Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Byta till sig nummer av Gamereactor


Hej på er, jag har varit ute lite sent och det verkar som jag inte kan få tag på Gamereactor nummer: 70. Så jag undrar om nån i (helst) Katrineholm men möjligen även Norrköping har ett nummer extra som den ej behöver. Har ett par få extra gamla nummer som jag inte behöver, saknar du nåt av dom kan jag säkert byta till mig i utbyte mot nummer 70. Självklart accepteras numret som gåva utan några villkor.
Protect ya neck
  • 0
Kolla i köp och sälj tråden, det kanske finns någon där som har ett extra nummer. Eller så startar du en prenumeration av tidningen, då får du senaste numret hemskickat till brevlådan och 9 nummer till, och du är då säker på att du får varje nummer som kommer ut .
  • 0
Prenumeration ska fixas, men jag tror inte jag hinner få nummer 70 om jag tecknar låt säga imorgon, eller gör jag det.
Protect ya neck
  • 0
det är möjligt, jag fick mitt maj numer när jag tecknat prenumeration nån månad efter att numret kommit, fast då var det en månads sommaruppehåll, jag vet inte om det spelade nån roll, men jag fick numret i alla fall, dock tog det ett par veckor eller så.
  • 0
Ok tack, blir att fixa prenumeration imorgon men nu tar jag och lägger mig.
Protect ya neck
  • 0
Ingen orsak, kul att hjälpa. Sov gott!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!