Svenska
nyaste
Atrás

Gamereactor

Här inne pratar vi om Gamereactor som tidning och site.

Bloggbanners!


Wow jag blir utan tydligen
Have fun, or die trying.
  • 0
Citerar Gamble1221:
Wow jag blir utan tydligen


Me too
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Citerar Gamble1221:
Wow jag blir utan tydligen


And me
  • 0
Kan någon fixa en bloggbanner åt mig? Anledningen är att jag inte har Photo Shop eller något liknande program. Jav vill att det står brevid bilden så här: Kevins bloggar

Tillagt 2011-09-19 19:50:
Citerar Ridley:
Och min favorit:
http://img263.imageshack.us/img263/511/mathemotosblogguj6.pn
g


Den var snygg!
Always look on the bright side of life.
  • 0
Jag är inte något proffs på bloggbanners, men om ni här som inte fått någon hjälp vill se några alternativ jag kan spotta ur mig, så skicka ett PM med önskemålet.
  • 0
Citerar Corfixeen:
Håller lite då och då på med bloggbanners, då det är rätt kul.

Här är i alla fall min nuvarande.


Snygg!
Always look on the bright side of life.
  • 0
Det ovanstående jag skrev var en dum idé, har inte tid till att göra några bloggbanners. Tyvärr.
  • 0
Citerar Aaandy:
Det ovanstående jag skrev var en dum idé, har inte tid till att göra några bloggbanners. Tyvärr.


Synd.
Always look on the bright side of life.
  • 0
Gillar någon min bloggbanner? Bara undrar..
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Din bloggbanner är ganska snygg.
Always look on the bright side of life.
  • 0
Tack!
Samhällets uppfattning av "nörd" är någon som inte faller för grupptryck och är sig själv.
  • 0
Hur stor ska bloggbannern vara? Är sugen på att göra en!
Tengo putas en mi casa!
  • 0
Citerar sweetkiller:
Hur stor ska bloggbannern vara?


416x115 i pixlar.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Vill någon vara snäll och göra en till mig?
  • 0
Sök på något objekt på google och lägg bara till "header" på slutet av sökvalet. T ex

"Call of Duty HEADER"


Då får ni rätt size och rätt schysta bilder
"You are performing just below my predicted expectations"
  • 0
Någon som skulle kunna fixa en banner åt mig? Gärna en med lite olika spelhjältar på som Zelda, Super Mario, Batman kanske Lightning från Final Fantasy. Sen klämma in "Monachus blogg" någonstans bland dom?
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Hej! Är nybörjare på att göra Bloggbanners men blev ändå hyfsat nöjd med resultatet(den jag har nu). Vad tycker ni, funkar den?
"It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream"
  • 0
Citerar Monachus:
Någon som skulle kunna fixa en banner åt mig? Gärna en med lite olika spelhjältar på som Link, Super Mario, Batman kanske Lightning från Final Fantasy och Sonic? Sen klämma in "Monachus blogg" någonstans bland dom?


Ingen som har en skittråkig söndag?
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Är i behov av bloggbanner vet inte om det finns en officiell tråd, jag gillar den jag har men vill ha lite ombyte kan någon fixa en bloggbanner till mig innehållandes dessa karaktärer:

Chell (Portal 2)
Link ( Skyward sword)
Sonic (Generations)
Dovahkiin (Skyrim)
Nathan Drake (U3)
Batman (Från Arkham City)
En Helghast-Soldat (Från KZ3)
Ezio (Från Revlations)

Gör den gärna i photoshop och gör den i ganska ljus stil



Och så ska det vara ljusröd bakgrund och så kan det stå:
NintendorRemotes Blogg - Från Aperture till Helghan.

Ni kan inte ta betalt för detta är gratis men jag är väldigt glad om någon gör detta.

Snälla

Tillagt 2011-11-27 17:56:
Trog: Tack!
  • 0
Satt och kollade igenom en gammal bildmapp och hittade en gammal banner jag bara gjorde för skojs skull. Photoshopfilen finns kvar så alla sorters ändringar går att göras, t.ex. sänka texten då den sitter för högt eller byta font/textinnehåll. Om någon är i akut av någon banner så hojta till så kan ni få den.

http://oi40.tinypic.com/dgkkdl.jpg

Citerar Mr Clint:
416x115 i pixlar.

Funkar upp till 416x136 har jag för mig. Eller så är det bara Petter som har det. Själv kör jag på 416x130, det funkar iaf.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
http://oi40.tinypic.com/dgkkdl.jpg


Riktigt snygg, och med passande text! Hoppas innerligt att någon tar sig an den.
  • 0
Citerar The Vision:
Satt och kollade igenom en gammal bildmapp och hittade en gammal banner jag bara gjorde för skojs skull. Photoshopfilen finns kvar så alla sorters ändringar går att göras, t.ex. sänka texten då den sitter för högt eller byta font/textinnehåll. Om någon är i akut av någon banner så hojta till så kan ni få den.

Vad heter fonten?
Idag är historia imorgon.
  • 0
Jag har fått en assnygg banner av lockpicker Fråga honom om ni vill ha en banner
See you later, Google translater !
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!