Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Vad hände med RääVeN?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Gammal användare som inte hade tillåtelse att återvända.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Gammal användare som inte hade tillåtelse att återvända.


Ser ingen "Moderator"-text under din avatar?

(Försöker alltså inte låta dryg).
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Att jag saknar formell titel betyder inte att jag inte kan uttala mig med stor auktoritet i frågor om bannade medlemmar.
Medborgare låter så sovjetiskt.
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Att jag saknar formell titel betyder inte att jag inte kan uttala mig med stor auktoritet i frågor om bannade medlemmar.


Because..? (Är nyfiken)

Självtitulerad moderator?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Sentinel Excess:
Gammal användare som inte hade tillåtelse att återvända.


+1
  • 0
Citerar Aaandy:
+1


Kan du förklara vad Sentinel Excess menade? Det där med "att inte ha en officiell titel"?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Kan du förklara vad Sentinel Excess menade? Det där med "att inte ha en officiell titel"?


Att det är ofta standardsvaret moderatorerna ger vid frågan om en medlem som bannas.
Gammal användare som inte hade tillåtelse att återvända.

Sentinel som hängt på forumet länge vet detta och han säger med glimten i ögat att han borde ha en titel för att han med sin erfarenhet vet hur moderatorerna arbetar.

Du fick ett svar iallafall.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Citerar Straholic:
Självtitulerad moderator?

Det fullkomligen lös återvänd medlem; någonstans i den här tråden förklaras de generella dragen hos dessa har jag för mig

Tillagt 2014-09-17 19:52:
Kanske inte var det bästa att citera men jag orkade inte hoppa tillbaka en sida...
  • 0
  • 6948
  • 6948
Gröngås? Var det FIFA-kommentaren i Petters blogg?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Jag är nyfiken och undrar precis som 6948, vad hände med Gröngås?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar 6948:
Gröngås? Var det FIFA-kommentaren i Petters blogg?


Citerar Straholic:
Jag är nyfiken och undrar precis som 6948, vad hände med Gröngås?


Vi undersöker saken!
  • 0
Vad hände med användaren AlvamillioN

skrev i hans blogg idag på morgonen och nu när jag skulle se om AlvamillioN svarat så finns inte användaren längre. Så jag antar att AlvamillioN är bannad och borttagen?
  • 0
  • 6948
  • 6948
Undrar också vad som hände med AlvamillioN, och Gröngås då.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
  • mamz
  • mamz
Inte varit så aktiv på sistone, men vad hände med Modi20?
  • 0
Citerar mamz:
Inte varit så aktiv på sistone, men vad hände med Modi20?


Spammade väl något olämpligt.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar mamz:
Inte varit så aktiv på sistone, men vad hände med Modi20?


Åh naej! Min darling Modi! Mig veterligen var han ganska laglydig, så jag väntar ivrigt på besked om hans fall.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Modi20 valde själv att bli avstängd.
hånobing
  • 0
Så.. Vad hände med Gröngås och AlvamillioN?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Så.. Vad hände med Gröngås och AlvamillioN?


Det tycks ha skett någon form av misskommunikation, så ingen av dem är längre bannad.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Valerin:
Modi20 valde själv att bli avstängd.



Och detta kan man göra sedan när?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Och detta kan man göra sedan när?

Trodde vi var överens om att vissa uppenbart missköter sig enbart för att få bli utslängda Nejmen det vore ju spännande om folk kunde begära utspark utan att vara jobbiga, så att säga.
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Och detta kan man göra sedan när?


Det kan man inte göra hur som helst, speciella fall finns givetvis.
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Det kan man inte göra hur som helst, speciella fall finns givetvis.


Som?

Tycker förövrigt inte om att man inte kan avregga sig, inget som jag mig önskar i dagsläget. Men om man vill lämna sidan och ta bort sin profil, varför får man inte det då?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Men om man vill lämna sidan och ta bort sin profil, varför får man inte det då?


Vad skulle man ens göra det för? Och det låter mera som att det skulle öppna upp för gerilla-trollande.

Hur svårt skulle det vara att bara sluta gå in på sidan och inte logga in igen istället?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!