Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar Mr Smiley:
moviefreak?

Tillagt 2014-01-20 14:14:
Varför har ni inte bannat honom än, alltså.


För att han egentligen är din enda vän.
  • 0
Citerar kraz:
Nej du orkade ju inte byta tråd själv.

Nej. Skulle jag bytt tråd så hade jag startat en ny diskussion med samma ämne. Nu handlade det om att fortsätta den pågående diskussionen, och då jag var siste man att skriva (förutom Aaandy, men där har jag inget mer att komma med då det är klappat och klart) så är det inte jag som skall byta tråd, utan de som tänkt svara på mitt inlägg. Vilket de inte verkar vilja göra. Känns väldigt dumt att jag skall behöva börja om diskussionen.

Citerar kraz:
Bann Mania är en tråd om bannade medlemmar

Och angående det, varför får inte Ra11e några svar? Han håller sig till ämnet och ber om exempel, vilket ändå måste vara något man kan svara på så att vi medlemmar vet vad ni syftade på, var gränserna går och vilka nivåer som hålls.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Och angående det, varför får inte Ra11e några svar? Han håller sig till ämnet och ber om exempel, vilket ändå måste vara något man kan svara på så att vi medlemmar vet vad ni syftade på, var gränserna går och vilka nivåer som hålls.


Anledningen till att Ra11e inte får något svar är enkel, han är avstängd.
  • 0
Citerar Aaandy:
Anledningen till att Ra11e inte får något svar är enkel, han är avstängd.

Ok, han var inte det ett bra tag efter att han ställde frågorna. Frågorna är ändå aktuella i syftet att upplysa andra medlemmar tycker jag, men men...

Och varför stängdes han av?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Och varför stängdes han av?


Gammal medlem inte fick komma tillbaka, men som ändå hade två aktiva konton.
  • 0
Vad hände med muntergöken zoNee?
  • 0
Citerar Genera:
Vad hände med muntergöken zoNee?


Som vanligt en gammal medlem som inte hade tillåtelse att återvända.
  • 0
Citerar Genera:
zoNee?


Han kan väl skaffa ett instagram konto och be Petter, med vetorätt, att häva förbudet.

Men hur vet moderatorerna vilka som är gamla medlemmar? Syns det i deras sätt att skriva eller är det ip-adressen som söks upp?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Kanutus:
Men hur vet moderatorerna vilka som är gamla medlemmar? Syns det i deras sätt att skriva eller är det ip-adressen som söks upp?


Vi delger dessvärre inte de metoder som används för att upptäcka gamla medlemmar.
  • 0
Citerar Aaandy:
Vi delger dessvärre inte de metoder som används för att upptäcka gamla medlemmar.


Varför inte?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Varför inte?


Det är väl ganska sjävklart?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det är väl ganska sjävklart?


Beror väl på hur man ser på det hela. Men nu undrade jag bara varför de inte delger sådant? Det är ju inte som att vi frågar efter GR's grundkod eller så.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
Beror väl på hur man ser på det hela. Men nu undrade jag bara varför de inte delger sådant? Det är ju inte som att vi frågar efter GR's grundkod eller så.


Om de spottar ut sina metoder att arbeta på så riskerar de att folk klurar ut sätt för att kringå det. De vill inte göra sitt jobb svårare. Det är väldigt enkelt att lista ut anledningen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Straholic:
Varför inte?


Humanisten gav dig ett alldeles ypperligt svar på din fråga. Läs och begrunda det.
  • 0
den där människan som en gång skrev ett inlägg om att killar borde ha smink blev tydligen bannad eller något medas jag höll på att skriva ett inlägg i personens blogg. vad har hänt?!?!
  • 0
Citerar Zaito:
den där människan som en gång skrev ett inlägg om att killar borde ha smink blev tydligen bannad eller något medas jag höll på att skriva ett inlägg i personens blogg. vad har hänt?!?!


Jaha, han!

Eller, nej.

Vem?
  • 0
Citerar Aaandy:
Jaha, han!

Eller, nej.

Vem?


Han som tycker killar borde ha smink?!
Och vad hände med den där killen som gillade bullar?
  • 0
Citerar Aaandy:
Vem?


frid och fröjd
  • 0
Citerar Zaito:
frid och fröjd


Gammal medlem som inte hade tillåtelse att återvända.
  • 0
Citerar Slacky-Kun:
Gammal medlem som inte hade tillåtelse att återvända.


Kanske "inte var mogen nog för att vistas på Gamereactor".
  • 0
  • 6948
  • 6948
Medlemmen som skrev om Facebooks uppköp av Oculus Rift på engelska, var det Mark Zuckerberg?
"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar 6948:
Medlemmen som skrev om Facebooks uppköp av Oculus Rift på engelska, var det Mark Zuckerberg?


Varför skulle det vara det? Tror att snubben har bättre saker för sig. ;)
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar 6948:
Medlemmen som skrev om Facebooks uppköp av Oculus Rift på engelska, var det Mark Zuckerberg?


Mest troligt.
  • 0
  • 6948
  • 6948
Citerar Straholic:
Varför skulle det vara det? Tror att snubben har bättre saker för sig. ;)


"Don't mistake my kindness for weakness. I am kind to everyone, but when someone is unkind to me, weak is not what you are going to remember about me."Al Capone
  • 0
Citerar 6948:
Medlemmen som skrev om Facebooks uppköp av Oculus Rift på engelska, var det Mark Zuckerberg?


En gammal medlem, som fick för sig att köra på två konton. Ett svenskt, och ett engelskt.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!