Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bann Mania


Citerar GunnarManneN:
Möjligt, men jag finns istället. Du kan logga in.


ehm, va?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Hej Bullen,
Hur blir man bannad? snälla hjälp mig.

Tillagt 2012-08-27 15:22:
Räcker ju inte med att man beteer sig sig ett arsel vad jag har förstått.
  • 0
Citerar polartoad:
Hej Bullen,
Hur blir man bannad? snälla hjälp mig.

Tillagt 2012-08-27 15:22:
Räcker ju inte med att man beteer sig sig ett arsel vad jag har förstått.

Ska man tolka detta som att du vill bli bannad?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Ja tack
Snälla du

Tillagt 2012-08-27 15:37:
Tack på förhand

Tillagt 2012-08-27 15:42:
Men banna då för helvete!!!!!!!!!!
  • 0
Citerar polartoad:
Men banna då för helvete!!!!!!!!!!

Moderatorerna bannar inte efter önskemål utan föredrar att man bara loggar ut och slutar använda kontot.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Eller grusa ner MNC. Det är inte särskilt svårt att bli bannad om man bara vill.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Ridley:
Moderatorerna bannar inte efter önskemål utan föredrar att man bara loggar ut och slutar använda kontot.


Det är ju ingen prestige i det. Han måste avsluta sin tid på GR som martyr, såklart.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Lurkman:
Så, var det verkligen Tapto som dök upp i imorse? Känns ganska osannolikt.


Citerar Oxenstierna:
Ingen som vet?


Citerar Aaandy:
Vi undersöker saken, men troligtvis var det inte Tapto själv.


Hur gick det med utredningen?
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Hur gick det med utredningen?


Vi fann ingen koppling till Tapto.
  • 0
Citerar Aaandy:
Vi fann ingen koppling till Tapto.


Leta efter tomma folköl-burkar.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Aaandy:
Vi fann ingen koppling till Tapto.


Ah, okej. Tyckte väl att det inte riktigt var Taptos stil. Men vem var det? Det lär ju knappast varit något okänd slyna som bara klampade in och döpte sig till "Tapto III".
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Eller så var det Tapto ändå som döpte sig till Tapto III bara för att han visste att ingen skulle tro att han skulle göra det. Tänkte ett steg före oss andra så att säga.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Jag kräver konungens återkomst! Spoiler:Taptos återkomst alltså.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Ah, okej. Tyckte väl att det inte riktigt var Taptos stil. Men vem var det? Det lär ju knappast varit något okänd slyna som bara klampade in och döpte sig till "Tapto III".


Vem eller vilka det var kan jag tyvärr inte berätta.
  • 0
Vems feta jävla röv måste man sparka här för att få sitt jävla konto borttaget?????????????????
  • 0
Citerar polartoad:
Vems feta jävla röv måste man sparka här för att få sitt jävla konto borttaget?????????????????


Bete dig som du gör nu och spamma sönder hela forumet med den dryga inställningen så är du snart ett minne blott på sajten. Det finns ju massa bra knep om man är innovativ. Blogga om något obskyrt (jag tror att man blir avstängd om man skriver att våldtäker borde accepteras, bland annat), grusa sönder MNC med utdrag ur August Strindbergs Röda Rummet som finns i pfd-format på nätet. Möjligheterna är många.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Citerar polartoad:
Vems feta jävla röv måste man sparka här för att få sitt jävla konto borttaget?????????????????


Försöker du ens? Du gör inget obscent överhuvudtaget. Låter mer som ett desperat rop på uppmärksamhet. Extremt patetiskt.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Citerar polartoad:Vems feta jävla röv måste man sparka här för att få sitt jävla konto borttaget?????????????????

Bete dig som du gör nu och spamma sönder hela forumet med den dryga inställningen så är du snart ett minne blott på sajten. Det finns ju massa bra knep om man är innovativ. Blogga om något obskyrt (jag tror att man blir avstängd om man skriver att våldtäker borde accepteras, bland annat), grusa sönder MNC med utdrag ur August Strindbergs Röda Rummet som finns i pfd-format på nätet. Möjligheterna är många.

Nja vill inte sjunka så lågt som att skriva om våldtäkt.

Citerar Axxorz:
Citerar polartoad:Vems feta jävla röv måste man sparka här för att få sitt jävla konto borttaget?????????????????

Försöker du ens? Du gör inget obscent överhuvudtaget. Låter mer som ett desperat rop på uppmärksamhet. Extremt patetiskt.


Vill bli av med kontot, skulle vara mycket enklare om man bara kunde ta bort det själv, uppmärksamhet har jag inget behov av.
  • 0
Citerar polartoad:
Vill bli av med kontot, skulle vara mycket enklare om man bara kunde ta bort det själv, uppmärksamhet har jag inget behov av.

Det räcker inte med att bara radera avatar, signatur, krypin etc. och sluta logga in? Kanske rent av byta lösenord till något du inte kan komma ihåg. Alla dina inlägg kommer att finnas kvar i vilket fall så vad spelar det för roll om användaren är kvar eller ej?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Citerar polartoad:Vill bli av med kontot, skulle vara mycket enklare om man bara kunde ta bort det själv, uppmärksamhet har jag inget behov av.
Det räcker inte med att bara radera avatar, signatur, krypin etc. och sluta logga in? Kanske rent av byta lösenord till något du inte kan komma ihåg. Alla dina inlägg kommer att finnas kvar i vilket fall så vad spelar det för roll om användaren är kvar eller ej?

Nej jag vill få bort skiten bara, så fort som möjligt.
  • 0
Citerar Ridley:
Det räcker inte med att bara radera avatar, signatur, krypin etc. och sluta logga in?


Då går han miste om uppmärksamheten!
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar polartoad:
Nej jag vill få bort skiten bara, så fort som möjligt.


Man är ganska dålig om man misslyckas med att bli avstängd.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Då går han miste om uppmärksamheten!

Han vill ju inte ha uppmärksamhet, säger han.


Citerar polartoad:
Nej jag vill få bort skiten bara, så fort som möjligt.

Du kan KANSKE få bort ditt konto om du PMar en mod och ger en väldigt bra anledning till att kontot skulle tas bort.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Han vill ju inte ha uppmärksamhet, säger han.


Självklart säger han det.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Självklart säger han det.

Om han ville ha det hade han grusat sönder allt för länge sedan. Tror mest att han vill smyga ut. Fast det går inte så bra. >;P
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!