kärlek... Tror jag hittat en tjej nu
  • 0
How the hell am i gon do that?
  • 0
Citerar Theinen:
Avatar - GR-djävulen

Signatur - We survived the transition from 1.0 to 2.0


Det första jag skrev efter två år på siten, jag undrar varför jag helt plötsligt kände mig manad att rösta till avatardagen.
Jag är mamma.
  • 0
Citerar Chrysis_ignita:
Ett kärnkraftverk kan inte explodera som en atombomb. En atombomb (en bomb med uran) kräver en halt på runt 80 % av Uran-235 (en isotop av uran). I kärnkraftverk används också Uran-235 för fission (kärnklyvning) som ger energi. Men i ett kränkraftverk i Sverige ligger halten på Uran-235 runt 2-3 %.

Då tänker vissa på Tjernobyl. Det var inte en atombombsexplosion, utan det var tryckkokarreaktorn som havererade.

Det kan liknas(för att ge en förenklad bild enbart!) som att man har en kastrull med potatis, och så sätter man ett lock på med klämmer. Klämmerna håller emot trycket, men i detta fall så stod de inte emot trycket och locket flög av.

Gör inte politik av fysik.


Det är ett intressant inlägg.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Nicklas Holm:
Silver Fang, ocensurerad förstås, är grymt bra!


Skrivet i Anime-tråden. Har inte skrivit något där sedan 2006 dock.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar krark:
Grand Theft Auto San Andreas
lätt

Inte tänkt över detta men: shadow of the colossus skulle kunna vart en bra film om det vart handling mer än i slutet och början

Manhunt skulle kunna vara kul, fast det är för lite handling i spelet
men piggsy vore frän

Silent Hill 4 och Gta Sa iallafall

*Första inlägget här för mig



Skulle jag tro, kan inte minnas att jag hade något tidigare konto, men det kan ju alltid hända. Man lever bra vilt, nu ska vi se om jag blir bannad.
But I survived, and I know it was only a dream
  • 0
Citerar Mr Fizhman:
Alla har inte fått koderna än.. jag har förbeställt och fick ett e-mail av Treyarch där det stod att jag skulle få vara med i betan, men alla koder har inte hunnit skickas ut än så


Skrev jag i Call of Duty: World at War-tråden för lite mer än två år sedan! D:
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Lotus Assassin:
Helst inte. Det är åt hellskotta tråkigt.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Chaos Spirit:
How the hell am i gon do that?


Om du inte trollar, så använd sökfunktionen uppe till höger. Tryck bara på sök så får du upp söksidan. Väl där så skriver du in ditt användarnamn i rutan "Skrivet av medlemmen" och sedan sorterar du dem på "Äldsta inlägget och framåt".
  • 0
  • Trog
  • Trog
Tirion, håller med. Ginga: Nagareboshi gin va den första (och en av de bästa) anime jag sett, även fast jag bara har sett den svenkdubbade(SIC) och några avsnitt subbade.

Och jag antar att Naruto Vs. Sasuke kommer hålla på i 2-3 avsnitt minst. Nån som läser Naruto mangan btw?

Va det första jag skrev på GR, som Lallul, men det första jag skrev som Trog var:

Har bytt namn. detta är dessutom min första post som Trog ^^
I just dont know what went wrong
  • 0
Citerar Ridley:
Jag längtar bara mer för varje dag som går!

P.S. Man ser visst svärdet [Dante the dog], det är nere i glöden. Prova att sänka kontrasten på din skärm. D.S.


En kommentar till http://www.gamereactor.se/artiklar/8444/Viva+la+Wii!/
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Alla är mycket mer propra och "städade" i sina första inlägg än jag trodde de flesta var i början av sin forumvistelse.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!