Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa spelet du aldrig spelade klart?


kotor 2...... har inte engagemanget
Because the world needs a hero! My wretched domain: http://www.comichowl.com
  • 0
Baldurs Gate
  • 0
Paper Mario
Havet har inget liv
  • 0
GTA San Andreas...
  • 0
Metroid prime 1, orkade inte scanna allt
  • 0
Oblivion. Orkar inte bara
Kvinnor delar vår smärta, fördubblar vår glädje och tredubblar våra utgifter.
  • 0
Oblivion här med, fast pga att min dator inte orkar med spelet längre. Och jag har inte köpt det till 360 ännu.
'Prepare for unforeseen consequences'
  • 0
För många...
Die?
  • 0
Citerar Pel2la:
Metroid prime 1, orkade inte scanna allt


Jag köpte spelet på releasen. Aldrig hört talas om Metroid förut. Spelar tills jag klarat 8%. Slutade för att det var så tråkigt..

Klarade det under förra sommarn dock.. vet inte varför. Bra var det iaf.. Och har ju klarat 3:an också.

Citerar Al Za3eem:
Oblivion här med, fast pga att min dator inte orkar med spelet längre. Och jag har inte köpt det till 360 ännu.


Jo, här gav man upp också. Började köra det för att vi inte hade något internet ett tag. Körde hundratals uppdrag. Sen när vi fick tillbaka internet switcha jag direkt tillbaka till onlinespel..
Zoooooooooooooooooommm.....
  • 0
"GTA" spelen och "Elder scrolls: Oblivion" !
Varför? För att jag har haft så himla kul med sidouppdragen!....................oh! juste, "Dr Kawashimas Brain training" är jag inte klar med heller
  • 0
Fahrenheit och Vice City.
JAG ÄLSKAR MIN AVATAR!
  • 0
Knights Of The Old Republic. Först fastnade jag, och sen dog min dator.
Människor över hela världen lär sig svenska för att läsa mina recensioner!
  • 0
Rachet & Clank 3 men det är bara för att jag brukar vanligtvis klara alla spel jag köper men det är nog det roligaste som jag inte klarat. Jag kan bara inte klå Dr. Neferius han är så in i bombens svår. Men ni tror att jag är nåt litet puttefnask som bara spelar babyspel har ni fel för jag har ju klarat Halo 3 på Heoric( Legendary var ju rena självplågeriet), Call of duty 4 på veteran, Call of duty 2 på veteran. Sen var var det ju även Half Life 1 till Ps2 som jag inte klarat som var så ursinnigt tråkigt.
  • 0
Zelda TP har jag aldrig klarat trots att jag haft det sedan premiären...

MGS 2 har jag inte heller klarat, ska försöka få det gjort innnan fyran släpps.
  • 0
Citerar Ässet:
Men ni tror att jag är nåt litet puttefnask som bara spelar babyspel har ni fel för jag har ju klarat Halo 3 på Heoric( Legendary var ju rena självplågeriet), Call of duty 4 på veteran, Call of duty 2 på veteran.


Är du seriös?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Hearts of Iron II - Spelade som tysk och hade omedvetet använt samma taktik som Hitler vilket skulle leda till förlust, så jag stängde av. Har aldrig orkat sätta mig in i en omgång igen efter det.
We love the fact that you Americans are so suspcious of the Lingonberry.
  • 0
Jag har aldrig klarat ut det alldeles eminenta Star Wars: Knights Of The Old Republic. Orsak? Jag har fastnat. Hårt.
Simon Eriksson / Gamereactor
  • 0
Kotor 2... Jag skäms lite när jag tänker på det.
:3
  • 0
Star Wars KotOR för mig. Kom till staden och spelat där typ 20 timmar på många olika saver, sedan vet jag ej vad man ska göra.
Riktiga karlar äter sylt!
  • 0
Jag är väldigt dålig på att spela klart spel tyvärr. Antingen så tröttnar jag eller så börjar jag spela andra spel, eller så blir jag upptagen med annat.
I bring the destruction of Olympus!
  • 0
Ratchet & Clank 2, av anledning av att det blev för svårt vid ändan.

Av nån anledning så varvade jag tredje spelet mer än 5 gånger.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Final Fantasy VII... jag vet inte vad jag har för ursäkt.
Skulle möta Sephiroth och sen slutade jag spela, fråga mig inte varför...
I lol'd
  • 0
Super Mario 64 (Fick aldrig alla stjärnor)
Grand Theft Auto: San andreas (race-uppdragen var riktigt jävla bajstråkiga)
Så talade Waiiwan
  • 0
GTA III - klarade helt enkelt inte av uppdragen på sista ön.
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Oblivion är det nån som klarat 100%???? OMG!
Hej jag vill ha en ponny.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!