Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Josephus Flavius är borta? Vad beror detta på?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Josephus Flavius är borta? Vad beror detta på?


Han kanske förvandlades till en fossil och inväntar nu att bli uppgrävd igen?
Entering zero gravity
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Josephus Flavius är borta? Vad beror detta på?


Han ville bli avstängd av privata skäl.
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Han ville bli avstängd av privata skäl.


Tråkigt! Var ju en riktigt trevlig medlem med sin höga aktivitet och intressanta bloggar. Har ju suttit och hoppats på en återkomst.
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Rök Navil precis?
  • 0
Vad hände med Navil? Är vän och umgås med honom irl, mest därför jag undrar.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Bannad för upprepade varningar, och regelövertramp trots tillsägelser.
Do what you can, with what you have, where you are.
  • 0
Citerar Patrikseve:
Bannad för upprepade varningar, och regelövertramp trots tillsägelser.


Så det hände alltså?
Good riddance.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Häpp, det där var riktigt synd för Skrillex-frillan.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Vad hände med laban005?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Öhh ... vad hände med medlemmen Punsch? Hann skriva en riktigt bra blogg.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Hann skriva en riktigt bra blogg.


Skämtar du eller? Det han skrev var helt åt helvete barnsligt, endast försök till att trycka ner medlemmar för att de inte använder sig av 100% supersvenska.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Skämtar du eller? Det han skrev var helt åt helvete barnsligt, endast försök till att trycka ner medlemmar för att de inte använder sig av 100% supersvenska.


Bara för att du känner dig träffad behöver du inte förpesta upplevelsen för de som gillade Punschs blogg.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Bara för att du känner dig träffad behöver du inte förpesta upplevelsen för de som gillade Punschs blogg.


Jag känner mig inte på något sätt träffad, tycker däremot inte om folk som ser ner på andra pga deras svenska. Detta är inte en sida för aspirerande svenskalärare. Det finns en anledning till att både han och hans blogg försvann, kan du inte förstå varför så är du lika jävlig som honom.

Tillagt 2015-05-09 22:43:
Eller det kanske är ditt andra acc iofs, som en annan medlem föreslog i bloggen. Skulle inte förvåna mig det minsta.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Jag känner mig inte på något sätt träffad, tycker däremot inte om folk som ser ner på andra pga deras svenska. Detta är inte en sida för aspirerande svenskalärare. Det finns en anledning till att både han och hans blogg försvann, kan du inte förstå varför så är du lika jävlig som honom.


*Svensklärare
Citerar Stääket:
*Svensklärare


fan ochså, svenska är inte mitt modespråk
Scoreacek scores again
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
fan ochså, svenska är inte mitt modespråk

*också
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Öhh ... vad hände med medlemmen Punsch? Hann skriva en riktigt bra blogg.


Någon borde väl kunna besvara denna enkla fråga?
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Någon borde väl kunna besvara denna enkla fråga?


Dubbla konton.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
är det några nyheter i dag?
Hallemjau77
  • 0
Citerar HalleMjau77:
är det några nyheter i dag?


Ja, det är en bra fråga.

Är det några nyheter idag?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 6948
  • 6948
Citerar AG Jati:
Citerar HalleMjau77:är det några nyheter i dag?

Ja, det är en bra fråga.

Är det några nyheter idag?

Mycket bra fråga.

Några nyheter?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Jag hittade nyheterna, här finns de:
http://www.gamereactor.se/nyheter/


Tänk om nyheterna är nyheter av nyheterna? - Jaden Smith

Jag har väldigt svårt för att tycka om Jonas i redax. Visst, han brukar leverera en hel del skapliga blogginlägg om spel och konsoler. Men när det handlar om andra ämnen, så blir det ointressant. Oftast så handlar det om något han ogillar, etc. svensk glass eller fotboll.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Tack, men nej tack.

On Topic.
hånobing
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!