Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Blåsta på ett nummer


Visst tidningen är gratis men när ni skrev att ni sköt upp releasen av nr 67 till slutet av månaden för att få med recensioner så kändes det surt. Det blev ju inte bättre när man ser att det står "Maj/Juni" på framsidan och att man sedan skall behöva vänta till Aug för nästa nr.

Så istället för att få en tidning i Maj och en i Juni får vi alltså nöja oss med en för båda månaderna? =/

Fy och blä. Men tack för det underbara arbete ni dock gör i varje nummer.
  • 0
Citerar dacore84:
Visst tidningen är gratis men när ni skrev att ni sköt upp releasen av nr 67 till slutet av månaden för att få med recensioner så kändes det surt.

Så du vill hellre ha en tidig tidning utan innehåll än en senare med innehåll?


Citerar dacore84:
Det blev ju inte bättre när man ser att det står "Maj/Juni" på framsidan och att man sedan skall behöva vänta till Aug för nästa nr.

Så har de alltid gjort. Det släpps inte lika många spel under sommaren, och även slavarna på redaktionen vill väl kunna njuta av lite sommarledighet.

Case closed.


Ta övriga funderingar om tidningen i den avsedda tråden: Gamereactor som tidning. Alla nummer!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar dacore84:Visst tidningen är gratis men när ni skrev att ni sköt upp releasen av nr 67 till slutet av månaden för att få med recensioner så kändes det surt.
Så du vill hellre ha en tidig tidning utan innehåll än en senare med innehåll?


Citerar dacore84 et blev ju inte bättre när man ser att det står "Maj/Juni" på framsidan och att man sedan skall behöva vänta till Aug för nästa nr.
Så har de alltid gjort. Det släpps inte lika många spel under sommaren, och även slavarna på redaktionen vill väl kunna njuta av lite sommarledighet.

Case closed.


Ta övriga funderingar om tidningen i den avsedda tråden: Gamereactor som tidning. Alla nummer!


Ett inlägg till innan den låses i sådana fall.

Om du läser vad som står på sidan 2 så står det "10 nr/år (januari och juli uteslutna)". Inte 9 nr/år (januari, juni och juli uteslutna).

Sen är det ju så att vanliga "svenssons" har 4-5 veckor semester, dvs lite drygt en månad så vad är din poäng? Att de som skriver tidningar behöver 3 månaders semester?

De andra "tidningarna" verkar ju inte ha några problem att få ut nummer varje månad så jag förstår inte problemet ärligt talat. Det ramlar ju in spel konstant och många gånger läser man ju att "denna recension hann inte med så den kan ni läsa på gamereactor.se istället". Lägg med recensionen nästa månad också istället då så har ni ju en tidning till.
  • 0
Citerar dacore84:
De andra "tidningarna" verkar ju inte ha några problem att få ut nummer varje månad så jag förstår inte problemet ärligt talat.


Gamereactor fokuserar inte lika mycket på krönikor eller artiklar lila mycket som de riktar in sig på recensioner, beta-test, nyheter, etc. Det går alltid att klämma in en krönika på fyra sidor i en tidning som utfyllnad, men det är inte därför jag läser Gamereactor åtminstone.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Alla prenumeranter kommer givetvis att få förlängd prenumeration så de självklart mottar alla de nummer de betalat för.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Citerar Petter:
Alla prenumeranter kommer givetvis att få förlängd prenumeration så de självklart mottar alla de nummer de betalat för.


Ja det är ingen fara med det. Det sura är ju bara att GR räcker max nån vecka och nu ska man behöva vänta i 2,5 månad på nästa nr

Jaja man får väl ut och bekanta sig med den varma lampan uppe i himlen istället då.
  • 0
Aldrig nummer i juli.
Sen är det väl bra att vi får med alla recensioner så vi slipper vänta med dem till aug?
AnZen Hegevall @ Gamereactor
  • 0
Det blir alltså bara nio nummer detta år?
  • 0
"Ja det är ingen fara med det. Det sura är ju bara att GR räcker max nån vecka och nu ska man behöva vänta i 2,5 månad på nästa nr"

Ooooockså bjuder vi även på Sveriges mest updaterade spel-site. Varje dag.
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Citerar Petter:
"Ja det är ingen fara med det. Det sura är ju bara att GR räcker max nån vecka och nu ska man behöva vänta i 2,5 månad på nästa nr"

Ooooockså bjuder vi även på Sveriges mest updaterade spel-site. Varje dag.


Utom på helgdagar. Rätt ska vara rätt.
  • 0
Citerar Petter:
mest updaterade spel-site.


Nej.
<(&#3232;_&#3232;<) <------ Mad Kirby !?
  • 0
Citerar dacore84:
Sen är det ju så att vanliga "svenssons" har 4-5 veckor semester, dvs lite drygt en månad så vad är din poäng? Att de som skriver tidningar behöver 3 månaders semester?


Ja, för som vi alla vet så stängs sidan som vanligt ned en månad under sommaren och lagom till jul
I'm likdelicious.
  • 0
Eftersom du inte betalt något är det ju svårt att kräva något tillbaka.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
"Nej."

Hejpåhre! Berätta för mig vilken svensk spelsite som bjuder på mer recensioner, beta-tester, tunga artiklar, analyser, bloggar, brevsvar och nyheter - per dag - än Gamereactor.se...?
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
Citerar Petter:
Hejpåhre! Berätta för mig vilken svensk spelsite som bjuder på mer recensioner, beta-tester, tunga artiklar, analyser, bloggar, brevsvar och nyheter - per dag - än Gamereactor.se...?


Nu syftade jag på nyheter, men bloggar, recensioner mm är ni bäst på.
<(&#3232;_&#3232;<) <------ Mad Kirby !?
  • 0
Jag är lite förvirrad. Jag hoppade förbi GAME för några dagar sedan men då hade inte tidningen dykt upp. När gör den det exakt? Det är butiken i Örebro jag syftar på för övrigt.
Tufft ju.
  • 0
Jag kommer nog inte att få något nummer. Onoff har den ju inte!
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Hur ska stackars örebroare göra för att få senaste numret? Det är ju helt borta. Kommer det inte komma nåt alls till Örebro?
  • 0
Som bekant så har de gjort om prenumerationen för butikerna så, klicka på Hämta tidningen här, upp till höger om inloggningsfältet så kan du se vilka butiker som till att börja med har tidningen nu.
"Det är häftigt att betala skatt"
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Klart!