Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Behöver du hjälp med något på GR?


Citerar aejt:
Undrar hur live-feeden fungerar, skulle vilja testa det!


Tryck på Rubriken "Live Feed", över alla inlägg här till höger, eller gå in på http://m.gamereactor.se/ manuellt. Sen är det bara att skriva i rutan högst upp och trycka på "Uppdatera" när man känner sig nöjd (vilket borde gå ganska fort då 140 tecken är gränsen).
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Finns det någon form av off topic där man bara kan snacka? Ett bra sätt att lära känna folk, många andra hemsidor har det så tyckte det var lite konstigt att inte ett så stort forum som Gamereactor hade det bara
  • 0
Citerar KlingRunner:
Finns det någon form av off topic där man bara kan snacka? Ett bra sätt att lära känna folk, många andra hemsidor har det så tyckte det var lite konstigt att inte ett så stort forum som Gamereactor hade det bara


Midnight Club är öppen 23.00 - 09.00 och är till för just detta.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Citerar KlingRunner:
Finns det någon form av off topic där man bara kan snacka? Ett bra sätt att lära känna folk, många andra hemsidor har det så tyckte det var lite konstigt att inte ett så stort forum som Gamereactor hade det bara


Midnight Club är öppen 23.00 - 09.00 och är till för just detta.


Oj! Måste ha varit namnet som lurade mig lite då. Tack så jättemycket, blir att titta in då kanske? Trevligt med snabbt svar också
  • 0
Våran familj har en dator och min brorsa vill bli medlem och vi har ju bara en dator, går det att han blir medlem på samma dator utan att man blir bannad?
En gamer utan spel är ingen gamer. En ostmacka utan ost är ingen ostmacka
  • 0
Ja det går bra
There is no charge for my awesomeness!
  • 0
Hur skriver man med tjock och sned stil och understreck?
Det här kommer fram då jag klickar:
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Hur skriver man med tjock och sned stil och understreck?

<b>tjock stil</b>
<i>sned stil</i>
<u>understreck</u>
<s>överstruken</s>
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Tack!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Hur raderar man bloggar man skrivit?
Only God can judge me!
  • 0
Citerar NoiizY:
Hur raderar man bloggar man skrivit?


Du går in på ditt krypin och sen in på Bloggar. Sen markerar du den blogg du vill radera sen raderar du den.
Touché
  • 0
Vad händer ifall man prenumerar för tidningen nu?. En månad på det nya året har gått, så får man en tidning mindre då?
Only God can judge me!
  • 0
Citerar NoiizY:
Vad händer ifall man prenumerar för tidningen nu?. En månad på det nya året har gått, så får man en tidning mindre då?


Nej, det tror jag inte. Din sista tidning borde vara januari-numret 2012.
Have you ever tried to eat a clock? It's very time consuming.
  • 0
Citerar NoiizY:
Vad händer ifall man prenumerar för tidningen nu?. En månad på det nya året har gått, så får man en tidning mindre då?


Jag skulle tippa på att du får elva nummer. För det släpps så många Gamereactor-tidningar på ett år. (Har jag för mig)
Semper fidelis
  • 0
Hej, hur lägger man in en sån där blå text som många har i sina foruminlägg?
www.fpstactics.n.nu - Sajten för dig som vill bli en bättre FPS-spelare online
  • 0
Citerar mrcohen:
Hej, hur lägger man in en sån där blå text som många har i sina foruminlägg?


1.Tryck på "Mitt krypin"
2.Titta på spalten där du har din bild(avatar).
3.Scrolla ner tills du ser spalten märkt "Mina inställningar"
4.Tryck där på underrubriken "Övriga inställningar"
5. Ny sida kommer där det högst upp står "Signatur i forumet", till höger om den är en tom ruta.
6. Skriv in vad du vill ha som blå signatur i den tomma rutan.
7. Scrolla ner på sidan tills du ser knappen märkt "Spara" och tryck på den.
8. Done!

EDIT: Haha ser du redan vet hur man gör, aja hjälper kanske någon annan.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Hur gör man Spoilers gömmer man?
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Citerar Super Mario 128:
Hur gör man Spoilers gömmer man?


Finns en liten ikon nere till vänste som föreställer ett förstoringsglas. Klicka på den och skriv texten mellan spoiler-taggarna.

Ex.
< spoiler> TEXT </ spoiler> (utan mellanrum)
  • 0
Okej tack.
Har aldrig sett den förstoringsglasset förut.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
  • 420
  • 420
Vad är spoiler?
420 för att 360 inte är tillräckligt
  • 0
Citerar 420:
Vad är spoiler?

Något som avslöjar t.ex. en handling i ett spel eller film.

Ex: Spoiler:Mario hittar prinsessan i slutet av spelet.
http://twitter.com/DasErdbeer |
  • 0
Jag undrar hur man får en sådan sak: (se länken: http://www.gamereactor.se/krypin/Matowic/)

Hur får man saken som visar några ikoner för spel, namn och stjärnor.

Och hur skaffar man snygga/bra blogg banners?

Tack på förhand!
The art of tr0lling..
  • 0
  • Ree
  • Ree
Hade sökt om jag visste vad det hette, men hur går man tillväga för att få till en sån där "trådbild" längst upp i tråden, som vissa trådar har, t.ex. Midnight Talk?

Tänkte göra en fin bild till My Little Pony-tråden.
  • 0
Citerar Ree:
Hade sökt om jag visste vad det hette, men hur går man tillväga för att få till en sån där "trådbild" längst upp i tråden, som vissa trådar har, t.ex. Midnight Talk?


Tyvärr har endast högre makter (redaktionen, eller kanske bara Emil?) den möjligheten.
Indecent exposure is fun.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!