Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar zwqase:
Citerar Straholic:Vad hände med noiseman?

En forumtråd där han frågade om folk brukar gråtrunka var sista spiken i kistan efter ett antal varningar och tillsägelser.


Haha, det låter väldigt komiskt. Och lite sorgligt.
wats the wecoomended amout of de-dedodated WAM (i sould hab to my sevur?)
  • 0
Vad fan hände med Inkvoterad? Var är min bae?
Avgångstidelag
  • 0
  • over
  • over
Citerar Självmordsblond:
Vad fan hände med Inkvoterad? Var är min bae?

han var la för aggressiv och uppkäftig?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Inkvoterad har blivit varnad och tillsagd vid flera tillfällen på grund av attityd och återkommande personliga påhopp. Han fortsatte och åkte ut.
hånobing
  • 0
Varför rök CEO?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Varför rök CEO?


Det var väl ganska självklart egentligen?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det var väl ganska självklart egentligen?


I så fall hade jag väl inte frågat...

Såg bara bloggen om att han ville dumpa flickvännen för ett mer "lössläppt levande", inget värt en bann för om du frågar mig. Men flippa han ut pga responsen på bloggen? Var han ett troll? Tidigare medlem?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Center of this Universe:
Såg bara bloggen om att han ville dumpa flickvännen för ett mer "lössläppt levande", inget värt en bann för om du frågar mig. Men flippa han ut pga responsen på bloggen? Var han ett troll? Tidigare medlem?


Man märkte tydligt att det inte direkt var en seriös text och att användaren mera kändes som en trollig gimmick så han kan mycket väl vara ett av dessa eller båda två samtidigt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
så han kan mycket väl vara ett av dessa eller båda två samtidigt


Då är frågan vilket av dem. Jag håller med om att han gav ett splittrat intryck men räcker det för en bann?
And in despair I bowed my head; There is no peace on earth, I said; For hate is strong, and mocks the song of peace on earth, good-will to men!
  • 0
Citerar Humanisten:
Man märkte tydligt att det inte direkt var en seriös text och att användaren mera kändes som en trollig gimmick så han kan mycket väl vara ett av dessa eller båda två samtidigt.


Så, varför har ni inte då bannat over eller Misternice?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Så, varför har ni inte då bannat over eller Misternice?


Ska tillägga att jag inte är moderator (och med mitt rykte hos folk och moderatorer på GR kommer jag aldrig bli det heller) så "ni" är lite fel
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
CEO är en gammal användare som gillar att skapa nya konton, och posta om samma texter, om och om igen.
  • 0
Citerar Slacky-Kun:
CEO är en gammal användare som gillar att skapa nya konton, och posta om samma texter, om och om igen.


Att man orkar med sånt?
Dessa personer kan ju inte ha allt för mycket att göra på fritiden.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
  • 6948
  • 6948
Inkvoterad borta, underbart.
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar 6948:
Inkvoterad borta, underbart.


Vad hände?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar 6948:
Inkvoterad borta, underbart.


Hallelujah, det finns en gud!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Sideshow95:
Vad hände?


Kika på föregående sida.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Kika på föregående sida.


Jaså, där ser man.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar 6948:
Inkvoterad borta, underbart.


Känner lite samma sak, tror aldrig att jag läste ett konstruktivt inlägg från honom. Det var alltid något i stil med "HERREGUD; DET MENAR DU INTE??? " "Ni är alla dumma i huvudet" "napalmbomba hela högen"

Han tyckte även att jag var "dålig", och jag tror han vet att det var ömsesidigt.

Bra jobbat GR, en bann som bidrar till att öka stämningen på forumet, förhoppningsvis iaf.
One swallow does not make a summer
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar antonfusk:
Bra jobbat GR, en bann som bidrar till att öka stämningen på forumet, förhoppningsvis iaf.


Haha, nej. Åter en bann i serien som leder till att det här forumet lägger sig belly up och dör av stale mate och circle jerk.

Inkvoterad var rätt jobbig ofta, ja, och han uttryckte sitt oliktyckande lite väl grovt, ja. Men det enda moderatorerna, i allmänhet, sysslar med nu är att ta död på just det som gjort detta forumet unikt under så många år, och det är personlighet. Det är synd.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Inkvoterad var rätt jobbig ofta, ja, och han uttryckte sitt oliktyckande lite väl grovt, ja. Men det enda moderatorerna, i allmänhet, sysslar med nu är att ta död på just det som gjort detta forumet unikt under så många år, och det är personlighet. Det är synd.


yes

rip kvotis
  • 0
Citerar Räv:
Men det enda moderatorerna, i allmänhet, sysslar med nu är att ta död på just det som gjort detta forumet unikt under så många år, och det är personlighet. Det är synd.


Detta fingerpekande är väl ganska onödigt? Avstängningar är trots allt enbart konsekvenser av diverse medlemmars agerande; klarar man inte av att följa reglerna så åker man ut. Såvitt jag vet sitter det ingen och längtar efter ett läge att få banna folk, det är bara vad vi ska göra. Jag tror för övrigt personligen inte att aktiviteten dykt på grund av att moderatorerna(de jäklarna) varnat/bannat de som sysslar med personliga påhopp.
hånobing
  • 0
  • over
  • over
Citerar Räv:
Haha, nej. Åter en bann i serien som leder till att det här forumet lägger sig belly up och dör av stale mate och circle jerk.


knappast.. otrevliga människor som inkvoterad leder ju till att folk som skriver på forumet kanske lämnar pga dåligt bemötande.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Valerin:
Såvitt jag vet sitter det ingen och längtar efter ett läge att få banna folk, det är bara vad vi ska göra.


Jag vet inte det, jag. När jag skrev i allmänhet menade jag dock i allmänhet, så ja. Finns helt klart moderatorer som gör vad de bör, och så finns det moderatorer som är fullkomligt usla och själva bidrar lika mycket till den otrevliga stämning de så gärna vill undvika.

Citerar over:
knappast.. otrevliga människor som inkvoterad leder ju till att folk som skriver på forumet kanske lämnar pga dåligt bemötande.


Nu har du inte varit här så länge, så du kan inte veta detta, men på den tiden när detta forumet hade sin glanstid så hade Inkvoterad varit en söt liten bebis i jämförelse med vad moderatorerna tillät, och för all del sysslade med själva. Men Gamereactor i allmänhet tycks förstå att deras målgrupp allt mer består av yngre personer så det är väl egentligen rätt självklart att man försöker sänka nivån för vad som tillåts här. Synd är det iallafall.


Se där, vilket onödigt, larvigt rant det blev om det hela. Jag fyller fan 23 i år. Jag borde inte ranta om forumnivåer. Jisses.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
  • over
  • over
Citerar Räv:
Nu har du inte varit här så länge, så du kan inte veta detta,


Ja men tjena jag har varit här sedan 2006.. så jag vet hur forumet så ut under sina "glory days" jag var för visso inte lika aktiv då men jag var fortarande här o skrev i bland.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!