Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Tips Xbox one exklusiva spel


Slog häromdan till och köpte en Xbox one.
Äger redan en ps4 PRO, så alla multiformat titlar lär köpas till den.
Men som nykomling till Xbox one så undrar jag vilka titlar som är "must buy".
Äger redan, Halo masterchief, Sunset overdrive, Gears of war, Rare replay och Forza horizon 3.

Tacksam för alla tips.
  • 0
Halo 5 är ett måste om du inte äger det. Ori and The Blind Forest är ett mästerverk sätt till den handmålade grafiken och imponerande spelmekaniken. Om du gillar real time strategy är Halo Wars 2 ett roligt alternativ för en genre som varit död länge på konsol. Om du inte har lirat ettan, finns en remastered version på Xbox One store. Quantum Break är ett riktigt coolt spel med tidsresor från skaparna av Max Payne och Alan Wake. Forza Horizon 2
  • 0
Ärligt talat så är jag lite besviken på de exklusiva spelen den här generationen. Särskilt i år så önskar jag att jag hade köpt en PS4 istället för en Xbox One.

Med det sagt så är Sunset Overdrive ett riktigt grymt spel. Fräscht och roligt, som en blandning mellan Tony Hawk och Ratchet and Clank.
Gamertag: Tapetklister
  • 0
Hittar ingen riktig Xbox-tråd och undrar om jag kan snälla får ställa ett par frågor om Xbox One eftersom jag funderar på att köpa en Xbox One X. 1. Kan man (som till PS4-dosan) koppla vanliga hörlurar rakt in i XB-kontrollen? 2. Måste man köpa batterier till handkontrollen, eller finns det batterier eller någon laddningskabel i paketet?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!