Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

GR Blog Awards 2009


Citerar Sandbergjanzonigen:
Tecrom får nog min röst som årets manliga. Jag tycker mycket om det du gör, även om jag oftast håller mig lite i bakrunden och inte kommenterar. Men jag är en trogen läsare i alla fall, haha.


Garsch! Att du vart så hemlig att inte ens mitt eget vakande öga kunde sett det, jag förundrar mig själv.

Jag tackar så hemskt mycket för din röst i alla fall. Det glädjer mig verkligen när folk uppskattar mina texter och verk och jag hoppas att jag kan leverera med sådana under en lång tid framöver.
Tufft ju.
  • 0
Parden. Något av det vettigaste jag läst på länge.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Diabetiker:
Jag kan avslöjas att Ridleys meme hittils inte fått flest röster faktiskt


Bowling-meme ftw!
Mathias Holmberg / Gamereactor
  • 0
My lips are sealed
A fool is wise in his eyes...
  • 0
Citerar Diabetiker:
My lips are sealed


Sälade?
  • 0
Får man avslöja vem/vilka man ska rösta på?
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Ja, det är ditt val om du vill göra det.
A fool is wise in his eyes...
  • 0
Årets bildbloggare, eh? Har man en chans kanske?
Jag är hungrig.
  • 0
Årets blogginlägg är ju helt klart moviefreaks Fiskaren...
Vilket gör Årets bildbloggare rätt uppenbar. Det är nästan oförskämt att vara så talangfull.

Tillagt 2009-11-21 13:44:
Så, nu har jag röstat i 9 kategorier, iallafall. Det får räcka... Fast jag röstade bara på 7 medlemmar.

Citerar LoaMcLoa:
Årets bildbloggare, eh? Har man en chans kanske?


Dina bildbloggar är riktigt roliga, faktiskt.
Blå.
  • 0
Årets roligaste var ÄdelOst men han är som sagt bannad nu..
NIGHTMARE!
  • 0
Jag kommer rösta på Tecrom som årets manliga, han har en riktig skrivartalang och borde läsas av alla.
Om jag någon gång ser en leende joggare så ska jag överväga saken - Joan Rivers
  • 0
Citerar softpotatisen:
Jag kommer rösta på Tecrom som årets manliga, han har en riktig skrivartalang och borde läsas av alla.


Word
A fool is wise in his eyes...
  • 0
Verkar som Tecrom kammar hem en del röster i alla fall. :3 Även ifrån mig, även om kategorin inte var den samma som tidigare nämnts. Hoppas jag får något pris, skulle vara mitt andra någonsin. C:
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Jag valde ju inte att rösta i alla kategorier pg a osäkerhet av val. Kan jag lägga till resterande kategori-röster senare, om jag skulle bestämma mig?
hånobing
  • 0
Citerar softpotatisen:
Jag kommer rösta på Tecrom som årets manliga, han har en riktig skrivartalang och borde läsas av alla.

Du är alltid så snäll Sofie.

Citerar Glass Simon:
Hoppas jag får något pris, skulle vara mitt andra någonsin.

Äh! Det lär du garanterat göra. Annars måtte väl alla dina läsare vara helt talangblinda.
Tufft ju.
  • 0
Citerar Valerin:
Jag valde ju inte att rösta i alla kategorier pg a osäkerhet av val. Kan jag lägga till resterande kategori-röster senare, om jag skulle bestämma mig?


Självklart, jag har koll på vilka kategorier ni röstat i, så det är bara att skicka resterande senare om ni vill.
A fool is wise in his eyes...
  • 0
Kom ihåg "Ironfist00 planerar hämnd"
Mitt disco för pirater!
  • 0
Citerar Tecrom:
talangblinda.


Hihi, nytt ord att lägga till sitt vokabulär! C:

Nu vet jag vilket inlägg jag ska rösta på som Årets, Steevis.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
  • V
  • V
Earth is dying, CCM och Oddlittleman eller vad han heter (kommer aldrig ihåg det) är riktigt bra.
YAWP!
  • 0
Årets kvinnliga bloggare - Parden
Årets manliga bloggare - Tänkte ta moviefreak men kollade Tecrom då många verkar gilla hans och han verkar vara bra. Tecrom
Bästa bloggserie - ...ni vill inte veta vilken jag föredrar.
Årets vardagsbloggare - Glass Simon
Årets bildbloggare - moviefreak
Årets poesibloggare - NuYu
Årets berättare - Imperial Scout I guess
Årets redaktionsblogg - Jonas Mäki har riktigt sköna spelbloggar så han får nog denna.
Årets blogginlägg - "Gamereactor utsatt för plagiat!" av zwqase http://www.gamereactor.se/blog/zwqase/124434/

Tycker dessa förtjänar att få belöningar för att dom förgyller våra dagar, a justja bloggtroll/provokatör är pajman, säger inte resten för då får den bannade som inte kan ta imot priset priset och då vinner vi alla på det. Smart va?

Tillagt:

Citerar Glass Simon:


Det är jag skyldig dig känner jag, men synd bara att vissa bloggserier försvann
  • 0
Citerar RetroGamez:
Årets vardagsbloggare - Glass Simon


We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Årets vardagsbloggare - Glass Simon


En av nomineringarna, minst sagt.
hånobing
  • 0
Citerar Reqo:
Bowling-meme ftw!

I all tid!
Goats who stare at men.
  • 0
Citerar Glass Simon:
Hihi, nytt ord att lägga till sitt vokabulär!

Hihi! Jag är ett stationärt uppslagsverk. ^^

Kan inte bestämma mig för vem jag ska rösa på som årets bildbloggare eller bloggserie. Har inte kollat in särskilt många. Får börja rota i arkivet oc ser vad jag hittar...
Tufft ju.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen: