Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

I vilken stad vill du att nästa GTA ska utspelas?


Citerar Teddan:
Jag har länge varit för att nästa GTA ska utspela sig i USA, men desto mer jag tänker på det hade London eller Paris faktiskt kunnat vara fullgoda alternativ. Mycket tack vare stadsuppbyggnaderna och sevärdheterna.


Jag har alltid velat ha ett GTA i London, fast just nu så vill jag att man ska vara i LA med möjlighet att åka till San Fransisco, Vegas och även över gränsen till Mexico. Satans läckert det vore att glida in genom gränsen till Tijuana i en fet SUV för att göra knarkaffärer med mexikaner
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Citerar elavyan:
Citerar Axxorz:
Citerar elavyan:GTA V kommer inte att komma.

Källa på det tack!


Bara min åsikt. GTA IV kändes som en hyllning till serien, de återvände till Liberty City som var ursprungsstaden. Känns inte som någon annan stad kommer kunna passa serien nu.. typ Paris, Vietnam, framtiden.. hur troligt låter det?

Känns som serien har gjort sitt med alla expansioner. Är Rockstar förnuftiga nog kommer de lämna serien nu. Dessutom är tekniken på dagens konsoler för gammal för att kunna göra ett nytt spel i serien. Och då kan vi räkna med att de kanske börjar utveckla ett nytt när nästa generation börjar, vilket jag inte tror. GTA IV känns fortfarande nytt. Jag tror bara inte de kommer fortsätta med en uppföljare, möjligtvis med ett helt nytt koncept isåfall.


Att det skulle vara någon form av hyllning är möjligt men inte någon som avslutar serien. I så fall så skulle man kunna trott att serien hade avslutats redan i och med Grand Theft Auto III då även den utspelade sig i Liberty City.

Och som tidigare medlemmar redan skrivit så tvivlar jag på att de skulle avsluta en sådan stor inkomstbringande spelserie bara för att ge den ett värdigt slut. Nej, de kommer nog att vänta tills serien tappar många av sina spelare. Dvs. när deras GTA-spel inte blir några succéer längre. Vilket nog kommer att dröja ett bra tag.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar elavyan:
Citerar Axxorz:
Citerar elavyan:GTA V kommer inte att komma.

Källa på det tack!


Bara min åsikt. GTA IV kändes som en hyllning till serien, de återvände till Liberty City som var ursprungsstaden. Känns inte som någon annan stad kommer kunna passa serien nu.. typ Paris, Vietnam, framtiden.. hur troligt låter det?

Känns som serien har gjort sitt med alla expansioner. Är Rockstar förnuftiga nog kommer de lämna serien nu. Dessutom är tekniken på dagens konsoler för gammal för att kunna göra ett nytt spel i serien. Och då kan vi räkna med att de kanske börjar utveckla ett nytt när nästa generation börjar, vilket jag inte tror. GTA IV känns fortfarande nytt. Jag tror bara inte de kommer fortsätta med en uppföljare, möjligtvis med ett helt nytt koncept isåfall.


Vilket skitsnack, varför skulle de överge en av de mest etablerade och mest lönsamma spelserierna någonsin?
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Citerar grandtheftauto4life:
Jag har alltid velat ha ett GTA i London

Jag tänker då inte köra bil på vänster sida!
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
Citerar second:
Citerar grandtheftauto4life:
Jag har alltid velat ha ett GTA i London

Jag tänker då inte köra bil på vänster sida!


Man kör ändå som en galning i GTA! Höger, vänster? Same thing egentligen.
A Man Chooses. I Chose The Impossible!
  • 0
Halmstad
  • 0
Helt klart Japan eller Hong Kong. Skulle va trevligt med lite Yakuza liknande GTA.
  • 0
Stockholm, annars blir det inget köp.
"Experience is the name everyone gives to their mistakes." - Oscar Wilde
  • 0
Citerar Crying Freeman:
Helt klart Japan eller Hong Kong. Skulle va trevligt med lite Yakuza liknande GTA.


Detta vore grymt!
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
  • 669
  • 669
Tokyo eller Hong Kong låter bra.
"It's only after you've lost everything, that you're free to do anything."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!