Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Förbättringar i spel


Hur många vapen finns det i GTA IV? Och det finns väl ett stort urval av bilar?
Jag har spelat det 1 gång hos en kompis, och det var världens bästa spel..
Älskar det bara.

Oblivion : Detaljera och förbättra ansiktet på samtliga människor.

Btw, man kan ta bort levelscaling med en mod.
  • 0
  • uffe
  • uffe
Citerar Offer:
Btw, man kan ta bort levelscaling med en mod.


Amen to that
They have taken you from the Imperial citys prison.........
  • 0
Själv valde jag inte att ta bort levelscalin. Då jag vill att andra varelser även ska kunna vara bättre än mig. Nog för att ingen kan besegra mig men ändå ;)
  • 0
Far Cry 2.

Bort med alla agressiva bilförare!
Man hinner ta två steg sedan brummar det bakom en och så är man pannkaka.


CoD 5 betan.

Bort med glitchen på roundhouse. Avrätta alla som är under 15 och spelar det. Enormt sug att avrätta hela bunten när man hör dem sjunga i headsetet.


Xbox Live.
Se övre...
Plus skjut alla fransmän, tyskar, italienare och svenskar som inte kan sluta sjunga förhelvete skjut alla som sjunger,skriker och fnittrar i headsetet.
Tja eller ge dem inget headset.


Dead Space.
Lägg till mer skräck, helst en rejäl dos av skit i byxan skräck. Saknas helt.

Oblivion.
Går inte att förbättra, hade väl varit coop.


Tillägg. Offer du har max tio vapen i GTA IV. Inte nog jämfört med deras tidigare. Var fasen är stridsvagnen och motorsågen???
  • 0
Alla FPS jag spelar online: Man borde kunna rösta till ett hostbyte.
Å, Nangilima! Ja, Jonatan, ja, jag ser ljuset! Jag ser ljuset!
  • 0
Citerar Gomer_pyle:
Far Cry 2.

Bort med alla agressiva bilförare!
Man hinner ta två steg sedan brummar det bakom en och så är man pannkaka.


CoD 5 betan.

Bort med glitchen på roundhouse. Avrätta alla som är under 15 och spelar det. Enormt sug att avrätta hela bunten när man hör dem sjunga i headsetet.


Xbox Live.
Se övre...
Plus skjut alla fransmän, tyskar, italienare och svenskar som inte kan sluta sjunga förhelvete skjut alla som sjunger,skriker och fnittrar i headsetet.
Tja eller ge dem inget headset.


Dead Space.
Lägg till mer skräck, helst en rejäl dos av skit i byxan skräck. Saknas helt.

Oblivion.
Går inte att förbättra, hade väl varit coop.


Tillägg. Offer du har max tio vapen i GTA IV. Inte nog jämfört med deras tidigare. Var fasen är stridsvagnen och motorsågen???


Tycker det är kul att bli raidad på Far Cry 2 när man ska t.ex dra till ett uppdrag

10 vapen ?! Vilka vapen är de inräknat? En sak om det vore runt 15 vapen. Men 10 vapen räcker, för resten är perfekt. Skjuter dock inte så ofta, bli mer jagad av snuten, skjuter ihjäl, kör vidare

GTA IV tror jag är ett mer seriöst spel än San Andreas. Då det inte är "gangstah" skit, som jag hatar. Dock så ska jag ändå skaffa Saints Row 2 till PC
Och motorsåg i ett "riktigt" spel ? Hmm, nej den skippar vi Men visst kunde de va kul att springa och såga ihjäl folk men men.
  • 0
dödligare vapen i Halo 3
Om apan själv får bestämma!
  • 0
Fordon i Fallout spelen! iaf hästar...
Om apan själv får bestämma!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!