Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

GR dåliga på att ta kritik?


Citerar Artillery Force:
Varför då, om jag får fråga?


Gå tillbaka en sida och se efter, vetja.
Svampbob Fyrkant finns på riktigt!!
  • 0
Jag tyckte han höll en hyfsad nivå, men jag är kanske för snäll.

Tillagt 2009-06-03 18:25:
Citerar Petter:
OOoooch så är "Ezekeel" bannad.


Var det han skrev här allt?
  • 0
Citerar Artillery Force:
Varför då, om jag får fråga?


Tja vad sägs om personangrepp iaf anser jag att det som han skrev på föregående sida är det.
  • 0
Citerar Petter:
OOoooch så är "Ezekeel" bannad.


Han gnällde till mig och jag tyckte det var synd att han blev bannad.

Läste nyss igenom de senaste tre sidorna och tycker att ni borde ha bannat honom tidigare. Du har skrivit några underbart formulerade argument som till och men en hårig babian från Skåne som jag själv förstår utan problem.

Att han sedan totalt ignorerade vad du skrev var ju bara löjligt, han var ju helt enkelt bara ute för att provocera redaktionen.

Keep up the good work!
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Att han sedan totalt ignorerade vad du skrev var ju bara löjligt, han var ju helt enkelt bara ute för att provocera redaktionen.


Ja det tycker jag med, han saknar vettiga argument och när han fick svar på sina frågor så svarade han med personangrepp och löjliga påståenden om diktatur redaktion. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt så fåniga inlägg .
  • 0
Men jag tycker fortfarande att han är en schysst kille, men det han skrev var korkat.
  • 0
Jag kommenterar alltid vad jag tycker om ett spel när GR recenserar. Jag ifrågasätter nästan aldrig. Men om det är ett mästerverk som dom ger 3 av 10 så kan jag kanske skriva en sur kommentar.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
GR äger på att ta kritik med kalla och sköna svar. End of discussion!
"Violets are blue, roses are red...we're coming aboard, prepare to eat lead!"
  • 0
Jag är trött på att gr dissar vissa spel helt och hållet, och väljer att inte skriva om diverse uppdateringar eller nedladdningsbart material.
Tag tex Call of duty waw, spelets online läge har slipats enormt mycket med diverse patcher och hotfixes.
Och nya kartor har kommit ut nyligen för 2:a gången men det är inget gr rapporterar om för att dom tycker inte om det spelet. Dom föredrar modern warfare istället.

Även om gr inte tycker om ett visst spel och inte vill uppdatera med nyheter, fast det uppskattats enormt mycket av majoriteten. Så är det bättre att följa vad läsarna är intresserade av att läsa om istället för att vara näsvisa.

Och att bojkotta vissa nyheter kring forna dissade spel är inte tv-spelsjournalistik på professonell nivå.
Väljer gr att nu ta bort mitt inlägg, är detta bara ett tecken på deras oförmåga att bemöta kritik.
  • 0
Citerar Kitsune:
Väljer gr att nu ta bort mitt inlägg, är detta bara ett tecken på deras oförmåga att bemöta kritik.


Jag tror inte att du behöver oroa dig för det. Inte just nu och inte här.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar Kitsune:
Jag är trött på att gr dissar vissa spel helt och hållet, och väljer att inte skriva om diverse uppdateringar eller nedladdningsbart material.
Tag tex Call of duty waw, spelets online läge har slipats enormt mycket med diverse patcher och hotfixes.
Och nya kartor har kommit ut nyligen för 2:a gången men det är inget gr rapporterar om för att dom tycker inte om det spelet. Dom föredrar modern warfare istället.

Även om gr inte tycker om ett visst spel och inte vill uppdatera med nyheter, fast det uppskattats enormt mycket av majoriteten. Så är det bättre att följa vad läsarna är intresserade av att läsa om istället för att vara näsvisa.

Och att bojkotta vissa nyheter kring forna dissade spel är inte tv-spelsjournalistik på professonell nivå.
Väljer gr att nu ta bort mitt inlägg, är detta bara ett tecken på deras oförmåga att bemöta kritik.



- Det är dessa kommentarer som gör att man tröttnar. Ogrundade grejor utan verklighetsuppfattning som överdriver och bara skapar usel stämning. "Dissar"? Klart som korvspad vi inte "dissar" nyhetstexter om patchar och demos, men vi kan inte göra allt och i dags läget väljer vi att skriva om nya spel istället för om gamla. Alla tidningar - alla siter - måste prioritera, välja redaktionell riktning och systematiskt plocka ut det de vill skriva om och inte. Det kallas " tv-spelsjournalistik på professonell nivå" (som du så vackert uttrycker det) snarare än det du föreslår.

Om ni ska diskutera i den här tråden, framför vettig, grundad kritik på ett konstruktivt sätt. Annars stänger jag hela tråden. Pajkastning 2000 - this is not.

Tack!
Petter Hegevall / Gamereactor
  • 0
  • ses
  • ses
Otroligt att du orkar Petter.

Jag tycker själv att GR inte har några mäkvärda brister, välskrivna, självfalldet subjektiva recensioner, genomgående trevlig stil och otroligt ambitiöst arbete.

Fortsätt på det här viset.
Reach out and touch faith!
  • 0
Gamereactor som papperstidning tycker jag hade kunnat bli lite bättre. Fler ingående artiklar som Bioshock 2-artikeln för något nummer sedan till exempel. Och helst mer än en sådan artikel per nummer.

Men eftersom ni är en gratistidning kanske det inte är vad ni eftersträvar jämfört med en betaltidning.

Men som gratistidning tycker jag ni fungerar i alla fall.

Men ja, vad jag försöker säga vet jag väl inte längre. Men det är bra att ni är gratis, det gör att man kan blunda för vissa brister.

Hemsidan är bra och uppdateras ofta. Aktivt forum och aktiva medlemmar också vilket är bra.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Nu är vi klara här.