Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar Vanilla Thunder II:
vän med Petter på facebook


Instgram, faktiskt!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Mr Smiley:
http://i.imgur.com/sRnYkQU.png


Wtf?

Kanske inte ska säga något då även jag fick tillåtelse att komma tillbaka rätt tidigt.
Scoreacek scores again
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Kanske inte ska säga något då även jag fick tillåtelse att komma tillbaka rätt tidigt.


Försöker man kanske förhindra forumets död genom att släppa tillbaka aktiva medlemmar?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Citerar Mr Smiley:http://i.imgur.com/sRnYkQU.png

Wtf?

Kanske inte ska säga något då även jag fick tillåtelse att komma tillbaka rätt tidigt.


Tyckte det var längesen jag såg ditt ikoniska namn!
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Citerar Mr Smiley:
http://i.imgur.com/sRnYkQU.png


Tack för detta! Det är alltid bra att veta vad människor går för, och nu vet jag vart man har Petter.
  • 0
Den enda ömkan som jag undvarar går till moddarna, som nu liksom tidigare får sina helt frivilliga åtaganden försvårade av redaktionen. Vet de ö.h.t. hur de ska göra nu? Särskilt med tanke på vad som hände när de försökte tillämpa nolltoleransen på JF mot redaktionens vilja. Annars så får vi väl hoppas att tapto för en gångs skull sköter sig så vi slipper de det scenariet.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Lurkman:
Den enda ömkan som jag undvarar går till moddarna, som nu liksom tidigare får sina helt frivilliga åtaganden försvårade av redaktionen. Vet de ö.h.t. hur de ska göra nu?


Det är inte så mycket att göra, vi fortsätter jobba på som vanligt och hoppas att medlemmens tidigare beteende inte upprepas fler gånger.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Lurkman:
Den enda ömkan som jag undvarar går till moddarna, som nu liksom tidigare får sina helt frivilliga åtaganden försvårade av redaktionen. Vet de ö.h.t. hur de ska göra nu? Särskilt med tanke på vad som hände när de försökte tillämpa nolltoleransen på JF mot redaktionens vilja. Annars så får vi väl hoppas att tapto för en gångs skull sköter sig så vi slipper de det scenariet.


Jag tänkte på det också. Hur ska dom veta vilka regler som gäller för vilka om inte samma regler gäller för alla (för det gör det ju bevisligen inte). Hur ska dom agera om Tapto gör ett övertramp? Efter den tydliga markeringen från Petters sida att GR's regler inte gäller för Tapto måste det ju vara svårt att veta hur man ska behandla hans framtida regelbrott.

Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Kanske inte ska säga något då även jag fick tillåtelse att komma tillbaka rätt tidigt.


Skillnaden är väldigt stor.
Du har blivit bannad en gång tidigare och bortsett från regelbrottet som fick dig bannad har du i princip alltid skött dig.
Tapto har blivit bannad 10 gånger, kommit tillbaka med otillåtna användare osv och alltid varit en bråkstake med många extremt grova övertramp på sitt samvete.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Vad hände med Fenjima? Alla hennes grejer är borta.
"Angels don't wait for slowpokes."
  • 0
  • Räv
  • Räv
Har skickat mail till Petter och frågat hur det ligger till egentligen, men jag har inte fått något svar än.

Tror inte Petter någonsin kommer svara på varför. Trist är det dessutom att vi som användare egentligen inte kan göra någonting konkret åt saken. En orättvisa är det, förstås, men en orättvisa tycks det ju också fortsätta vara.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Shabedooba123:
Vad hände med Fenjima? Alla hennes grejer är borta.


Ingenting som vi moddar har gjort, så det får du fråga henne själv.

Citerar Vanilla Thunder II:
Jag tänkte på det också. Hur ska dom veta vilka regler som gäller för vilka om inte samma regler gäller för alla (för det gör det ju bevisligen inte). Hur ska dom agera om Tapto gör ett övertramp? Efter den tydliga markeringen från Petters sida att GR's regler inte gäller för Tapto måste det ju vara svårt att veta hur man ska behandla hans framtida regelbrott.


Vi kommer att jobba på samma sätt som tidigare, dvs alla forumets regler gäller fortfarande alla medlemmar. Sker det regelbrott så kommer vi att vidta samma åtgärder som vi har gjort tidigare, och hoppas att man tar hänsyn till våra beslut.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Shabedooba123:
Vad hände med Fenjima? Alla hennes grejer är borta.


Diktatur är ett faktum. Någon gillade inte hennes tävlingar.

Det är min misstanke i alla fall.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Hennes jobb kanske sa ifrån. Hon bloggade ändå rätt mycket på arbetstid...
Eller så har hon blivit hackad, igen.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
http://i.imgur.com/sRnYkQU.png


Vad i hela helvete...

Min respekt för Petter må ha försvunnit för länge sen, men detta är ju bara vidrigt.
Saving the world at $11 an hour.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
http://i.imgur.com/sRnYkQU.png

Hahahaha! Åh herregud! Jag som ändå, trots all skit Petter genomfört tidigare, försökt se de positiva sidorna av snubben. Men detta var ju bara det klenaste.

Tapto måste ju ändå ses som den absolut värsta medlemmen i GR's historia. Antar att allt rövslickeri verkligen satt sina spår. T.o.m. GRUS var en bättre medlem. Vad lite instalove kan göra...
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
försökt se de positiva sidorna av snubben.


Samma här. Fasaden han har visat oss har nu raserat, har hört och läst klagomål lite här och var men det har bara glidit av en som "skitsnack" men man börjar undra lite ändå.

Skriver mycket nu i denna tråden men jag själv anser att detta är fel. Ska ta och läsa Gamereactors medlems lagar ordentligt igen så att de sitter stenhårt, måtte de ha ändrat den åt Taptos förmåner?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Kanutus:
Skriver mycket nu i denna tråden men jag själv anser att detta är fel. Ska ta och läsa Gamereactors medlems lagar ordentligt igen så att de sitter stenhårt, måtte de ha ändrat den åt Taptos förmåner?


Som sagt, samma regler gäller fortfarande.
Jag förstår att ni vill diskutera detta, men det är tyvärr inget som vi moderatorer kan kommentera då det inte var vårt beslut. Inga regler har ändrats och vi kommer inte att bedöma regelbrott på något annat sätt än vi gjort tidigare. Det är allt vi kan säga.

Jag tror tyvärr inte att vi kommer att få något klart svar på varför detta undantag gjordes. Jag tror och hoppas att det endast gjordes med goda intentioner för att medlemmen i fråga så gärna ville komma tillbaka till forumet. Sen kan man såklart ha åsikter kring om det var rätt eller fel, men i vilket fall så är det något vi bara måste finna oss i.

Men som sagt, jag respekterar att ni har åsikter om det och frågor. Jag vet bara inte om det här är rätt tråd för spekulationer.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar kraz:
Men som sagt, jag respekterar att ni har åsikter om det och frågor. Jag vet bara inte om det här är rätt tråd för spekulationer.


Uppskattar ditt svar, kanske en ny tråd borde upprättas? Jag har ingen aning heller.
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
vad i hela friden, när blev taptop bannad?
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar antonfusk:
vad i hela friden, när blev taptop bannad?


I början av september om jag inte minns fel.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Vad hände med Jackowski?
  • 0
Ja det var synd att Fenjima tog bort sina förra grejer. Inte för att jag har emot texter om "rövsex" eller "svettprodukter", för jag fann dem rätt festliga. Hoppas hon kommer bli lika aktiv i framtiden.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Genera:
Vad hände med Jackowski?


Från Capcom-artikeln:

Japan är helt akterseglade. Dom kan hålla sig till sina rollspel.

Text borttagen. /Mod


Antar att det stod något som var ovanligt olämpligt. Men det kändes väl bara som en tidsfråga för hans del.
The more I learn, the smaller I become.
  • 0
Citerar grodahn:
Citerar Genera:Vad hände med Jackowski?

Från Capcom-artikeln:

Japan är helt akterseglade. Dom kan hålla sig till sina rollspel.

Text borttagen. /Mod

Antar att det stod något som var ovanligt olämpligt. Men det kändes väl bara som en tidsfråga för hans del.


Jo exakt, det var väl inte den vassaste kniven i lådan. Vart lite nyfiken på vad han kläckte ur sig denna gång.
  • 0
Glad att han försvann. Aldrig tyckt om honom. Speciellt när han drygade sig och passivt hotade mig
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!